Vastuullista digimarkkinointia
Kestävän tulevaisuuden hyväksi työskenteleminen on meille Oddy Digitalilla tärkeää. Haluamme näyttää suuntaa kohti vihreämpää, tasa-arvoisempaa ja vastuullisempaa tulevaisuutta.
Huomioimme kestävän kehityksen arvot sekä omassa toiminnassamme että asiakastöissämme.
Vastuullisuus on teema, joka kattaa paljon muutakin kuin ympäristöarvot. Meillä se ulottuu vihreistä arvoista myös vastuulliseen liiketoimintaan ja sosiaaliseen vastuuseen.
Oddy Digitalin vastuullisuuslupaus
Vastuullisesti tuotetut palvelut
- Toimimme ympäristöystävällisesti ja energiatehokkaasti.
- Huomioimme hiilijalanjäljen minimoinnin paitsi fyysisessä maailmassa, myös digitaalisissa palveluissa.
- Suosimme etätyötä ja matkustamme harvoin. Käytämme julkisia liikennevälineitä aina, kun mahdollista.
- Käytämme laadukkaita ja pitkäikäisiä työvälineitä.
- Noudatamme Green Web Design -periaatteita verkkosivuprojekteissamme.
Vastuullinen liiketoiminta
- Olemme sitoutuneet hyvään hallintotapaan.
- Huolehdimme, että tietoja käsitellään vastuullisesti ja GDPR-periaatteita noudattaen.
- Omistuspohjamme on täysin kotimainen. Tuemme suomalaista työtä myös alihankkijasuhteissamme.
- Huomioimme toiminnassamme saavutettavuuden ja inklusiivisuuden.
Vastuullinen työyhteisö
- Varmistamme turvallisen työympäristön koko henkilöstöllemme. Meillä jokainen saa olla oma itsensä.
- Arvostamme henkilöstön tasa-arvoa ja monimuotoisuutta.
- Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen ja tuemme heidän ammatillista kasvuaan.
- Tarjoamme markkinoiden mukaisen palkan ja monipuoliset työsuhde-edut.
Tutustu myös blogeihimme
Miksi somen vuosikellon tekeminen kannattaa?
Suunnitelmallisuus on avain tehokkaaseen sometekemiseen. Tässä postauksessa käsittelemme, miksi somen vuosikello on niin tärkeä ja mitä sillä saavutetaan.
Mikä on Threads?
Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!
Meta-mainonnan kohdentaminen
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Miksi taantumassa markkinoinointihanoja ei kannata laittaa kiinni?
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.