Bannerimainonnan monet mahdollisuudet

Visuaalisesti vaikuttavaa mainontaa bannerimainonnan avulla

Hyödynnätkö kaikki bannerimainonnan mahdollisuudet?

Bannerimainonta sopii hyvin monenlaiseen mainostamiseen: bannerimainonnan kampanjoiden avulla voidaan mm. mainostaa brändiä, luoda tuotetietoisuutta, lisätä myyntiä ja kerätä liidejä.

Bannerimainonta herättää huomion visuaalisin keinoin, tavoittaa laajasti ja on hyvin kohdennettavaa. Googlen Display -mainosverkoston eli GDN-mainokset tavoittavat hyvin netin käyttäjiä niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti. Lisäksi verrattuna useisiin muihin mainosmuotoihin GDN-mainokset ovat erittäin kustannustehokkaita. Bannerimainonnan mahdollisuudet ovat moninaisia ja aloituskynnys on matala, eikä mainonnan käynnistäminen vaadi suuria investointeja materiaaleihin tai järjestelmiin.

Haluatko mainoksesi Suomen tasokkaimpiin medioihin?

Bannerimainontaa voit tehdä Googlen lisäksi myös ohjelmallisen ostamisen avulla, jolloin käytössäsi on lähes kaikki Suomen suurimmat verkkosivustot. Laatumediat kuten esim. Sanoma, A‑Lehdet, Aller, Otavamedia, MTV jne ovat käytössäsi ja lisäksi paljon yksittäisiä verkkosivuja. Voit kohdentaa mainontaa todella tarkasti erilaisille ja hyvinkin tarkkaan valikoiduille kohderyhmille, joilla on eri kiinnostuksen kohteet.

Yleinen harhaluulo on, että ohjelmallisen ostaminen on kallista. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, vaan ohjelmallinen on kustannustehokas bannerimainonnan vaihtoehto. Suosittelemmekin, että eri bannerikokoja tuottaessa kannattaa samalla tehdä mainokset useampiin kokoihin GDN-kokojen lisäksi, jolloin materiaalikustannukset ovat edullisemmat. Lisäksi kampanjasta saadaan monikanavainen, jolloin tulokset paranevat.

Hyödynnä ammattitaitoamme

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet satoja bannerimainonnan kampanjoita pienillä ja isoilla budjeteilla eri toimialoille.

Kerro meille tavoiteltava kohderyhmä, niin kerromme sinulle ilmaiseksi, miten tavoitat sen parhaiten eri bannerimainonnan alustoja hyödyntäen.

Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Laura Nevasalo Oddy

Tarvitsetko apua yrityksesi markkinointiin tai markkinoinnin suunnitteluun?

LUE AIHEESEEN LIITTYVÄT BLOGIKIRJOITUKSEMME

Pk-yritysten brändimarkkinointi
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
B2B sisällöntuotanto
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
infografiikka koristekuva
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.