
Animoidut bannerit ja tienvarsimainokset SoVetille
Animoidut HTML5-bannerit ja ulkomainonta auttoivat yksityistä eläinlääkäriasema SoVet:ia erottumaan tehokkaasti kilpailijoista.
Toteutimme asiakkaallemme Darmentille animoidut bannerimainokset osana laajempaa viestinnällistä kokonaisuutta.
Darment on kotimainen kylmäaineisiin erikoistunut yritys, jonka valikoimasta löytyy myös kompressoreita, sähköisiä komponentteja ja muita kylmäteknisiä laitteita. Yritys toimii vahvan kansainvälisesti ja mainontaa toteutetaan usealla kielellä.
Darmentin kampanjaa varten Oddyn graafisen tiimin ammattilaiset loivat animoidut bannerit Google Display Network -mainontaan. Sisällöntuotannon ammattilaiset tuottivat bannereihin tekstit, joissa painotettiin verkkotilaamisen nopeutta ja laajaa kylmäainevalikoimaa. Tekstit käännettiin myös englanniksi ja saksaksi.
Näyttävät ja toiminnalliset animoidut bannerit kiinnittävät potentiaalisen asiakkaan huomion tehokkaammin kuin staattiset bannerit. Liikkuvalla kuvalla voidaan myös välittää informaatiota tehokkaammin, sillä yhdessä bannerissa voidaan käyttää esim. kolmea eri kuvaa ja tekstiä. Tämän johdosta animoidut bannerit ovat mitä mainioin valinta mainonnan tehostajaksi.
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Animoidut HTML5-bannerit ja ulkomainonta auttoivat yksityistä eläinlääkäriasema SoVet:ia erottumaan tehokkaasti kilpailijoista.
Animoidut bannerit yhdistivät sulavan animoinnin, houkuttelevan värimaailman ja selkeän viestin. Dynaaminen toteutus mahdollisti eri starttipakettien esittelyn tehokkaasti ilman raskasta tekstimäärää.
Espoon Asunnoille toteuttamamme bannerit erottuivat selkeän animoinnin ja vaihtuvien tekstien ansiosta. HTML5-tekniikka mahdollistaa erilaisten animointien käytön kätevästi.
Olemme toteuttaneet asiakkaallemme Elpy ry:lle digimainontaa rekrytoinnin tukena. Rekrykampanjoiden mainoskanavina hyödynsimme Googlen hakusanamainontaa ja somemainontaa Metan alustoilla Facebookissa ja Instagramissa. Digimainonnan tavoitteena on tavoittaa potentiaalisia työnhakijoita eri työtehtäviin.
Kasvatimme Rasolin konversioiden eli haluttujen toimenpiteiden määrää konversio-optimoinnin avulla. Aluksi selvitimme kehityskohteita, joiden pohjalta lähdimme toteuttamaan toimenpiteitä suunnitelmallisesti. Jatkuva seuraaminen varmistaa tuloksellisuuden.
Tuotimme Viaplaylle NHL-kauden aloitukseen näyttävät bannerit ja some-mainokset. Template-pohjien ansiosta tuotantoprosessi oli tehokas.
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.