Koulutukset ja workshopit
OMAAN MARKKINOINTIOSAAMISEEN PANOSTAMINEN KANNATTAA
Järjestämme yrityksille laajasti erilaisia digitaalisen markkinoinnin sekä sosiaalisen median koulutuksia ja työpajoja. Workshopit ja koulutukset räätälöidään aina yrityksen toiveiden ja tarpeiden mukaan.
Kaikki digitaalisen markkinoinnin koulutukset ja workshopit ovat kokonaisuuksia, jotka räätälöidään yksilöllisesti juuri yrityksesi tarpeisiin sopiviksi. Laadimme räätälöidyn koulutuksen osallistujien tasoon pohjautuen. Suosimme aina osallistavia, käytännön tekemiseen perustuvia workshopeja. Itse koulutus voi tapahtua etänä, asiakkaan tiloissa tai meidän tiloissamme.
Alla muutamia esimerkkejä digitaalisen markkinoinnin workshopeista:
- Digitaalisen markkinoinnin workshopissa tyypillisesti käymme läpi yrityksesi verkkosivut, analysoimme niiden nykyisen tilanteen ja luomme strategian, jolla kehittää sivustoa sisälöllöllisin, teknisin ja mainonnallisin keinoin. Tämä on oiva tapa lähteä viemään digitaalista markkinointia suunnitelmallisesti eteenpäin.
- Sosiaalisen median workshop on hyvä vaihtoehto yrityksellesi, kun sinulla on tarvetta oppia lisää esimerkiksi sosiaalisen median toiminnasta sekä sen tuomista mahdollisuuksista. Työpaja voi pitää sisällään esimerkiksi personoidun sosiaalisen median strategian luomisen.
- Digitaalisen mainonnan kehittämisworkshopissa perehdymme ennakkoon tehtyihin digimainonnan toimenpiteisiin ja analysoimme niiden tulokset ja onnistumiset. Workshopissa paneudumme löydöksiin, asetamme selkeät tavoitteet tulevaan ja luomme strategian mainonnan kehittämiseksi.
- Verkkoanalytiikkaworkshopissa määritetään yhdessä tärkeimmät liiketoimintaa ohjaavat KPI-mittarit ja sukelletaan käytännössä verkkoanalytiikkaan. Workshopin tarkoituksena on määrittää nykytila, tavoitteet, keskeiset KPI-mittarit, toimenpiteet, aikataulu ja jatkuva seuranta. Usein workshopin jatkeena rakennetaan helposti seurattava, visuaalinen markkinoinnin dashboardnäkymä.
Käytännössä haluamme kuulla toiveenne, tarpeenne ja mahdolliset haasteenne, niin osaamme tarjota juuri teille sopivaa workshop- ja koulutuskokonaisuutta.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Mikä on Threads?
Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!
Meta-mainonnan kohdentaminen
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Miksi taantumassa markkinoinointihanoja ei kannata laittaa kiinni?
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Pk-yritysten digitaalisen markkinoinnin trendit vuonna 2024
Mitä uusia tuulia pk-sektorille on luvassa digitaalisen markkinoinin saralla vuonna 2024? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.