Kampanjasuunnittelu
Anna ohjat meille ja nauti tuloksista
Miten saada viesti oikeille henkilöille ja oikeaan aikaan? Mitkä ovat ne kohtaamispisteet, joissa kohdeyleisö tavoitetaan kustannustehokkaasti ja kohderyhmää puhuttelevalla tavalla? Kampanjakonseptien suunnittelu ja monikanavainen kampanjasuunnitelma varmistavat tuloksellista markkinointia.
Vahvan brändin tai valmiiksi mietityn konseptin alle on helppo suunnitella mitä tahansa kaupallisia toimenpiteitä. Aina varsinaista konseptisuunnittelua ei kuitenkaan tarvita, kun yritykselle, tuotteelle tai palvelulle on jo tavoite ja askelmerkit mietittynä. Vahva brändi voi lähteä tavoittelemaan asetettuja päämääriä haluttuja kohderyhmiä puhuttelevilla kampanjoilla.
Lisää myyntiäsi räätälöidyllä kokonaisuudella
Osuvalla kampanjasuunnitelmalla sekä laadukkaalla toteutuksella ja mediaratkaisuilla autamme sinua lisäämään myyntiäsi. Toteutuksemme vaihtelevat tarpeidesi mukaan yksittäisistä mainosmateriaalien tuotannoista monikanavaisiin kampanjoihin ja aina laajoihin kampanjakonsepteihin asti.
Tuloksellista kampanjasuunnittelua
Kekseliäs ja hyvin suunniteltu kampanja on tehokas keino herätellä kohderyhmää ja saavuttaa tehokkaasti asetetut tavoitteet. Usein kampanjalla halutaan vauhdittaa myyntiä, saada yhteydenottoja ja sitä kautta uusia asiakkaita.
Siksi meille oleellista kampanjasuunnittelussa on raikkaiden ja erottuvien ideoiden lisäksi pureutua kohdeyleisön tuntemiseen, median käyttöön ja ostokäyttäytymiseen. Laadukas kampanjasuunnittelu onnistuu herättämään kohderyhmän huomion, lisää asiakkaiden tietoisuutta tuotteesta tai palvelusta, piristää myyntiä ja rakentaa samalla myös positiivista brändimielikuvaa.
Outbound-kampanjasuunnittelu
Kampanjat takaavat, että kohderyhmä herätetään ja kiinnostus aikaansaadaan nopeasti.
Inbound-markkinoinnin suunnittelu
Inbound-markkinoinnin keinoin varmistamme, että löydyt kun palveluita etsitään tai vertaillaan.
Toteutettiinpa kampanja sitten digitaalisessa, sosiaalisessa tai perinteisemmissä medioissa, teemme sen niin, että tuloksia syntyy.
Aloitamme kampanjasuunnittelun aina tavoitteiden ja mittareiden määrittämisestä. Varmistamme kampanjan tehokkuuden valitsemalla toimivimmat viestit, mediat ja kohtaamispisteet. Palveluumme kuuluu kampanjan ideoinnin lisäksi sen toteutus, tulosten seuranta ja kampanjan jatkokehitys sekä reaaliaikainen raportointi kampanjan kulusta.
Kampanjasuunnittelun palvelut
- Kohderyhmämäärittely
- Ostokäyttäytymisen määrittely
- Media- ja kanavasuunnittelu
- Digitaalinen markkinointi
- Sisällöntuotanto
- Kampanjasivustot ja laskeutumissivustot
- Mainosmateriaalin tuotanto
- Analytiikka ja liidien tunnistaminen
- Markkinoinnin automaatio
- Prosessit liidejä varten
Mainonnan konseptisuunnittelulla luodaan yhtenäinen kokonaisuus
Selkeä ja iskevä mainonnan konsepti tukee tuotteen tai palvelun brändiä toimien kaikkien toimenpiteiden ohjurina. Konsepti pitää huolta jatkuvuudesta ja tunnistettavuudesta. Konsepti helpottaa markkinoijan työtä ja säästää aikaa ja rahaa, kun pyörää ei tarvitse keksiä jokaiseen aktivointitoimenpiteeseen uudelleen.
Mainonnan konsepti kiteyttää oivaltavasti asiakaslupauksen ytimen ja näkyy yhtenäisellä, tunnistettavalla tavalla niin visuaalisesti, viestinnällisesti kuin toiminnallisestikin. Tärkeää on, että konsepti on selkeä, sen tavoitteet on määritelty tarkasti ja toiminnallisuus mukautuu joustavasti erilaisiin tilanteisiin.
Konseptisuunnittelu on kustannustehokas tapa tehdä pitkäjänteistä markkinointia. Hyvä konsepti monistuu helposti eri medioihin ja markkinointikanaviin ja siitä voi ammentaa uutta materiaalia ja erilaisia toimenpiteitä jopa vuodesta toiseen.
Konseptisuunnittelun palvelut
- Vahvuuksien määrittäminen
- Sloganin ja viestien suunnittelu
- Kuvamaailman ja visuaalisen ilmeen suunnittelu
- Konseptin käytännön toteutus
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.