Site Audit
Site Audit tarjoaa kattavan kuvan verkkosivustosi nykytilasta
Sivustoanalyysin eli Site Auditin avulla saadaan syvällinen ja kattava kuva verkkosivustosi nykytilasta. Analyysin tulokset kertovat, mitä toimenpiteitä tulisi tehdä yrityksen hakukonelöydettävyyden verkkosivuston toimivuuden ja käyttäjäkokemuksen parantamiseksi.
Site Audit on verkkosivuston nykytilan analyysi, joka voidaan ajatella ikään kuin verkkosivun terveyskartoituksena. Se toimii diagnostisena työkalu, joka paikantaa yksilöidysti verkkosivustolla olevat virheet, varoitukset ja huomiot sekä tarjoaa tarkan listauksen asioista, jotka vaikuttavat verkkosivuston terveyteen.
Korjaamalla virheet ja esille tulleet epäkohdat voit parantaa verkkosivustosi hakukonelöydettävyyttä ja varmistaa sivustosi sujuvan toiminnan
Site Audit tutkii yli 130 asiaa verkkosivustosta
Site Audit tutkii verkkosivuston läpikohtaisesti. Auditoinnin tarjoama sivustoanalyysi ottaa kantaa yli 130 tekniseen ja SEO-virheeseen. Saat löydetyistä virheistä konkreettisen kuvauksen ja ohjeet askel askeleelta niiden korjaamiseksi.
Raportista pääset myös kätevästi suoraan sivulle, missä virhe esiintyy. Raportti on usein kymmeniä sivuja, jopa satoja sivuja pitkä. Saat raportista halutessasi sekä palaverimuotoisen yhteenvedon että täyden raportin käytettäväksesi. Autamme tulkitsemaan raportin sisällön ja viemään sen fiksusti toimenpidetasolle.
Site Audit -analyysi sisältää muun muassa
- Listaus rikkinäisistä linkeistä
- Otsikko- ja metakuvausten puutteet
- Duplikaattisisällöt
- Kuvien puuttuvat alt-tekstit
- Sisällön määrän puutteet sivuilla
- Monia erilaisia teknisiä kehityskohteita
Analyysin tarjoamien tietojen myötä saat kehitettyä sivustoasi monipuolisesti. Sivustoanalyysi on hyvä tehdä puolivuosittain tai ainakin vuosittain, muutoin virheet jäävät huomaamatta ja korjaamatta.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Tutustu myös blogeihimme

Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.

Pk-yrityksen salainen ase: tarinankerronta brändimarkkinoinnissa
Hyvin kerrottu tarina herättää tunteita, tekee brändistä inhimillisen ja auttaa asiakkaita näkemään, miten yrityksesi voi parantaa heidän elämäänsä. Tutustu tarinankerronnan merkitykseen ja opi, miten löydät ja hyödynnät oman bränditarinasi.

Näin markkinointipäällikkö voi hyödyntää tekoälyä käytännön työssä
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!

Microlearning-sisällöt
Microlearning-sisällöt ovat yhä suositumpia monilla aloilla, kuten yrityskoulutuksessa, markkinoinnissa ja kuluttajasisällöissä. Microlearning vastaa tarpeeseen omaksua tietoa nopeasti ja tehokkaasti.

10+1 sisällöntuotannon trendit 2025
Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta myös haasteita. Lue vuoden keskeisistä sisällöntuotannon trendeistä ja niiden merkityksestä yrityksille.

Digitaalisen markkinoinnin trendit pk-yrityksille 2025
Mitä uutta vuosi 2025 tuo pk-sektorille digitaalisen markkinoinnin saralla? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.