Hotjar
Hotjar auttaa sinua ymmärtämään palveluitasi verkkosivustosi kävijän näkökulmasta
Hotjar on innovatiivinen analytiikan työkalu, joka näyttää heatmapin eli lämpökartan sekä tallenteiden avulla sen, mitä verkkosivusi kävijät sivulla tekevät.
Hotjarista saatavan datan avulla pystytään parantamaan verkkosivuston käyttäjäkokemusta sekä optimoimaan konversioita tavoitteiden mukaiseksi. Palvelun tarjoaman visuaalisen kävijäpolun avulla pystytään tutkimaan ostopolkua ja tekemään siitä faktuaalisia johtopäätöksiä, joita voidaan hyödyntää tuote- ja palvelukehityksessä.
Hotjar on saatavilla sekä maksullisena että ilmaisversiona. Ilmaisversio on poikkeuksellisen kattava, eikä palvelu vaadi sitoutumista ilmaisversion käyttämiseen. Käyttöönotto on suhteellisen vaivatonta ja käy optimaalisesti ammattilaisten osaavissa käsissä.
Hotjar-palvelumme
- Asennus ja käyttöönotto
- Koulutukset
- Raportointi
- Analysointi ja kehitysehdotukset
Heatmap
Hotjarin heatmapin avulla näet visuaalisesti sen, mitä sivustosi kävijät sivuilla klikkaavat. Tietoa voidaan hyödyntää muun muassa käyttöliittymän, sisältöjen, tuotteiden ja visuaalisten elementtien toimivuutta miettiessä ja niiden parantamiseen. Esimerkiksi mainonnan kampanjasivuilla (landing pageilla) saatuna tämä tieto on erittäin arvokasta.
Käyttäjäpolun seuraaminen
Hotjarin käyttäjäpolun anonyymi seuranta paljastaa sinulle, miten kävijät etenevät sivuilla ja mikä sivustollasi kiinnittää heidän huomionsa.
Käyttäjäpolusta on saatavilla myös visuaalinen funneli-toiminto, joka kertoo kuinka kävijät etenevät sivustollasi ja missä kohtaa he poistuvat. Tämä tieto paljastaa sinulle, mitä verkkosivustosi sisältöjä sinun tulisi kehittää liiketoimintasi parantamiseksi, ja samalla näet mahdolliset pullonkaulat käyttäjäpolussa.
Kyselyt ja tutkimukset
Hotjarissa voit myös luoda lomakkeita ja seurata, kuinka niitä täytetään ja käytetään. Hotjar antaa toteuttaa useita erilaisia kyselyitä ja tutkimuksia, joita voit hyödyntää esimerkiksi verkkokauppasi asiakaspalautteen keräämiseen.
Palvelua voit hyödyntää myös muuhun, kysy meiltä lisää!
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Miksi somen vuosikellon tekeminen kannattaa?
Suunnitelmallisuus on avain tehokkaaseen sometekemiseen. Tässä postauksessa käsittelemme, miksi somen vuosikello on niin tärkeä ja mitä sillä saavutetaan.
Mikä on Threads?
Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!
Meta-mainonnan kohdentaminen
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Miksi taantumassa markkinoinointihanoja ei kannata laittaa kiinni?
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.