
Animoidut bannerit Espoon Asunnoille
Espoon Asunnoille toteuttamamme bannerit erottuivat selkeän animoinnin ja vaihtuvien tekstien ansiosta. HTML5-tekniikka mahdollistaa erilaisten animointien käytön kätevästi.
Asiakkaamme Avoin työttömyyskassa eli A-kassa on kaikille palkansaajille avoin työttömyyskassa, joka on myös yksi Suomen suurimpia työttömyyskassoja. Oddy Digital on A-kassan pitkäaikainen analytiikan ja mainonnan kumppani, jota autamme myös siirtymässä Universal Analyticsista uuden GA4:n pariin.
Projekti toimii hyvänä esimerkkinä siitä, kuinka henkilöstö voidaan ammattilaisten avulla perehdyttää käyttämään datan ja analytiikan työkaluja sulavasti osana omaa työtään.
Siirtyminen Google Analytics 4 käyttöön on fiksua tehdä reippaasti ennen viimeistä mahdollista päivämäärää, ja A-kassa tarttuikin asiaan jo keväällä 2022. Palveluun perehtyminen käy tehokkaammin, kun datan ja analytiikan ammattilaiset opastavat käytössä ja avustavat mitattavien asioiden määrittämisessä.
Etäkoulutuksessa asiakkaan kanssa käydään konkreettisesti läpi GA4:n raporttien lukeminen ja järjestelmä, lisäksi asiakkaalle kerrotaan, kuinka konversiot toimivat ja mistä ne löytää. Olemme saaneet koulutuksistamme positiivista palautetta, ja meille on aina ilo auttaa asiakkaitamme syventämään ymmärrystä datastaan.
– Älä yritä peilata vanhaa analytiikkaa, vaan opettele käsittelemään GA4 kokonaan omana alustana ajatuksella, että uutta on helpompi oppia, kuin päästä vanhoista tavoista eroon.
Tämä asiakkaamme vinkki GA4-analytiikkaan siirtyville on mainio ohje, joka tiivistää hyvin sen, miksi uuteen analytiikkaan perehtymiseen kannattaa panostaa hyvissä ajoin.
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Espoon Asunnoille toteuttamamme bannerit erottuivat selkeän animoinnin ja vaihtuvien tekstien ansiosta. HTML5-tekniikka mahdollistaa erilaisten animointien käytön kätevästi.
Olemme toteuttaneet asiakkaallemme Elpy ry:lle digimainontaa rekrytoinnin tukena. Rekrykampanjoiden mainoskanavina hyödynsimme Googlen hakusanamainontaa ja somemainontaa Metan alustoilla Facebookissa ja Instagramissa. Digimainonnan tavoitteena on tavoittaa potentiaalisia työnhakijoita eri työtehtäviin.
Kasvatimme Rasolin konversioiden eli haluttujen toimenpiteiden määrää konversio-optimoinnin avulla. Aluksi selvitimme kehityskohteita, joiden pohjalta lähdimme toteuttamaan toimenpiteitä suunnitelmallisesti. Jatkuva seuraaminen varmistaa tuloksellisuuden.
Tuotimme Viaplaylle NHL-kauden aloitukseen näyttävät bannerit ja some-mainokset. Template-pohjien ansiosta tuotantoprosessi oli tehokas.
Tuotimme AINA-keittiöille simppeleitä, mutta tyylikkäitä Instagram Reels -videoita. Videoissa yhdistimme still-kuvia moderniksi ja dynaamiseksi kokonaisuudeksi.
Sometemplatet auttavat tehokkaassa sometuotannossa ja lyhyet somevideot tuovat kanaviin vaihtelua. Katso millaisia materiaaleja tuotimme osana somemanagerointia!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.