Koulutukset ja workshopit
OMAAN MARKKINOINTIOSAAMISEEN PANOSTAMINEN KANNATTAA
Järjestämme yrityksille laajasti erilaisia digitaalisen markkinoinnin sekä sosiaalisen median koulutuksia ja työpajoja. Workshopit ja koulutukset räätälöidään aina yrityksen toiveiden ja tarpeiden mukaan.
Kaikki digitaalisen markkinoinnin koulutukset ja workshopit ovat kokonaisuuksia, jotka räätälöidään yksilöllisesti juuri yrityksesi tarpeisiin sopiviksi. Laadimme räätälöidyn koulutuksen osallistujien tasoon pohjautuen. Suosimme aina osallistavia, käytännön tekemiseen perustuvia workshopeja. Itse koulutus voi tapahtua etänä, asiakkaan tiloissa tai meidän tiloissamme.
Alla muutamia esimerkkejä digitaalisen markkinoinnin workshopeista:
- Digitaalisen markkinoinnin workshopissa tyypillisesti käymme läpi yrityksesi verkkosivut, analysoimme niiden nykyisen tilanteen ja luomme strategian, jolla kehittää sivustoa sisälöllöllisin, teknisin ja mainonnallisin keinoin. Tämä on oiva tapa lähteä viemään digitaalista markkinointia suunnitelmallisesti eteenpäin.
- Sosiaalisen median workshop on hyvä vaihtoehto yrityksellesi, kun sinulla on tarvetta oppia lisää esimerkiksi sosiaalisen median toiminnasta sekä sen tuomista mahdollisuuksista. Työpaja voi pitää sisällään esimerkiksi personoidun sosiaalisen median strategian luomisen.
- Digitaalisen mainonnan kehittämisworkshopissa perehdymme ennakkoon tehtyihin digimainonnan toimenpiteisiin ja analysoimme niiden tulokset ja onnistumiset. Workshopissa paneudumme löydöksiin, asetamme selkeät tavoitteet tulevaan ja luomme strategian mainonnan kehittämiseksi.
- Verkkoanalytiikkaworkshopissa määritetään yhdessä tärkeimmät liiketoimintaa ohjaavat KPI-mittarit ja sukelletaan käytännössä verkkoanalytiikkaan. Workshopin tarkoituksena on määrittää nykytila, tavoitteet, keskeiset KPI-mittarit, toimenpiteet, aikataulu ja jatkuva seuranta. Usein workshopin jatkeena rakennetaan helposti seurattava, visuaalinen markkinoinnin dashboardnäkymä.
Käytännössä haluamme kuulla toiveenne, tarpeenne ja mahdolliset haasteenne, niin osaamme tarjota juuri teille sopivaa workshop- ja koulutuskokonaisuutta.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Tutustu myös blogeihimme

Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.

Pk-yrityksen salainen ase: tarinankerronta brändimarkkinoinnissa
Hyvin kerrottu tarina herättää tunteita, tekee brändistä inhimillisen ja auttaa asiakkaita näkemään, miten yrityksesi voi parantaa heidän elämäänsä. Tutustu tarinankerronnan merkitykseen ja opi, miten löydät ja hyödynnät oman bränditarinasi.

Näin markkinointipäällikkö voi hyödyntää tekoälyä käytännön työssä
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!

Microlearning-sisällöt
Microlearning-sisällöt ovat yhä suositumpia monilla aloilla, kuten yrityskoulutuksessa, markkinoinnissa ja kuluttajasisällöissä. Microlearning vastaa tarpeeseen omaksua tietoa nopeasti ja tehokkaasti.

10+1 sisällöntuotannon trendit 2025
Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta myös haasteita. Lue vuoden keskeisistä sisällöntuotannon trendeistä ja niiden merkityksestä yrityksille.

Digitaalisen markkinoinnin trendit pk-yrityksille 2025
Mitä uutta vuosi 2025 tuo pk-sektorille digitaalisen markkinoinnin saralla? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.