Semrush

Laadukas maksullinen palvelu, jonka hakusanamainonnan työkalut ovat vailla vertaa

Semrushin avulla avainsanatutkimukset, kilpailija-analyysit ja sivuston tarkistukset hoituvat tehokkaasti ja laadukkaasti.  Semrushin avulla perehdytään sivustojen hakukonelöydettävyyteen ja palvelu tarjoaa konkreettisia keinoja sen parantamiseksi. Samalla se paljastaa, mitkä sisällöt toimivat ja mitkä eivät.

Semrush on voimakas työkalu hakusanamainontaan

Semrushin parhaat ominaisuudet piilevät hakusanamainonnan työkaluissa, joilla saa erittäin kattavaa ja arvokasta tietoa hakutrendeistä sekä monipuolisia tilastoja haku- ja avainsanoista. Palvelun avulla nähdään, kuinka verkkosivusto sijoittuu kilpailijoihin nähden, ja sillä voidaan myös tarkastella kilpailijoiden käyttämiä hakusanoja.

Löydösten perusteella verkkosivuston sisältöä voidaan optimoida järkevästi, jolloin orgaaninen liikenne saadaan kasvuun.

Semrush on hyödyllinen myös erilaisten SEM- ja PPC-kampanjoiden (Pay-per-Click) tukena. Emme tarjoa asiakkaillemme omaa pääsyä palveluun, mutta voimme tarvittaessa opastaa myös palvelun käyttöönotossa.

Semrush-palvelumme

Site Audit

Site Audit tarjoaa runsaan analyysin verkkosivuston nykytilasta. Saatujen ehdotusten myötä liiketoiminnan sivuston hakukonelöydettävyyttä, toimivuutta ja käyttäjäkokemusta saadaan kattavasti parannettua. Site Audit on kuin verkkosivuston terveyskartoitus, joka paikantaa virheet ja antaa konkreettiset ratkaisut niiden korjaamiseksi.

Semrush tarjoaa erittäin kattavan Site Auditin, jossa tarkastellaan yli 130 teknistä ja SEO-virhettä. Saat myös konkreettisia korjausohjeita priorisaatioiden kera. Analyysi on suositeltavaa tehdä puolivuosittain tai vuosittain, jotta sivusto pysyisi ehjänä.

Nykytila- ja kilpailija-analyysit

Voimme analysoida minkä tahansa verkkosivuston hakukoneoptimointia, mikä tekee kilpailijoiden analysoinnista helppoa. Näet kilpailijoiden viimeaikaiset sijoitusten muutokset ja tunnistat ne yritykset, joiden kanssa sivustosi orgaaninen näkyvyys kilpailee.

Semrushin Organic Research -raportit paljastavat verkkosivuston tärkeimmät orgaanisen haun kilpailijat, heidän liikenteeseen vaikuttavat avainsanansa sekä mahdolliset SERP-ominaisuudet (Search Engine Results Page eli hakutulossivut). Tämän ominaisuuden avulla saat kätevästi selville, minkälaisia hakusanoja myös sinun kannattaisi käyttää.

Hyödynnettävissä on myös muita täydentäviä työkaluja, joiden avulla parannetaan markkinointia verkkoliikennettä lisäämällä. Tieto on käytännöllistä esimerkiksi kampanjoita suunnitellessa.

Avainsanatutkimus eli avainsana-analyysi

Semrush on erinomainen ja nopea työkalu avainsanojen selvittämiseen. Avainsanatutkimus on avainasemassa verkkosivuston markkinoinnissa. Sen avulla löydetään juuri ne tärkeimmät sanat, joilla potentiaaliset asiakkaat etsivät tuotteitasi tai palveluitasi. Näin voidaan ohjata onnistuneesti hakukoneoptimoinnin suunnittelua ja kohdentaa mainoksia osuvammille kohderyhmille.

Hyvät avainsanat ovat niitä, joilla on tarpeeksi kuukausittaisia hakuja ja jotka kohtaavat ostohaluisen yleisön. Avainsanatutkimuksen avulla voit laittaa itsesi asiakkaan saappaisiin ja ymmärtää paremmin, miten he etsivät tuotteitasi. Samalla nähdään usein myös, minkälaisia kysymyksiä heillä on tuotteiden tai palvelujen suhteen yleisesti.

Avainsanatutkimuksen lopputuloksena on lista optimaalisista avainsanoista, niiden kilpailutilanteesta ja avainsanojen keskimääräiset kuukausittaiset hakumäärät. Näitä avainsanoja voit jatkuvasti seurata ja optimoida, jolloin varmistat sivustosi löydettävyyden pysyvän ajan tasalla. Tiedät myös mitä avainsanoja käyttää ja hyödyntää hakukoneoptimoidessasi verkkosivustosi sisältöjä.

Orgaaninen löydettävyys ja sisältöehdotukset

Tuntuuko, ettei sivustolle saavu kävijöitä kuten ennen? Orgaanisesta hakukonenäkyvyydestä käydään kuumeisesti kilpailua ja yritykset optimoivat sisältöjään jatkuvasti tavoittaakseen kohdeyleisönsä. Tämän johdosta sivustosi sisällöt saattavat jäädä uudempien, pidempien tai sponsoroitujen mainosten jalkoihin. Sanasto elää joka vuosi, ja esimerkiksi trendikkäät avainsanat saattavat helposti jäädä huomaamatta.

Ammattilaisten avustuksella orgaaninen löydettävyys saadaan uuteen uskoon.

Kiinnostuitko?

Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Laura Nevasalo Oddy

Laura Nevasalo

Commercial & Client Director

Tutustu myös blogeihimme

Mikä on Threads?
Blogi

Mikä on Threads?

Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!

Lue lisää »
Meta-mainonnan kohdentaminen
Blogi

Meta-mainonnan kohdentaminen

Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?

Lue lisää »

Ota ihmeessä yhteyttä!

Kuinka voimme auttaa?

Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.

Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.

Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.

Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.