
Animoidut bannerit Espoon Asunnoille
Espoon Asunnoille toteuttamamme bannerit erottuivat selkeän animoinnin ja vaihtuvien tekstien ansiosta. HTML5-tekniikka mahdollistaa erilaisten animointien käytön kätevästi.
Elpy ry eli Espoon Lähimmäispalveluyhdistys ry on voittoa tavoittelematon kolmannen sektorin toimija, joka tuottaa ikäihmisten asumispalveluita.
Asiakkaan tavoitteena oli tavoittaa potentiaalisia työnhakijoita eri työtehtäviin hoiva-alalla. Ratkaisuksi työnhakijoiden tavoittamiseen päätimme toteuttaa digimainontaa rekrytoinnin tukena, ja kanaviksi valikoituivat Googlen hakusanamainonta ja somemainonta Metan alustoilla Facebookissa ja Instagramissa. Digimainonta mahdollistaa laajan näkyvyyden, sekä potentiaalisten työnhakijoiden tavoittamisen kustannustehokkaasti.
Hakusanamainonta on tehokas tapa tavoittaa lähihoitajan ja sairaanhoitajan työpaikkoja etsivät henkilöt Googlesta, sillä mainontaa voidaan kohdentaa työnhakijoiden käyttämien avainsanojen perusteella.
Hakusanamainonnan alkuvaiheessa saatiin paljon mainosnäyttöjä, mutta tässä vaiheessa mainonta ei vielä tuottanut niin paljoa klikkejä ja konversioita, eli työhakemusten lähetyksiä. Kertyneen datan myötä hakusanamainonnassa pystyttiin panostamaan toimiviin avainsanoihin, kun taas huonoja avainsanoja karsittiin pois.
Optimoinnin myötä vertailussa olevien ajanjaksojen aikana (1.11.2023-24.9.2024 vs. 7.12.22-31.10.2023) konversioita eli työhakemuksen lähetyksiä saatiin +230% enemmän ja mainonnan klikkiprosenttia (CTR%) saatiin kasvatettua +106%. Keskimääräistä klikkihintaa saatiin puolestaan laskettua -21%.
Kuten tuloksista voidaan havaita, optimoinnin merkitys hakusanamainonnan tuloksellisuudessa on avainasemassa. Optimoinnin avulla hakusanamainontaan löydetään toimivimmat avainsanat, joiden avulla klikkiprosenttia ja konversioiden määrää saadaan kasvatettua ja puolestaan keskimääräistä mainoksen klikkihintaa eli mainonnan kustannuksia laskettua. Toisin sanoen, optimoinnin myötä digimainonnalla saadaan tavoitettua juuri oikea kohderyhmä eli potentiaaliset työnhakijat.
Olemme toteuttaneet myös somemainontaa osana Elpy ry:n rekrymainontaa, ja sitä tehtiin Metan alustoilla Facebookissa ja Instagramissa. Somemainonnan avulla on mainostettu työpaikkailmoituksia, joissa on haettu muun muassa lähihoitajia, kokkeja, kesätyöntekijöitä ja sijaisia.
Somemainonnan kautta on saatu erityisesti näkyvyyttä ja sen kautta on myös saatu työhakemuksia. Merkittävimpänä se on toiminut tukena Googlen hakusanamainonnalle, sillä monikanavaisesti toteutettu mainonta tukee aina toinen toisiaan.
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Espoon Asunnoille toteuttamamme bannerit erottuivat selkeän animoinnin ja vaihtuvien tekstien ansiosta. HTML5-tekniikka mahdollistaa erilaisten animointien käytön kätevästi.
Olemme toteuttaneet asiakkaallemme Elpy ry:lle digimainontaa rekrytoinnin tukena. Rekrykampanjoiden mainoskanavina hyödynsimme Googlen hakusanamainontaa ja somemainontaa Metan alustoilla Facebookissa ja Instagramissa. Digimainonnan tavoitteena on tavoittaa potentiaalisia työnhakijoita eri työtehtäviin.
Kasvatimme Rasolin konversioiden eli haluttujen toimenpiteiden määrää konversio-optimoinnin avulla. Aluksi selvitimme kehityskohteita, joiden pohjalta lähdimme toteuttamaan toimenpiteitä suunnitelmallisesti. Jatkuva seuraaminen varmistaa tuloksellisuuden.
Tuotimme Viaplaylle NHL-kauden aloitukseen näyttävät bannerit ja some-mainokset. Template-pohjien ansiosta tuotantoprosessi oli tehokas.
Tuotimme AINA-keittiöille simppeleitä, mutta tyylikkäitä Instagram Reels -videoita. Videoissa yhdistimme still-kuvia moderniksi ja dynaamiseksi kokonaisuudeksi.
Sometemplatet auttavat tehokkaassa sometuotannossa ja lyhyet somevideot tuovat kanaviin vaihtelua. Katso millaisia materiaaleja tuotimme osana somemanagerointia!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.