Meta-mainonnan kohdentaminen
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Christan työnkuvaan kuuluu digimainontaa ja “vähän koodia ja erinäisiä fiilauksia”.
Digimainonta vei Christan muuttuvuudellaan mukanaan. Parasta työssä Christan mielestä on, miten digimainonnan vaikutuksen näkee heti. Jos joku ei toimi, sitä voi muuttaa ja katsoa mikä toimii. Muuttuvat tekijät innostavat. Christan vahvuuksia ovat ideat ja kokeilunhalu. Kun Christan vahva koodiosaaminen yhdistyy markkinoinnin alustoihin ja dataan, saadaan tuloksia aikaan.
Työkaverit kuvailevat Christaa toimeliaaksi, ripeäksi, taitavaksi, rempseäksi, sanavalmiiksi, erottuvaksi ja huipuksi persoonaksi, jonka ronski huumorintaju iskee kuin leka. Christa on jokapaikan höylä, jolla on reipas asenne. Jos työkaverilla on ongelmia, Christa on aina valmis auttamaan, varsinkin teknisissä kysymyksissä. “Christa on tekki-ihminen, mutta ymmärrettävä sellainen ja positiivisella tavalla häröpallo”. Christa on työpaikan totuuden torvi, joka on aina tuomassa sisältöä keskusteluihin, kuten myös hyviä ideoita!
Vapaa-ajallaan Christa harrastaa metsästystä, kalastusta, koiria ja uusimpana kotipuutarhurin hommia.
Christa ymmärtää riittävästi koodia, että teknisemmät projektit luonnistuu näppärästi.
Mainonnan hallinta, optimointi ja raportointi. Google Analytics määritystyö ja Tag Managerin hallinta.
2020 – – Oddy Digital Oy
Junior Media Planner
2016 – 2020 Oddy Tech (ent. Brave Digital Oy)
Customer Service Specialist
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
8 käytännön vinkkiä, kuinka tehostat LinkedIn-profiilisi erottuvuutta ja brändäät itseäsi. Lue vinkit ja erotu eduksesi!
Hakukoneoptimointi ja sen tavoitteet ovat seuraavat. Hakukoneoptimoinnin tarkoitus on parantaa sivuston löydettävyyttä hakukoneessa. Lue lisää blogista!
Avainsanatutkimuksessa selvitetään ne hakusanat ja hakutermit, joilla kävijä hakee yrityksen tai yhteisön tuotetta tai palvelua. Lue, miten avainsanatutkimus tehdään ja miksi.
Miten hakukoneoptimointia tehdään? Mitä asioita ottaa huomioon sisällöllisessä ja teknisessä hakukoneoptimoinnissa? Lue blogi!
Lue konkreettisia vinkkejä, kuinka parannat sivustosi hakukonenäkyvyyttä. Ota tehot irti hakukoneoptimoinnista!
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.