Palvelut
LÖYDY, NÄY JA KUULU SIELLÄ, MISSÄ ASIAKKAASI OVAT!
Oddyn digitaalisen markkinoinnin palvelut koostuvat markkinoinnista, verkkoanalytiikasta, sisällöntuotannosta sekä suunnittelusta ja koulutuksesta. Saat meiltä avun kaikkiin digitaalisen markkinoinnin tarpeisiisi, oli kyseessä sitten pieni tai suuri projekti. Tutustu siis palveluihimme ja ota rohkeasti yhteyttä!
Autamme asiakkaitamme olemaan saavutettavissa ja läsnä digitaalisten ratkaisujen sekä mainonnan keinoin. Toteutamme sisällöntuotannon, analytiikan ja markkinoinnin ratkaisuja pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin. Meiltä saat digitaalisen markkinoinnin palvelut kokonaisvaltaisesti saman katon alta.
Leadoon paikka tässä
Digitaalinen markkinointi
Digitaalinen markkinointi tavoittaa asiakkaasi monipuolisesti ja kattavasti useista eri kanavista. Meiltä saat kaikki digitaalisen markkinoinnin toimenpiteet ja ylläpidon saman katon alta.
- Hakusanamainonta (SEM)
- Hakusanamainonnan auditointi
- Natiivimainonta
- Google Display -mainonta (GDN)
- Videomainonta
- YouTube-mainonta
- Spotify-mainonta
- Äänimainonta
- Ohjelmallinen ostaminen (RTB)
- Remarketing
- Sosiaalisen median markkinointi
- Matkailumarkkinointi
- Markkinoinnin automaatio
- Konversio-optimointi
Tutustu myös blogeihimme
Ulkomainonta tavoittaa ihmiset siellä missä he liikkuvat
Ulkomainonta on tehokas tapa tavoittaa yleisö laajasti eri ympäristöissä. Ulkomainontaa kannattaa hyödyntää osana monikanavaista markkinointikampanjaa.
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.