Natiivimainonta

OTA HALTUUN ARTIKKELINOMAINEN MAINONTA!

Natiivimainonnalla mainostat saumattomasti ja kiinnostavasti

Natiivimainos on mainontaa artikkelimuodossa. Natiivimainos voi olla esimerkiksi artikkeli, video, tutkimus tai referenssicase. Ohjaava natiivimainos voi näkyä osana hakutuloksia, uutisvirtaa, sisältösuosituksia tai muuta medialle ominaista sisältöjen listaustapaa. Useimmiten ohjaava natiivimainos muodostuu kuvasta, otsikosta ja lyhyestä ingressitekstistä, joita klikkaamalla siirrytään erilliselle artikkelisivulle.

Hyvän sisällön avulla vaikutetaan ostopäätökseen. Kuluttajat voivat mieltää natiivimainonnan mielenkiintoisempana ja palvelevampana kuin perinteisen bannerimainonnan. Auttavilla, kertovilla ja lisätietoja antavilla artikkeleilla luodaan kuvaa auttavasta ja tarpeita tyydyttävästä brändistä, joka jää mieleen. Lisäksi kun mainoksen ilme on linjassa muun sivuston kanssa, ei näitä mainoksia koeta välttämättä niin tunkeileviksi tai irrallisiksi, kuin muita mainoksia. Natiivimainonta on läpinäkyvää ja mainokset tulee aina erottaa tunnistein journalistisesta sisällöstä, esimerkiksi tekstillä ”Mainos”.

Mitä hyötyä natiivimainonnasta on yritykselle?

  • Natiivimainonta voidaan kokea miellyttävämpänä katsella ja kuluttaa, koska sisältö on tehty media-alustan periaatteiden ja ulkoasun mukaisesti.
  • Natiivimainonnalla voidaan kouluttaa, opastaa, viihdyttää, neuvoa ja naurattaa lukijaa.
  • Artikkelinomaiset sisällöt lisäävät brändin tunnettuutta alan asiantuntijana.
  • Kertovat ja auttavat sisällöt kiinnostavat ja sitouttavat kuluttajaa.
  • Kiinnostavat sisällöt viihdyttävät kuluttajaa pidempään, jolloin syntyy parempi muistijälki brändistä.
  • Natiivimainonnan läpinäkyvyys voidaan kokea mukavana ja rehellisenä (Mainos-merkinnät).

Mainonnan hinnoittelu

Ohjaavassa natiivimainonnassa käytetään useimmiten klikkipohjaista hinnoittelua. Klikkaushinnat vaihtelevat käytettävien mediaympäristöjen ja valittujen kohdeyleisöjen mukaan. Yleensä klikkihinnat vaihtelevat 0,80 € – 2,50 € välillä. Natiivimainontaa kannattaa aluksi testata pienemmällä budjetilla. Suosittelemme noin 2 viikon mittaista testikampanjaa noin 1000 € mediabudjetilla. Huolehdimme kampanjan suunnittelun, perustamisen, optimoinnin ja raportoinnin. Mikäli tarvitset apua sisällön suunnittelussa tai kirjoittamisessa, tartu tarjoukseemme alta!

Tarjous! Natiivimatsku avaimet käteen -pakettina

1 x natiivimainos 500€

Sis. 1 x kuva, 3 x otsikkovariaatiota, 1 x ingressi, 1 x artikkeli

3 x natiivimainos 1250€

Sis. 3 x kuva, 9 x otsikkovariaatiota, 3 x ingressi, 3 x artikkeli

Tarjous voimassa 30.11.2021 saakka.

Lue aiheeseen liittyvät blogikirjoituksemme

  • millainen on hyvä natiivimainos

Millainen on hyvä natiivimainos?

tiistai 19.11.2019|Avainsanat: |

Millainen on hyvä natiivimainos, lue blogi ja valjasta vinkit käyttöösi. Muista, että natiivimainonnassa keskiössä on kiinnostava sisältö, mainonnan ei kannata olla liian aktiivisesti myyvää. Lue lisää!

» Lue lisää

Heräsikö kysymyksiä?

Soita, viestittele tai piipahda käymään, niin jutellaan lisää.

  • Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia
Lue mielenkiintoisia blogipostauksiamme
Tutustu palveluihimme
Tutustu asiakkaisiimme