
Animoidut bannerit Espoon Asunnoille
Espoon Asunnoille toteuttamamme bannerit erottuivat selkeän animoinnin ja vaihtuvien tekstien ansiosta. HTML5-tekniikka mahdollistaa erilaisten animointien käytön kätevästi.
Toteutimme Espoon Asunnoille mainoskampanjan Google Display Networkiin, jossa haluttiin tuoda esille EAsy-palvelun helppoutta ja saada mahdollisimman moni olemassa oleva asiakas tai asukas rekisteröitymään EAsy:n käyttäjäksi.
Toteuttamissamme HTML5-bannereissa yhdistyivät sulava animointi ja erottuva, piirretty kuvitustyyli. Tavoitteena oli luoda visuaalisesti houkuttelevat mainokset, jotka eivät ainoastaan kiinnitä huomiota, vaan myös välittävät viestin tehokkaasti.
Animoitu slider-tyylinen ratkaisu mahdollisti enemmän tekstisisältöä ilman, että bannerit tuntuivat raskailta lukea. Kolme vaihtuvaa tekstielementtiä toivat tilaa lisäviestinnälle ja tekivät bannereista informatiivisempia verrattuna perinteiseen staattiseen kuvaan. Lisäksi liikkuvat elementit ohjasivat katsetta olennaiseen ja paransivat viestin perillemenoa.
HTML5-teknologian ansiosta bannerit toimivat saumattomasti eri alustoilla ja laitteilla. Animoiduilla bannereilla parannetaan usein mainonnan tehokkuutta ja sitoutetaan yleisöä entistä tehokkaammin. Animoidut bannerit tuovat yleensä paremmat tulokset, kuin staattiset. Persoonallinen kuvitus ja harkittu animointi tukivat Espoon Asuntojen brändiä ja varmistivat, että mainokset erottuvat digitaalisessa ympäristössä.
Kiinnostuitko HTML5-bannereista? Lue lisää html-bannereista ja niiden mahdollisuuksista.
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Espoon Asunnoille toteuttamamme bannerit erottuivat selkeän animoinnin ja vaihtuvien tekstien ansiosta. HTML5-tekniikka mahdollistaa erilaisten animointien käytön kätevästi.
Olemme toteuttaneet asiakkaallemme Elpy ry:lle digimainontaa rekrytoinnin tukena. Rekrykampanjoiden mainoskanavina hyödynsimme Googlen hakusanamainontaa ja somemainontaa Metan alustoilla Facebookissa ja Instagramissa. Digimainonnan tavoitteena on tavoittaa potentiaalisia työnhakijoita eri työtehtäviin.
Kasvatimme Rasolin konversioiden eli haluttujen toimenpiteiden määrää konversio-optimoinnin avulla. Aluksi selvitimme kehityskohteita, joiden pohjalta lähdimme toteuttamaan toimenpiteitä suunnitelmallisesti. Jatkuva seuraaminen varmistaa tuloksellisuuden.
Tuotimme Viaplaylle NHL-kauden aloitukseen näyttävät bannerit ja some-mainokset. Template-pohjien ansiosta tuotantoprosessi oli tehokas.
Tuotimme AINA-keittiöille simppeleitä, mutta tyylikkäitä Instagram Reels -videoita. Videoissa yhdistimme still-kuvia moderniksi ja dynaamiseksi kokonaisuudeksi.
Sometemplatet auttavat tehokkaassa sometuotannossa ja lyhyet somevideot tuovat kanaviin vaihtelua. Katso millaisia materiaaleja tuotimme osana somemanagerointia!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.