Koulutukset ja workshopit
OMAAN MARKKINOINTIOSAAMISEEN PANOSTAMINEN KANNATTAA
Järjestämme yrityksille laajasti erilaisia digitaalisen markkinoinnin sekä sosiaalisen median koulutuksia ja työpajoja. Workshopit ja koulutukset räätälöidään aina yrityksen toiveiden ja tarpeiden mukaan.
Kaikki digitaalisen markkinoinnin koulutukset ja workshopit ovat kokonaisuuksia, jotka räätälöidään yksilöllisesti juuri yrityksesi tarpeisiin sopiviksi. Laadimme räätälöidyn koulutuksen osallistujien tasoon pohjautuen. Suosimme aina osallistavia, käytännön tekemiseen perustuvia workshopeja. Itse koulutus voi tapahtua etänä, asiakkaan tiloissa tai meidän tiloissamme.
Alla muutamia esimerkkejä digitaalisen markkinoinnin workshopeista:
- Digitaalisen markkinoinnin workshopissa tyypillisesti käymme läpi yrityksesi verkkosivut, analysoimme niiden nykyisen tilanteen ja luomme strategian, jolla kehittää sivustoa sisälöllöllisin, teknisin ja mainonnallisin keinoin. Tämä on oiva tapa lähteä viemään digitaalista markkinointia suunnitelmallisesti eteenpäin.
- Sosiaalisen median workshop on hyvä vaihtoehto yrityksellesi, kun sinulla on tarvetta oppia lisää esimerkiksi sosiaalisen median toiminnasta sekä sen tuomista mahdollisuuksista. Työpaja voi pitää sisällään esimerkiksi personoidun sosiaalisen median strategian luomisen.
- Digitaalisen mainonnan kehittämisworkshopissa perehdymme ennakkoon tehtyihin digimainonnan toimenpiteisiin ja analysoimme niiden tulokset ja onnistumiset. Workshopissa paneudumme löydöksiin, asetamme selkeät tavoitteet tulevaan ja luomme strategian mainonnan kehittämiseksi.
- Verkkoanalytiikkaworkshopissa määritetään yhdessä tärkeimmät liiketoimintaa ohjaavat KPI-mittarit ja sukelletaan käytännössä verkkoanalytiikkaan. Workshopin tarkoituksena on määrittää nykytila, tavoitteet, keskeiset KPI-mittarit, toimenpiteet, aikataulu ja jatkuva seuranta. Usein workshopin jatkeena rakennetaan helposti seurattava, visuaalinen markkinoinnin dashboardnäkymä.
Käytännössä haluamme kuulla toiveenne, tarpeenne ja mahdolliset haasteenne, niin osaamme tarjota juuri teille sopivaa workshop- ja koulutuskokonaisuutta.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Ulkomainonta tavoittaa ihmiset siellä missä he liikkuvat
Ulkomainonta on tehokas tapa tavoittaa yleisö laajasti eri ympäristöissä. Ulkomainontaa kannattaa hyödyntää osana monikanavaista markkinointikampanjaa.
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.