Site Audit
Site Audit tarjoaa kattavan kuvan verkkosivustosi nykytilasta
Site Audit eli sivustoanalyysin avulla saadaan syvällinen ja kattava kuva verkkosivustosi nykytilasta. Analyysin tulokset kertovat, mitä toimenpiteitä tulisi tehdä yrityksen hakukonelöydettävyyden verkkosivuston toimivuuden ja käyttäjäkokemuksen parantamiseksi.
Site Audit on verkkosivuston nykytilan analyysi, joka voidaan ajatella ikään kuin verkkosivun terveyskartoituksena. Se toimii diagnostisena työkalu, joka paikantaa yksilöidysti verkkosivustolla olevat virheet, varoitukset ja huomiot sekä tarjoaa tarkan listauksen asioista, jotka vaikuttavat verkkosivuston terveyteen.
Korjaamalla virheet ja esille tulleet epäkohdat voit parantaa verkkosivustosi hakukonelöydettävyyttä ja varmistaa sivustosi sujuvan toiminnan
Site Audit tutkii yli 130 asiaa verkkosivustosta
Site Audit tutkii verkkosivuston läpikohtaisesti. Auditoinnin tarjoama sivustoanalyysi ottaa kantaa yli 130 tekniseen ja SEO-virheeseen. Saat löydetyistä virheistä konkreettisen kuvauksen ja ohjeet askel askeleelta niiden korjaamiseksi.
Raportista pääset myös kätevästi suoraan sivulle, missä virhe esiintyy. Raportti on usein kymmeniä sivuja, jopa satoja sivuja pitkä. Saat raportista halutessasi sekä palaverimuotoisen yhteenvedon että täyden raportin käytettäväksesi. Autamme tulkitsemaan raportin sisällön ja viemään sen fiksusti toimenpidetasolle.
Site Audit -analyysi sisältää muun muassa
- Listaus rikkinäisistä linkeistä
- Otsikko- ja metakuvausten puutteet
- Duplikaattisisällöt
- Kuvien puuttuvat alt-tekstit
- Sisällön määrän puutteet sivuilla
- Monia erilaisia teknisiä kehityskohteita
Analyysin tarjoamien tietojen myötä saat kehitettyä sivustoasi monipuolisesti. Sivustoanalyysi on hyvä tehdä puolivuosittain tai ainakin vuosittain, muutoin virheet jäävät huomaamatta ja korjaamatta.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Miksi somen vuosikellon tekeminen kannattaa?
Suunnitelmallisuus on avain tehokkaaseen sometekemiseen. Tässä postauksessa käsittelemme, miksi somen vuosikello on niin tärkeä ja mitä sillä saavutetaan.
Mikä on Threads?
Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!
Meta-mainonnan kohdentaminen
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Miksi taantumassa markkinoinointihanoja ei kannata laittaa kiinni?
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.