Blogi
#ODDYBLOGGAA
Blogissamme luvassa on vinkkejä, asiantuntemusta ja näkemystä, rohkeaa kyseenalaistamista sekä kevyemmin ja vapaammin aiheita käsittelevää pohdintaa.
Lue ja koukutu!
Aiheita
Analytiikka Animaatiot Avainsanatutkimus Bannerimainonta Bannerituotanto Brändi Brändäys ja brändityö ChatGPT Copywriting Digitaalinen markkinointi Facebook GDN GMB Google Analytics Google Analytics 4 Google Display -mainonta Google Display Network Google My Business Graafinen suunnittelu Hakukoneoptimointi Hakusanamainonta Hotjar Instagram LinkedIn Markkinoinnin automaatio Natiivimainonta Ohjelmallinen ostaminen Pinterest Remarketing SEM SEO Sisällöntuotanto Sosiaalinen media Spotify Strateginen suunnittelu Suunnittelu Sähköpostimarkkinointi Tekstituotanto Tiktok utm Valokuvaus ja kuvapankit Verkkosivut Videotuotanto Äänimainonta Äänituotanto
Miksi somen vuosikellon tekeminen kannattaa?
22.4.2024 |
Suunnitelmallisuus on avain tehokkaaseen sometekemiseen. Tässä postauksessa käsittelemme, miksi somen vuosikello on niin tärkeä ja mitä sillä saavutetaan.
Mikä on Threads?
15.4.2024 |
Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!
Meta-mainonnan kohdentaminen
8.4.2024 |
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
11.3.2024 |
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Miksi taantumassa markkinoinointihanoja ei kannata laittaa kiinni?
26.2.2024 |
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
13.12.2023 |
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.