Koulutukset
INNOSTAVAT JA ASIAKASLÄHTÖISET KOULUTUKSET DIGITAALISEN MARKKINOINTISI TUEKSI
Digitaalisen markkinoinnin maailma muuttuu jatkuvasti.
Muutos luo mahdollisuuksia liiketoimintaan sekä synnyttää keinoja kohdeyleisöjen tavoittamiseen. Autamme yrityksesi henkilöstöä pysymään ajan tasalla niin uusimmista digitaalisista tuulahduksista kuin myös alustoista ja työkaluista.
Tutustu valikoimaamme ja poimi itsellesi sopivin vaihtoehto. Toteutamme tarvittaessa myös laajempia kokonaisuuksia. Workshopeihin voit tutustua täällä.
Mainonnan koulutukset
Kiinnostaako digimainonnan maailma? Autamme yrityksesi alkuun käytäntöjen suhteen sekä tarjoamme myös edistyneempiä koulutuksia mainonnan hallintaan.
Google Analytics 4 jatkokoulutus
Tunnin mittaisen jatkokoulutuksen aikana perehdyt Googlen analytiikasta kaiken tehon irti saamiseen. Jo GA4:n perusteet hallitseville tarkoitettu kurssi tarjoaa kattavan tietopaketin datan ja analytiikan maailmaan.
Google Analytics 4 perusteet
Tutustu Google Analytics 4:n toimintoihin tässä tunnin mittaisessa koulutuksessa. Käymme läpi käyttöönottoa, UA:n korvaamista, GA4:n käyttöliittymää ja muita tärkeitä asioita työkalun hallinnan suhteen.
LinkedIn-koulutus. LinkedIn mainosalustana – ylivertaista kohdennusta
Tunnin mittaisessa koulutuksessa tutustutaan muun muassa LinkedInin potentiaaliin mainonnassa, alustalla kohdentamisen erityispiirteisiin ja mainonnan muotoihin.
Miksi mainostaa Facebookissa ja Instagramissa?
Tunnin mittainen informatiivinen koulutus auttaa hahmottamaan Facebook ja Instagram -mainonnan potentiaalia sekä Business Manager -työkalun roolia maksetussa mainonnassa.
Google Ads vuonna 2023
Tunnin mittaisen koulutuksen aikana perehdytään Google Adsin potentiaaliin yritysten digimarkkinoinnissa sekä oleellisiin käytänteisiin ja toimintoihin. Lisäksi käymme läpi mainontaa ja mainoskampanjoita sekä niiden optimointia.
Google Analytics 4 jatkokoulutus
Tunnin mittaisen jatkokoulutuksen aikana perehdyt Googlen analytiikasta kaiken tehon irti saamiseen. Jo GA4:n perusteet hallitseville tarkoitettu kurssi tarjoaa kattavan tietopaketin datan ja analytiikan maailmaan.
Google Analytics 4 perusteet
Tutustu Google Analytics 4:n toimintoihin tässä tunnin mittaisessa koulutuksessa. Käymme läpi käyttöönottoa, UA:n korvaamista, GA4:n käyttöliittymää ja muita tärkeitä asioita työkalun hallinnan suhteen.
LinkedIn-koulutus. LinkedIn mainosalustana – ylivertaista kohdennusta
Tunnin mittaisessa koulutuksessa tutustutaan muun muassa LinkedInin potentiaaliin mainonnassa, alustalla kohdentamisen erityispiirteisiin ja mainonnan muotoihin.
Miksi mainostaa Facebookissa ja Instagramissa?
Tunnin mittainen informatiivinen koulutus auttaa hahmottamaan Facebook ja Instagram -mainonnan potentiaalia sekä Business Manager -työkalun roolia maksetussa mainonnassa.
Google Ads vuonna 2023
Tunnin mittaisen koulutuksen aikana perehdytään Google Adsin potentiaaliin yritysten digimarkkinoinnissa sekä oleellisiin käytänteisiin ja toimintoihin. Lisäksi käymme läpi mainontaa ja mainoskampanjoita sekä niiden optimointia.
Graafiset koulutukset
Graafisen suunnittelun koulutuksissa yrityksesi henkilöstö pääsee perehtymään graafisen suunnittelun perusteisiin. Voimme opastaa tehokkaaseen kuvankäsittelyyn, jotta opit tekemään muuntautuvia, mutta näyttäviä visuaaleja.
Hyvän somekuvan ABC
Kuinka someen tuotetaan hyviä kuvia? Tutustut tunnin mittaisessa koulutuksessamme hyvien sosiaalisessa mediassa olevien kuvien saloihin.
Photoshop-koulutus
Koulutus tarjoaa tunnin mittaisen johdatuksen kohti parempaa kuvankäsittelyä Adobe Photoshopin perusteiden ja käytäntöjen avulla – fokuksessa sosiaalinen media.
Canva-koulutus
Koulutuksessa tutustutaan tunnin aikana graafisen työkalun Canvan käytön perusteisiin ja tuotetaan asiantuntijan kanssa yrityksellesi kuvapohja, jota voit hyödyntää myös jatkossa.
Hyvän somekuvan ABC
Kuinka someen tuotetaan hyviä kuvia? Tutustut tunnin mittaisessa koulutuksessamme hyvien sosiaalisessa mediassa olevien kuvien saloihin.
