Bannerituotanto
Kiteytä sanomasi ytimekkäästi avullamme.
Meiltä saat bannerit kätevinä ja brändisi ilmettä mukailevina kokonaisratkaisuina, jotka sisältävät tekstisisällön kiteytyksen, visuaalisen suunnittelun sekä teknisen tuotannon.
Hyvä bannerimainos saa aikaan toimintaa ja jättää muistijäljen. Jopa yli puolet mainosta klikanneista palaa mainostavan yrityksen sivuille myöhemmin, joten on tärkeää tehdä mainoksesta muistettava ja tunnistettava. Suunnittelemme ja tuotamme toimivat ja houkuttelevat display-mainokset. Bannerin on oltava visuaalisesti selkeä ja yksinkertainen. Lisäksi sen on vastattava brändin ilmettä ja laskeutumissivua. Animointi fiksusti toteutettuna tehostaa usein bannerin toimivuutta. Call to action, toimintakehotus eli se, mitä bannerin nähneen kuluttajan halutaan tekevän, on tärkeä huomioida suunnittelussa.
Kun mainonnalla houkutellaan uusia kävijöitä verkkosivuille tai verkkokauppaan, niin bannereissa olevan viestin kannattaa olla eri kuin kävijöille, jotka ovat jo käyneet sivustolla. Muistuttavasta mainonnasta puhutaan retargetointi-mainontana.
Tuotamme tarpeiden mukaan perinteiset still, animoidut ja HTML5-bannerit desktopiin, mobiiliin ja tablettilaitteisiin. HTML5-tekniikka mahdollistaa animoinnin lisäksi monien muiden interaktiivisten ominaisuuksien, kuten esim. videoupotusten, käytön bannereissa.
Näin bannerituotanto käytännössä etenee muutamassa päivässä
- Asiakas lähettää lyhyen kuvauksen kohderyhmästä ja kampanjan kantavasta ideasta.
- Asiakas lähettää yrityksen logon ja kuvat, joita halutaan käytettävän. Kuvat voidaan hankkia myös kuvapankista.
- Oddy miettii tekstivariaatioita ja lähettää ne asiakkaalle (teksti + kehoite)
- Asiakas hyväksyy tekstit, joilla bannerit tehdään
- Oddy suunnittelee bannerin vedoksen ja lähettää ne näytille asiakkaalle
- Asiakas kommentoi vedoksia
- Oddy tekee tarvittavat muutokset bannereihin ja toimittaa valmiit eri kokovariaatiot asiakkaalle
Tutustu esimerkkitoteutuksiimme
Suositellut mainoskoot
Erikokoisia mainoksia on vaikka kuinka paljon kanavasta riippuen. Jokaista mainoskokoa on harvoin perusteltua tehdä. Listasimme alle suosittelemamme mainoskoot perustuen toteuttamiemme kampanjoiden tuloksiin. Suosittelemme tekemään ainakin nämä mainosformaatit.
- Ohjelmallinen ostaminen: 980×400 px, 980×120 px, 320×480 px, 300×250 px, 160×600 px, 300×600 px, 300×300 px + mobiiliin swipe/cube.
- Google Display Network: 980×120 px, 336×280 px, 300×250 px, 160×600 px, 300×600 px
- Facebook: 1200×628 px
Suosittelemme bannereiden vaihtamista aina kampanjoittain ja jatkuvassa näkyvyydessä vähintään 2-3 kuukauden välein. Bannereiden teho laskee ajan myötä. Kun samaa mainosta näytetään kerrasta toiseen samalle henkilölle, ei hän loputtomiin jaksa kiinnostua samasta viestistä. Bannereiden päivitystä voi tehdä yksinkertaisimmillaan kuvaa ja/tai tekstiä vaihtamalla. Tuotamme asiakkaillemme myös helposti päivitettäviä banneritemplateja, joita asiakas voi itse muokata Photoshopilla tai Illustratorilla.
Bannerituotannon hinnoittelu
Tutustu selkeisiin bannerituotantopaketteihimme ja niiden hinnoitteluun.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä ja haluamme auttaa sinua, olipa tarpeesi suuri tai pieni.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille ja otamme sinuun yhteyttä. Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Kaipaatko apua ideointiin? Tai oletko epävarma, siitä, millaiset markkinointitoimenpiteet ovat juuri sinun tilanteessasi tehokkaimpia? Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.