Linkedin-mainonta
LinkedIn-mainonta auttaa kääntämään yrityspäättäjien päät
LinkedIn-mainonta on oleellinen osa B2B-yrityksen markkinointia ja liidien keruuta. LinkedIn on erinomainen kanava kasvattaa asiantuntijamielikuvaa ja rekrytoida osaajia.
LinkedIn-mainonta on tehokasta
LinkedIniä kutsutaan työelämän Facebookiksi, ja se kerää ammattilaisia verkostoitumaan ja keskustelemaan alan polttavista puheenaiheista. LinkedInillä on maailmanlaajuisesti jo 500 000 miljoonaa käyttäjää ja Suomessa käyttäjiä on noin miljoona. Yritykselle LinkedIn on hyvä kanava, joka tarjoaa useita mahdollisuuksia niin markkinoinnin kuin rekrytoinninkin saralla. Saat varmaa näkyvyyttä kohderyhmiesi parissa ja kasvatat samalla asiantuntijamielikuvaasi siihen tarkoitetussa kanavassa. LinkedIn-mainonnan avulla on mahdollista myös saada laadukkaita liidejä, myös erittäin kustannustehokkaasti.
LinkedInissä mainonta on tyypillisimmillään uutisfeedin sekaan tulevia sponsoroituja julkaisuja, jotka koostuvat kuvasta, otsikosta ja tekstistä. Mainonta voidaan kohdentaa esimerkiksi tittelin, toimenkuvan, senioriteetin, koulutuksen, kiinnostuksen kohteiden, demografisten tietojen, yrityksen nimen, toimialan ja koon mukaan. LinkedInissä kannattaa myös toteuttaa esimerkiksi rekrytointia, sillä alusta tarjoaa loistavat työkalut rekrytoinnin mainostamiseen ja toteuttamiseen.
LinkedIn-mainonnan palvelumme
- Kampanjoiden suunnittelu, toteutus, optimointi ja reaaliaikainen raportointi
- Kohderyhmämäärittely ja viestikärjet
- Mainosmateriaalien suunnittelu ja tuotanto
10 syytä — Miksi LinkedIn mainonta?
- Tavoittavuus. Suurin maailmanlaajuinen ammattilaisverkosto. Noin miljoona suomalaista käyttäjää.
- Kohdentaminen. Erinomaiset B2B kohdennusmahdollisuudet.
- Mediaympäristö. Laadukas ja arvostettu mediaympäristö, missä mainonta erottuu hyvin.
- Käyttäjät oikeassa moodissa. Käyttäjien mieli on avoin bisnekselle, Facebook ja useat muut sosiaalisen median kanavat ovat enemmän vapaa-ajan käyttöön.
- Erilaisia mainosmuotoja eri tarpeisiin: bannerit, dynaamiset mainokset, sponsoroidut postaukset ja in mail ‑viestit sekä tekstimainokset.
- Klikkihinnoittelu. B2B-mainonta on usein hinnakasta. Kustannustehokkaampi klikkihinnoittelu mahdollinen.
- Osa markkinointia. Tehostaa muuta markkinointia ja tukee muita markkinointitoimenpiteitä.
- Mittaaminen. Mainonnan tehokkuuden mittaus on nopeaa ja helppoa.
- Mainonta erottuu. Hyvin kohdennettuun mainontaan suhtaudutaan pääsääntöisesti positiivisesti ja mainontaa ei ole liikaa.
- Rekrytoinnin apu. Kun tulee rekrytointitarvetta, niin LinkedIn on useilla toimialoilla lyömätön kanava.
LinkedIn-mainonnan hinta
Kuten varmasti tiedät, yrityspäättäjien huomio on arvokasta. Sen takia näyttökerroista käydään kovaa kilpailua LinkedInissä. Kohderyhmän huomiosta voi helposti joutua maksaa esimerkiksi jopa 6 euroa klikkaukselta.
LinkedIn-mainonta budjetoidaan kampanjakohtaisesti. Jokaiselle kampanjalle voi asettaa kokonaisbudjetin ja päiväkohtaisen budjetin. Huutokaupassa mainoksen hinta määritellään joko klikkausten tai näyttökertojen perusteella.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Miksi taantumassa markkinoinointihanoja ei kannata laittaa kiinni?
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Pk-yritysten digitaalisen markkinoinnin trendit vuonna 2024
Mitä uusia tuulia pk-sektorille on luvassa digitaalisen markkinoinin saralla vuonna 2024? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
Oman datan hyödyntäminen markkinoinnissa
Tiesitkö, että sinunkin yritykselläsi on käytettävissään runsaasti dataa, jota voit hyödyntää markkinoinnin kehittämisessä ja tehostamisessa? Lue lisää!
Ulkoistettu markkinointipäällikkö rekrytoinnin vaihtoehtona
Ulkoistettu markkinointipäällikkö on toimiva vaihtoehto markkinoinnin toteuttamiseen. Lue ulkoistamisen hyödyistä ja kenelle se sopii!
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.