Verkkopalvelun kaupallistaminen
Loistavat ideat kovaan käyttöön
Tavoitteenamme on verkkopalvelun kaupallistaminen reilulla, läpinäkyvällä ja luotettavalla tavalla. Kyseenalaistamme vanhat toimintamallit ja haemme uusia, parempia ratkaisuja auttaaksemme asiakkaitamme menestymään.
Median kulutuksen siirtyminen internetiin muuttaa tunnetusti myös median ansaintamalleja. Internetillä ja digijakelulla on mullistava vaikutus median perinteisiin ansaintamalleihin – sisältömaksuihin ja mainontaan – ja lisäksi se synnyttää uusia ansaintamahdollisuuksia. Verkkopalvelun kaupallistaminen avaa useille toimijoille kokonaan uuden tulovirran, joka lisää kokonaismyyntiä uhkaamatta olemassa olevaa liiketoimintaa.
Kaupallistamisstrategian luominen sisältää muun muassa kevyen kohderyhmäanalyysin, mediakorttitietojen koostamisen, tarvittavat dokumentit, kuten tietosuojaselosteen ja lisätietoa evästeistä -tekstin, mainonnanhallintateknologioiden valinnan, käyttöönoton ja koulutuksen.
Tyypillisiä kaupallistamisratkaisuja ovat esimerkiksi
- Bannerimainonta päätelaiteriippumattomasti
- Advertoriaalit
- Natiivi- ja sisältömainonta
- Sosiaalisen median kanavat
- Uutiskirjeet
- Kilpailut, kyselyt, testit
- Kumppanuuskonseptit
Asiantuntijamme ovat kehittäneet yli sadan toimijan verkkoliiketoimintaa erilaisten kaupallistamisratkaisujen avulla. Teknologiavalinnat, konsultoinnit ja muut palvelut tuotetaan aina tapauskohtaisesti tarpeidesi mukaisesti parhaan mahdollisen lopputuloksen saavuttamiseksi.
Palvelumme verkkopalvelujen kaupallistamiseen liittyen
- Kaupallistamisstrategian luominen
- Teknologiavalinnat ja käyttöönotto
- Konsultointi
Tutustu myös blogipostauksiimme aiheesta
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä ja haluamme auttaa sinua, olipa tarpeesi suuri tai pieni.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille ja otamme sinuun yhteyttä. Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Kaipaatko apua ideointiin? Tai oletko epävarma, siitä, millaiset markkinointitoimenpiteet ovat juuri sinun tilanteessasi tehokkaimpia? Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.