Photoshop-koulutus
Koulutus tarjoaa tunnin mittaisen johdatuksen kohti parempaa kuvankäsittelyä Adobe Photoshopin perusteiden ja käytäntöjen avulla – fokuksessa sosiaalinen media.
Canva-koulutus
Koulutuksessa tutustutaan tunnin aikana graafisen työkalun Canvan käytön perusteisiin ja tuotetaan asiantuntijan kanssa yrityksellesi kuvapohja, jota voit hyödyntää myös jatkossa.
Sisällöntuotannon koulutukset
Sisällöntuotannon koulutukset tarjoavat kattavia kokonaisuuksia verkkotekstin tuottamisen saloihin ja käytänteisiin. Saat meiltä hyvät eväät SEO- ja verkkokirjoittamiseen, digimainontaan ja sosiaalisen median alustojen sisältöjen tekemiseen tai tietojen päivittämiseen.
Verkkosivuston ja digimainonnan yhdistäminen
Tunnin mittaisen koulutuksen aikana perehdytään verkkosivujen potentiaaliin digimarkkinoinnissa. Aiheina mm. sisällöntuotannon merkitys sivustolla, landing paget, konversiot ja paljon muuta.
Instagram vuonna 2023
Tunnin mittainen koulutuspaketti tarjoaa ajankohtaista tietoa Instagramin uusista tuulista. Kurssilla käsitellään Instagramin orgaanista viestintää, mainontaa, käyttäjiä ja vahvuuksia muihin somekanaviin verrattuna.
Facebook-koulutus: Facebook vuonna 2023
Tunnin mittainen koulutuspaketti tarjoaa ajankohtaista tietoa Facebookin uusista tuulista. Kurssilla käsitellään Facebookin orgaanista viestintää, mainontaa, käyttäjiä ja vahvuuksia muihin somekanaviin verrattuna.
Sisällöllisen SEO:n perusteet
Ytimekäs tunnin katsaus hakukoneiden maailmaan sisällöntuotannon näkökulmasta. Kurssilla käsitellään mm. Googlen toimintatapoja, algoritmeja, toimivaa otsikointia ja rakennetta sekä avainsanoja ja orgaanista hakukonenäkyvyyttä.
Verkkokirjoittamisen syventävä koulutus
Kolmen tunnin syventävä katsaus verkkokirjoittamisen parhaisiin käytänteisiin. Kurssilla käydään läpi mm. verkkotekstien konventioita ja lainalaisuuksia, löydettävyyttä ja hakukoneiden huomiointia.
Verkkokirjoittamisen perusteet
Tunnin kestävä koulutus johdattaa hyvän sisällöntuotannon saloihin ja ohjaa kiinnittämään huomiota oikeisiin asioihin. Läpikäytäviä teemoja mm. tekstin rakenne ja otsikointi, luettavuus ja löydettävyys.
Verkkosivuston ja digimainonnan yhdistäminen
Tunnin mittaisen koulutuksen aikana perehdytään verkkosivujen potentiaaliin digimarkkinoinnissa. Aiheina mm. sisällöntuotannon merkitys sivustolla, landing paget, konversiot ja paljon muuta.
Instagram vuonna 2023
Tunnin mittainen koulutuspaketti tarjoaa ajankohtaista tietoa Instagramin uusista tuulista. Kurssilla käsitellään Instagramin orgaanista viestintää, mainontaa, käyttäjiä ja vahvuuksia muihin somekanaviin verrattuna.
Facebook-koulutus: Facebook vuonna 2023
Tunnin mittainen koulutuspaketti tarjoaa ajankohtaista tietoa Facebookin uusista tuulista. Kurssilla käsitellään Facebookin orgaanista viestintää, mainontaa, käyttäjiä ja vahvuuksia muihin somekanaviin verrattuna.
Sisällöllisen SEO:n perusteet
Ytimekäs tunnin katsaus hakukoneiden maailmaan sisällöntuotannon näkökulmasta. Kurssilla käsitellään mm. Googlen toimintatapoja, algoritmeja, toimivaa otsikointia ja rakennetta sekä avainsanoja ja orgaanista hakukonenäkyvyyttä.
Verkkokirjoittamisen syventävä koulutus
Kolmen tunnin syventävä katsaus verkkokirjoittamisen parhaisiin käytänteisiin. Kurssilla käydään läpi mm. verkkotekstien konventioita ja lainalaisuuksia, löydettävyyttä ja hakukoneiden huomiointia.
Verkkokirjoittamisen perusteet
Tunnin kestävä koulutus johdattaa hyvän sisällöntuotannon saloihin ja ohjaa kiinnittämään huomiota oikeisiin asioihin. Läpikäytäviä teemoja mm. tekstin rakenne ja otsikointi, luettavuus ja löydettävyys.
Tutustu myös blogeihimme
Miksi somen vuosikellon tekeminen kannattaa?
Suunnitelmallisuus on avain tehokkaaseen sometekemiseen. Tässä postauksessa käsittelemme, miksi somen vuosikello on niin tärkeä ja mitä sillä saavutetaan.
Mikä on Threads?
Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!
Meta-mainonnan kohdentaminen
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Miksi taantumassa markkinoinointihanoja ei kannata laittaa kiinni?
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.