Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio vapauttaa resurssejasi. Me kartoitamme tarpeesi, autamme valitsemaan sopivan järjestelmän ja toteutamme käyttöönoton.

Tarjoamme apua markinnoinnin automaation käyttöönottoon pk-yrityksille. Tyypillisesti käyttöönottokokonaisuus pitää sisällään ennakkotehtäviin vastaamisen, kaksi workshopia (4h + 4h) ja teknisen käyttöönoton. Tarjoamme myös apua sisällöntuotannossa.

Apua markkinoinnin automaation käyttöönottoon

Markkinoinnin automaatio kannattaa tehdä hyvin, jotta laatu ei kärsi. Saat meiltä ennakkotehtäviä, joiden avulla kartoitamme kattavasti kuvan nykytilanteestasi, minkä jälkeen räätälöimme workshopin sisällön vastaamaan tarpeitasi. Tämän jälkeen seuraa muutama lisävaihe:

Kahden workshopin (4h+4h) aikana pureudutaan yrityksen tarpeisiin markkinoinnin automaatioon liittyen. Opitun perusteella tiedämme erittäin tarkasti, miten tulee edetä.

Järjestelmän valinta. Workshopin pohjalta valitaan tarpeisiisi sopivin markkinoinnin automaatiojärjestelmä.

Tekninen käyttöönotto ja sisällöntuotanto

Järjestelmän tekninen käyttöönotto

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä otetaan käyttöön halutussa laajuudessa. Laajuudesta riippuen tämä kustantaa n. 1000 €

Sisällöntuotanto

Markkinoinnin automaatio ei toimi ilman sisältöä. Nyrkkisääntönä voi sanoa, että sisältöjä per aihealue on hyvä olla alkuun vähintään kymmenkunta. Sisällöntuotannon hinta on 102 € / h tai erikseen sovittu projektikohtainen hinnoittelu.

Markkinoinnin automaatio -workshopin tyypillisiä sisältöaiheita:

Workshopien sisältö räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan.

  • Mikä on markkinoinnin automaatio isossa kuvassa
  • 10 syytä valita markkinoinnin automaatio
  • Mihin tarkoitukseen markkinoinnin automaatio on tulossa
  • Millainen järjestelmä sopii teidän yrityksen tarpeisiin
  • Eri järjestelmien hinnoittelun perusteet
  • Konkreettisia hinnoitteluesimerkkejä
  • Hinnoitteluun vaikuttavat tekijät
  • Järjestelmän käyttö
  • Kontaktien hallinta ja segmentointi
  • Automaatioiden rakentaminen
  • Järjestelmien yhdistäminen muihin palveluihin

 

Markkinoinnin automaatio

  • mihin sitä voi käyttää
  • mitkä ovat järjestelmien erot
  • miten valita itselle sopiva järjestelmä

 

Mitä ominaisuuksia kannattaa ottaa käyttöön

  • mitkä ovat valittavia ominaisuuksia
  • mitä järjestelmällä halutaan tehdä
  • miten valittavat ominaisuudet vaikuttavat hinnoitteluun

 

Järjestelmään tutustuminen 

  • miten uusi järjestelmä otetaan käyttöön
  • mitä asioita tulee tehdä heti alussa
  • miten rakennat pohjan kuntoon

 

Miten saada tehoja järjestelmästä

  • mitä voidaan automatisoida
  • mitä ei kannata yrittää automatisoida
  • miten automaatioita rakennetaan

Kiinnostuitko?

Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Laura Nevasalo Oddy

Laura Nevasalo

Commercial & Client Director

Tutustu myös blogeihimme

Mikä on Threads?
Blogi

Mikä on Threads?

Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!

Lue lisää »
Meta-mainonnan kohdentaminen
Blogi

Meta-mainonnan kohdentaminen

Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?

Lue lisää »

Ota ihmeessä yhteyttä!

Kuinka voimme auttaa?

Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.

Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.

Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.

Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.