Graafinen tuotanto
TEHDÄÄN SISÄLLÖISTÄ JA MATERIAALEISTA HERKUMPIA
Olisiko aika panostaa graafiseen ilmeeseen ja sisältöön?
Mielenkiintoinen ja hyvännäköinen sisältö jää mieleen, erottaa kilpailijoista ja saa aikaan myyntiä. Ajankohtainen, laadukas, erottuva ja kohderyhmää puhutteleva sisältö on kaiken sisällöntuotannon ja mainonnan ydin. Siksi sisältöihin ja mille ne näyttävät, kannattaa panostaa.
Graafisessa tuotannossa on monia mahdollisuuksia
Meiltä saat monipuoliset graafiset materiaalit. Tuotamme aineistoja niin digiin kuin printtiin. Kaiken tekemisemme lähtökohtana on kohderyhmän puhuttelu. Otamme aina huomioon yrityksen graafisen ilmeen, mutta tarvittaessa myös tuoden mukaan uutta raikasta twistiä ja ideoita. Toimimme ketterästi ja asiakasta kuunnellen. Materiaalituotannon tiimiltämme onnistuu monenlaiset projektit. Olipa tarpeenasi vaikkapa flyerit, kuvastot, käyntikortit, banneriaineistot, somemainosaineistot tai nettisivujen ilmeet, me voimme auttaa. Tai jos tarvitset koko graafisen ilmeen uusimista – olemme kumppanisi!
Ketteryys ja käytännönläheisyys ovat valttikorttejamme, joten työskentely kanssamme on mutkatonta.
Milloin viimeksi olet päivittänyt bannerimainoksesi?
Banneriaineistojen ilmeeseen kannattaa kiinnittää huomiota. Lisäksi aineistoja on päivitettävä tarpeeksi usein, sillä niiden teho laskee ajan myötä. Kun sama mainos näkyy monta kertaa ja pitkän aikaa samalle henkilölle, ei hän loputtomiin jaksa kiinnostua samasta viestistä. Samoin silmä tottuu tuttuun aineistoon, eikä enää noteeraa sitä niin helposti. Tämän takia kohderyhmää kannattaa puhutella uusin ja erilaisin tavoin, jotta viesti pysyy tuoreena. Yleensä suosittelemme vaihtamaan bannereita 2-3 kuukauden välein ja myös vuodenaikojen vaihtuessa.
Olemme apunasi olemassaolevien aineistojen päivittämisessä. Joskus päivitysprosessi voi olla hyvinkin kevyt operaatio. Vaihdetaan kuvia ja muokataan tekstiin hieman uutta näkökulmaa. Meiltä saat myös kokonaan uudet bannerit sisältäen tekstisisällön kiteytyksen, brändisi ilmettä mukailevan visuaalisen suunnittelun sekä teknisen tuotannon.
Kuva- ja sisältötuotanto auttaa kaikissa tarpeissasi
Tuotamme hakukoneystävälliset verkkotekstit, sosiaalisen median sisällöt tai vaikkapa yrityksesi printtimateriaalit. Autamme yritystäsi sekä pienissä että suurissa sisältötarpeissa. Tuottamamme sisältö räätälöidään aina yrityksesi tarpeiden ja tavoitteiden mukaan. Yhteistyö voi olla jatkuvaa tai kertaluonteista. Tuotamme sisällöt suunnittelusta toteutukseen tai vain haluamasi osan.
Ylläpidämme myös sosiaalisen median tilejäsi ja tuotamme some-sisältöjä yhdessä sovitulla tavalla. Teemme tarvittaessa kaiken “avaimet käteen” -palveluna.
Palveluitamme sisältö- ja materiaalituotantoon liittyen:
- Mainosmateriaalien suunnittelu ja tuotanto digiin ja printtiin
- Bannerituotanto esimerkiksi Googleen tai ohjelmalliseen
- Some- ja banneritemplatet, joita voit jatkossa itse käyttää ja päivittää
- Nettisivut kokonaisuutena sisältäen sisällöntuotannon sivuille
- Tekstituotanto ja käännöstyöt
- Somen sisällöntuotanto (tekstit, videot, kuvat)
- Grafiikat, kuten logot, piirrokset ja infografiikat
- Roll-upit, esitteet, flyerit
- Kuva-, piirroskuva-, video- ja äänituotanto
- Räätälöidyt workshopit ja koulutukset
Tarjous: bannerituotanto alehintaan!
Staattiset bannerit
Tekstien kiteytys, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus
5 erikokoista banneria (jpg/png)
Hinta: 400 €
Animoidut bannerit
Tekstien kiteytys, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus
5 erikokoista banneria (html5/gif)
Hinta: 600 €
Tarjous voimassa 31.1.2024 asti.
Tarjous koskee vain uusia asiakkaita.
Lue aiheeseen liittyvät blogikirjoituksemme
Sisällön mittaaminen
Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on parantaa yrityksen myyntiä ja tuottoa. Mutta miten sisältöjä voi mitata ja mistä tietää, saavutetaanko sisällöllä asetetut myynnilliset ja tuotolliset tavoitteet?
Lue lisää »
Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanamainonta (SEM) ovat lyömätön pari
Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanamainonta (SEM) ovat toisiaan tukeva parivaljakko, joka auttaa tuomaan liikennettä sivuillesi. Lue viisi tapaa, joilla nämä kaksi tukevat toisiaan ja miksi sinun kannattaisi tehdä niitä rinnakkain.
Lue lisää »
Miksi sometyön ulkoistaminen kannattaa?
Mietitkö somen ulkoistamista ammattilaisille? Tutustu kolmeen syyhyn, miksi sosiaalisen median ulkoistaminen kannattaa.
Lue lisää »
Heräsikö kysymyksiä?
Soita, viestittele tai piipahda käymään, niin jutellaan lisää.