Vastuullista digimarkkinointia
Kestävän tulevaisuuden hyväksi työskenteleminen on meille Oddy Digitalilla tärkeää. Haluamme näyttää suuntaa kohti vihreämpää, tasa-arvoisempaa ja vastuullisempaa tulevaisuutta.
Huomioimme kestävän kehityksen arvot sekä omassa toiminnassamme että asiakastöissämme.
Vastuullisuus on teema, joka kattaa paljon muutakin kuin ympäristöarvot. Meillä se ulottuu vihreistä arvoista myös vastuulliseen liiketoimintaan ja sosiaaliseen vastuuseen.
Oddy Digitalin vastuullisuuslupaus
Vastuullisesti tuotetut palvelut
- Toimimme ympäristöystävällisesti ja energiatehokkaasti.
- Huomioimme hiilijalanjäljen minimoinnin paitsi fyysisessä maailmassa, myös digitaalisissa palveluissa.
- Suosimme etätyötä ja matkustamme harvoin. Käytämme julkisia liikennevälineitä aina, kun mahdollista.
- Käytämme laadukkaita ja pitkäikäisiä työvälineitä.
- Noudatamme Green Web Design -periaatteita verkkosivuprojekteissamme.
Vastuullinen liiketoiminta
- Olemme sitoutuneet hyvään hallintotapaan.
- Huolehdimme, että tietoja käsitellään vastuullisesti ja GDPR-periaatteita noudattaen.
- Omistuspohjamme on täysin kotimainen. Tuemme suomalaista työtä myös alihankkijasuhteissamme.
- Huomioimme toiminnassamme saavutettavuuden ja inklusiivisuuden.
Vastuullinen työyhteisö
- Varmistamme turvallisen työympäristön koko henkilöstöllemme. Meillä jokainen saa olla oma itsensä.
- Arvostamme henkilöstön tasa-arvoa ja monimuotoisuutta.
- Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen ja tuemme heidän ammatillista kasvuaan.
- Tarjoamme markkinoiden mukaisen palkan ja monipuoliset työsuhde-edut.
Tutustu myös blogeihimme
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.