Hotjar

Hotjar auttaa sinua ymmärtämään palveluitasi verkkosivustosi kävijän näkökulmasta

Hotjar on innovatiivinen analytiikan työkalu, joka näyttää heatmapin eli lämpökartan sekä tallenteiden avulla sen, mitä verkkosivusi kävijät sivulla tekevät.

Hotjarista saatavan datan avulla pystytään parantamaan verkkosivuston käyttäjäkokemusta sekä optimoimaan konversioita tavoitteiden mukaiseksi. Palvelun tarjoaman visuaalisen kävijäpolun avulla pystytään tutkimaan ostopolkua ja tekemään siitä faktuaalisia johtopäätöksiä, joita voidaan hyödyntää tuote- ja palvelukehityksessä.

Hotjar on saatavilla sekä maksullisena että ilmaisversiona. Ilmaisversio on poikkeuksellisen kattava, eikä palvelu vaadi sitoutumista ilmaisversion käyttämiseen. Käyttöönotto on suhteellisen vaivatonta ja käy optimaalisesti ammattilaisten osaavissa käsissä.

Hotjar-palvelumme

Heatmap

Hotjarin heatmapin avulla näet visuaalisesti sen, mitä sivustosi kävijät sivuilla klikkaavat. Tietoa voidaan hyödyntää muun muassa käyttöliittymän, sisältöjen, tuotteiden ja visuaalisten elementtien toimivuutta miettiessä ja niiden parantamiseen. Esimerkiksi mainonnan kampanjasivuilla (landing pageilla) saatuna tämä tieto on erittäin arvokasta.

Käyttäjäpolun seuraaminen

Hotjarin käyttäjäpolun anonyymi seuranta paljastaa sinulle, miten kävijät etenevät sivuilla ja mikä sivustollasi kiinnittää heidän huomionsa.

Käyttäjäpolusta on saatavilla myös visuaalinen funneli-toiminto, joka kertoo kuinka kävijät etenevät sivustollasi ja missä kohtaa he poistuvat. Tämä tieto paljastaa sinulle, mitä verkkosivustosi sisältöjä sinun tulisi kehittää liiketoimintasi parantamiseksi, ja samalla näet mahdolliset pullonkaulat käyttäjäpolussa.

Kyselyt ja tutkimukset

Hotjarissa voit myös luoda lomakkeita ja seurata, kuinka niitä täytetään ja käytetään. Hotjar antaa toteuttaa useita erilaisia kyselyitä ja tutkimuksia, joita voit hyödyntää esimerkiksi verkkokauppasi asiakaspalautteen keräämiseen.

Palvelua voit hyödyntää myös muuhun, kysy meiltä lisää!

Kiinnostuitko?

Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Laura Nevasalo Oddy

Laura Nevasalo

Commercial & Client Director

Tutustu myös blogeihimme

Mikä on Threads?
Blogi

Mikä on Threads?

Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!

Lue lisää »
Meta-mainonnan kohdentaminen
Blogi

Meta-mainonnan kohdentaminen

Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?

Lue lisää »

Ota ihmeessä yhteyttä!

Kuinka voimme auttaa?

Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.

Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.

Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.

Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.