Oddy myös bloggaa

Blogi

Lähde kanssamme yhä syvemmälle!

Blogissamme julkaistaan kirjoituksia digitaaliseen markkinointiin liittyen. Luvassa on vinkkejä, näkemystä, rohkeaa kyseenalaistamista sekä kevyemmin ja vapaammin aiheita käsittelevää pohdintaa. Lue ja koukutu!
  • millainen on hyvä natiivimainos

Millainen on hyvä natiivimainos?

tiistai 19.11.2019|

Millainen on hyvä natiivimainos, lue blogi ja valjasta vinkit käyttöösi. Muista, että natiivimainonnassa keskiössä on kiinnostava sisältö, mainonnan ei kannata olla liian aktiivisesti myyvää. Lue lisää!

  • Millainen on toimiva bannerimainos?

Millainen on toimiva bannerimainos?

keskiviikko 13.11.2019|

Millainen on toimiva bannerimainos? Toimivuuteen vaikuttaa bannerin selkeä ulkoasu ja toimiva mainosteksti. Lue blogi ja opi aiheesta lisää.

  • Google Data Studio

Google Data Studio ja sen hyödyt

perjantai 8.11.2019|

Google Data Studio on työkalu, jonka avulla luodaan helposti ymmärrettäviä ja visuaalisesti hienon näköisiä raportteja. Tutustu Data Studion hyötyihin!

  • Oddy HTML5 bannerit

Tietoisku HTML5-banneriaineistoista

tiistai 29.10.2019|

HTML5 (Hypertext Markup Language) tarjoaa mainostajalle mahdollisuuden tehdä näyttäviä, toiminnallisia mainosmuotoja desktopiin, mobiiliin ja tablettiin. Suosittelemme vahvasti animoitujen ja toiminnallisten aineistojen tekemistä HTML5 -muotoon. Lue lisää.

  • Google posts eli Google julkaisut

Google My Business postaukset

tiistai 29.10.2019|

Google Posts on näppärä kanava ajankohtaisen ja ytimekkään tiedon esittämiseen suoraan Googlen hakutuloksissa sekä Google Mapsissa. Postaukset tulevat näkyviin yrityksen hakutietojen yhteyteen.

  • Geo-kohdentaminen

Geo-kohdentaminen ja ohjelmallinen ostaminen

keskiviikko 18.9.2019|

Geo-kohdentaminen mahdollistaa paikallisen toimijan erottumisen digikanavissa hyvinkin tarkasti tietyllä geo-sijainnilla oleville asiakkailleen. Geo-kohdentaminen ohjelmallisessa ostamisessa tarkoittaa sitä, että paikalliselle yritykselle tai toimipisteelle mainontaa voidaan kohdentaa paikkakunnan nimen mukaan. Lue lisää!

  • Avainsana-analyysi

Avainsanatutkimus – Miksi ja miten se tehdään?

tiistai 10.9.2019|

Avainsanatutkimuksessa selvitetään ne hakusanat ja hakutermit, joilla kävijä hakee yrityksen tai yhteisön tuotetta tai palvelua. Lue, miten avainsanatutkimus tehdään ja miksi.

  • LinkedIn mainonnan kohdentaminen

LinkedIn mainonnan kohdentaminen

keskiviikko 12.6.2019|

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen on tarkkaa ja monipuolista. Tutustu kattavaan listaukseen LinkedIn-mainonnan kohdentamistavoista. Lue lisää!

Kiinnostaako digitaalinen markkinointi? Haluaisitko saada ammattilaisen arvion yrityksesi digitaalisen markkinoinnin tilasta?

Annamme ehdotuksemme yrityksesi digimarkkinoinnin kehittämiseen ILMAISEKSI.

Ota meihin yhteyttä!

Lue mielenkiintoisia blogipostauksiamme
Tutustu asiakkaisiimme
Tutustu palveluihimme