Bannerimainonnan monet mahdollisuudet

Visuaalisesti vaikuttavaa mainontaa bannerimainonnan avulla

Hyödynnätkö kaikki bannerimainonnan mahdollisuudet?

Bannerimainonta sopii hyvin monenlaiseen mainostamiseen: bannerimainonnan kampanjoiden avulla voidaan mm. mainostaa brändiä, luoda tuotetietoisuutta, lisätä myyntiä ja kerätä liidejä.

Bannerimainonta herättää huomion visuaalisin keinoin, tavoittaa laajasti ja on hyvin kohdennettavaa. Googlen Display -mainosverkoston eli GDN-mainokset tavoittavat hyvin netin käyttäjiä niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti. Lisäksi verrattuna useisiin muihin mainosmuotoihin GDN-mainokset ovat erittäin kustannustehokkaita. Bannerimainonnan mahdollisuudet ovat moninaisia ja aloituskynnys on matala, eikä mainonnan käynnistäminen vaadi suuria investointeja materiaaleihin tai järjestelmiin.

Haluatko mainoksesi Suomen tasokkaimpiin medioihin?

Bannerimainontaa voit tehdä Googlen lisäksi myös ohjelmallisen ostamisen avulla, jolloin käytössäsi on lähes kaikki Suomen suurimmat verkkosivustot. Laatumediat kuten esim. Sanoma, A‑Lehdet, Aller, Otavamedia, MTV jne ovat käytössäsi ja lisäksi paljon yksittäisiä verkkosivuja. Voit kohdentaa mainontaa todella tarkasti erilaisille ja hyvinkin tarkkaan valikoiduille kohderyhmille, joilla on eri kiinnostuksen kohteet.

Yleinen harhaluulo on, että ohjelmallisen ostaminen on kallista. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, vaan ohjelmallinen on kustannustehokas bannerimainonnan vaihtoehto. Suosittelemmekin, että eri bannerikokoja tuottaessa kannattaa samalla tehdä mainokset useampiin kokoihin GDN-kokojen lisäksi, jolloin materiaalikustannukset ovat edullisemmat. Lisäksi kampanjasta saadaan monikanavainen, jolloin tulokset paranevat.

Hyödynnä ammattitaitoamme

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet satoja bannerimainonnan kampanjoita pienillä ja isoilla budjeteilla eri toimialoille.

Kerro meille tavoiteltava kohderyhmä, niin kerromme sinulle ilmaiseksi, miten tavoitat sen parhaiten eri bannerimainonnan alustoja hyödyntäen.

Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Laura Nevasalo Oddy

Tarvitsetko apua yrityksesi markkinointiin tai markkinoinnin suunnitteluun?

LUE AIHEESEEN LIITTYVÄT BLOGIKIRJOITUKSEMME

Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Pk-yritysten digitaalisen markkinoinnin trendit vuonna 2024
Mitä uusia tuulia pk-sektorille on luvassa digitaalisen markkinoinin saralla vuonna 2024? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.