Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio vapauttaa resurssejasi. Me kartoitamme tarpeesi, autamme valitsemaan sopivan järjestelmän ja toteutamme käyttöönoton.
Tarjoamme apua markinnoinnin automaation käyttöönottoon pk-yrityksille. Tyypillisesti käyttöönottokokonaisuus pitää sisällään ennakkotehtäviin vastaamisen, kaksi workshopia (4h + 4h) ja teknisen käyttöönoton. Tarjoamme myös apua sisällöntuotannossa.
Apua markkinoinnin automaation käyttöönottoon
Markkinoinnin automaatio kannattaa tehdä hyvin, jotta laatu ei kärsi. Saat meiltä ennakkotehtäviä, joiden avulla kartoitamme kattavasti kuvan nykytilanteestasi, minkä jälkeen räätälöimme workshopin sisällön vastaamaan tarpeitasi. Tämän jälkeen seuraa muutama lisävaihe:
Kahden workshopin (4h+4h) aikana pureudutaan yrityksen tarpeisiin markkinoinnin automaatioon liittyen. Opitun perusteella tiedämme erittäin tarkasti, miten tulee edetä.
Järjestelmän valinta. Workshopin pohjalta valitaan tarpeisiisi sopivin markkinoinnin automaatiojärjestelmä.
Tekninen käyttöönotto ja sisällöntuotanto
Järjestelmän tekninen käyttöönotto
Markkinoinnin automaatiojärjestelmä otetaan käyttöön halutussa laajuudessa. Laajuudesta riippuen tämä kustantaa n. 1000 €
Sisällöntuotanto
Markkinoinnin automaatio ei toimi ilman sisältöä. Nyrkkisääntönä voi sanoa, että sisältöjä per aihealue on hyvä olla alkuun vähintään kymmenkunta. Sisällöntuotannon hinta on 102 € / h tai erikseen sovittu projektikohtainen hinnoittelu.
Markkinoinnin automaatio -workshopin tyypillisiä sisältöaiheita:
Workshopien sisältö räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan.
- Mikä on markkinoinnin automaatio isossa kuvassa
- 10 syytä valita markkinoinnin automaatio
- Mihin tarkoitukseen markkinoinnin automaatio on tulossa
- Millainen järjestelmä sopii teidän yrityksen tarpeisiin
- Eri järjestelmien hinnoittelun perusteet
- Konkreettisia hinnoitteluesimerkkejä
- Hinnoitteluun vaikuttavat tekijät
- Järjestelmän käyttö
- Kontaktien hallinta ja segmentointi
- Automaatioiden rakentaminen
- Järjestelmien yhdistäminen muihin palveluihin
Markkinoinnin automaatio
- mihin sitä voi käyttää
- mitkä ovat järjestelmien erot
- miten valita itselle sopiva järjestelmä
Mitä ominaisuuksia kannattaa ottaa käyttöön
- mitkä ovat valittavia ominaisuuksia
- mitä järjestelmällä halutaan tehdä
- miten valittavat ominaisuudet vaikuttavat hinnoitteluun
Järjestelmään tutustuminen
- miten uusi järjestelmä otetaan käyttöön
- mitä asioita tulee tehdä heti alussa
- miten rakennat pohjan kuntoon
Miten saada tehoja järjestelmästä
- mitä voidaan automatisoida
- mitä ei kannata yrittää automatisoida
- miten automaatioita rakennetaan
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Tutustu myös blogeihimme

Mikrovaikuttajat ja yhteisöpohjainen markkinointi
Suuren yleisön vaikuttaja saattaa tavoittaa miljoonia, mutta yksittäisen postauksen sitoutumisaste jää usein matalaksi. Mikrovaikuttajat sen sijaan luovat vuorovaikutusta, keskustelua ja luottamusta.

Analytiikka – yrityksen salainen säästötyökalu
Analytiikka ei ole vain raportteja ja numeroita vaan työkalu, jolla yritys säästää rahaa. Kun analytiikkaa hyödynnetään oikein, se kertoo selkeästi, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja missä niitä kuluu turhaan.

Tekoälyn rooli sisällöntuotannossa
Tekoäly on noussut hetkessä yhdeksi markkinoinnin puhutuimmista aiheista, mutta milloin se tukee markkinoijaa ja milloin tarvitaan ihmisen luovuutta sekä brändin ymmärrystä?

Kevyt videotuotanto tuo brändisi tehokkaasti esiin
Kevyt videotuotanto tarjoaa yrityksille kustannustehokkaan ja nopean tavan tuottaa kiinnostavaa videosisältöä.

10 vinkkiä AI-optimointiin
10 vinkkiä AI-optimointiin: tee sisällöstäsi tekoälylle ja käyttäjille selkeää, rakenteellista ja helposti löydettävää.
Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.