Milloin viimeksi olet päivittänyt bannerimainoksesi?

Vaikuta ajankohtaisilla bannereilla

Tehosta bannerimainontaa päivitetyillä materiaaleilla

Tiesitkö, että bannereiden teho laskee ajan myötä? Kun samaa mainosta näytetään kerrasta toiseen samalle henkilölle, ei hän loputtomiin jaksa kiinnostua samasta viestistä. Samoin silmä tottuu tuttuun aineistoon, eikä enää noteeraa sitä niin helposti. Tämän takia kohderyhmää kannattaa puhutella uusin ja erilaisin tavoin, jotta viesti pysyy tuoreena. Yleensä suosittelemme vaihtamaan bannereita 2-3 kuukauden välein. Kauden vaihtuessa kesään onkin hyvä hetki vaihtaa bannereihin vuodenaikaan sopivat ilmeet ja ajankohtaiset, päivitetyt viestit.

Olemme apunasi olemassaolevien aineistojen päivittämisessä. Joskus päivitysprosessi voi olla hyvinkin kevyt operaatio. Vaihdetaan kuvia ja muokataan tekstiin hieman uutta näkökulmaa. Meiltä saat myös kokonaan uudet bannerit sisältäen tekstisisällön kiteytyksen, brändisi ilmettä mukailevan visuaalisen suunnittelun sekä teknisen tuotannon.

Tartu nyt ajankohtaiseen tarjoukseemme bannerituotannosta!

Bannerituotantoa etuhintaan

Varaa kanssamme ilmainen konsultointi (30 min)
ja katsotaan yhdessä miten voimme auttaa teitä.

Staattiset bannerit

Tekstien kiteytys, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus
5 erikokoista banneria (jpg/png)

Hinta: 400 €

(normaalisti 500 €)

Animoidut bannerit

Tekstien kiteytys, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus
5 erikokoista banneria (html5/gif)

Hinta: 600 €

(normaalisti 900 €)

Tarjous voimassa 31.7.2024 asti.
Tarjous koskee vain uusia asiakkaita.

LUE AIHEESEEN LIITTYVÄT BLOGIKIRJOITUKSEMME

Pk-yritysten brändimarkkinointi
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
B2B sisällöntuotanto
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
infografiikka koristekuva
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.