Brändisi on vahvuutesi. Me herätämme sen eloon.

LinkedIn mainonta

Kun haluat kääntää yrityspäättäjien päät

LinkedIn on oleellinen osa B2B-yrityksen markkinointia ja liidien keruuta. LinkedIn on erinomainen kanava kasvattaa asiantuntijamielikuvaa ja rekrytoida osaajia.

LinkedIniä kutsutaan työelämän Facebookiksi, ja se kerää ammattilaisia verkostoitumaan ja keskustelemaan alan polttavista puheenaiheista. LinkedInillä on maailmanlaajuisesti jo 500 000 miljoonaa käyttäjää ja Suomessa käyttäjiä on noin miljoona. Yritykselle LinkedIn on hyvä kanava, joka tarjoaa useita mahdollisuuksia niin markkinoinnin kuin rekrytoinninkin saralla. Saat varmaa näkyvyyttä haluamassasi kohderyhmässä ja kasvatat samalla asiantuntijamielikuvaasi siihen tarkoitetussa kanavassa. LinkedIn-mainonnan avulla on mahdollista myös saada laadukkaita liidejä hyvinkin kustannustehokkaasti.

LinkedInissä mainonta on tyypillisimmillään feedin sekaan tulevia sponsoroituja julkaisuja, jotka koostuvat kuvasta, otsikosta ja tekstistä. Mainonta voidaan kohdentaa esimerkiksi tittelin, toimenkuvan, senioriteetin, koulutuksen, kiinnostuksen kohteiden, demografisten tietojen, yrityksen nimen, toimialan ja koon mukaan.

10 syytä – Miksi LinkedIn mainonta?

  1. Tavoittavuus. Suurin maailmanlaajuinen ammattilaisverkosto. Noin miljoona suomalaista käyttäjää.
  2. Kohdentaminen. Erinomaiset B2B kohdennusmahdollisuudet.
  3. Mediaympäristö. Laadukas ja arvostettu mediaympäristö, missä mainonta erottuu hyvin.
  4. Käyttäjät oikeassa moodissa. Käyttäjien mieli on avoin bisnekselle, Facebook ja useat muut sosiaalisen median kanavat ovat enemmän vapaa-ajan käyttöön.
  5. Erilaisia mainosmuotoja eri tarpeisiin: bannerit, dynaamiset mainokset, sponsoroidut postaukset ja in mail -viestit sekä tekstimainokset.
  6. Klikkihinnoittelu. B2B-mainonta on usein hinnakasta. Kustannustehokkaampi klikkihinnoittelu mahdollinen.
  7. Osa markkinointia. Tehostaa muuta markkinointia ja tukee muita markkinointitoimenpiteitä.
  8. Mittaaminen. Mainonnan tehokkuuden mittaus on nopeaa ja helppoa.
  9. Mainonta erottuu. Hyvin kohdennettuun mainontaan suhtaudutaan pääsääntöisesti positiivisesti ja mainontaa ei ole liikaa.
  10. Rekrytoinnin apu. Kun tulee rekrytointitarvetta, niin LinkedIn on useilla toimialoilla lyömätön kanava.

LinkedIn mainonnan hinnoittelu

Kuten varmasti tiedät, niin yrityspäättäjien huomio on arvokasta. Sen takia LinkedInissä näyttökerroista käydään kovaa kilpailua. Kohderyhmän huomiosta voi helposti joutua maksaa esimerkiksi 6 euroa klikkaukselta.

LinkedIn-mainonta budjetoidaan kampanjakohtaisesti. Jokaiselle kampanjalle voi asettaa kokonaisbudjetin ja päiväkohtaisen budjetin. Huutokaupassa mainoksen hinta määritellään joko klikkausten tai näyttökertojen perusteella.

Palvelumme LinkedIn mainontaan liittyen

  • Kampanjoiden suunnittelu, toteutus, optimointi ja reaaliaikainen raportointi
  • Kohderyhmämäärittely ja viestikärjet
  • Mainosmateriaalien suunnittelu ja tuotanto
Katso kaikki palvelumme

AVAINSANAT:

Kiinnostaako LinkedIn-mainonta? Haluaisitko saada ammattilaisen arvion yrityksesi digitaalisen markkinoinnin tilasta?

Annamme ehdotuksemme yrityksesi digimarkkinoinnin kehittämiseen ILMAISEKSI.

Ota meihin yhteyttä!

Lue mielenkiintoisia blogipostauksiamme
Tutustu asiakkaisiimme
Tutustu palveluihimme