Näin markkinointipäällikkö voi hyödyntää tekoälyä käytännön työssä
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!
Kaikki mikä kannattaa tehdä, kannattaa tehdä myös hyvin.
Laura ”Lilli” Nevasalo on tunnettu siitä, että hän pitää useita lankoja käsissään yhtäaikaa ja tohinaa riittää. Lilli toimii kaupallisena johtajana ja asiakkuusjohtajana Oddy Digitalin puolella ja aikaisemmin myös Oddy Techin puolella. Lauran työtehtävät ovat erittäin monipuoliset, mutta pääsääntöisesti Laura vastaa nykyisten ja uusien asiakkaidemme kokonaisvaltaisista digitaalisten ratkaisujen kehittämisen suunnittelusta ja monikanavaisten mediaratkaisujen miettimisestä. Erittäin tärkeänä tehtävänä on myös asiakkaidemme tyytyväisyydestä huolehtiminen ja se, että heitä palvellaan parhaalla mahdollisella tavalla. Laura on myös toimiston “mama”, joka pitää huolen, että kaikilla on kaikki hyvin.
Parasta työssä Lauran mielestä ovat monipuoliset työtehtävät ja ihanat asiakkaat. “Aamulla et koskaan tiedä, mitä päivä tuo tullessaan. Parasta on se, kun saamme asiakkaan kanssa konkretisoitua todellisen haasteen, ratkaisemme sen ja asiakas onnistuu.”
Laura on eläinrakas, järjestelmällinen, aikaansaava, tarkka, tehokas, tunnollinen ja tulee erittäin hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Lauran kanssa onkin helppo keskustella, komppaavat sekä työkaverit että asiakkaat. Laura luo hyvän luottamussuhteen niin työkavereihin kuin asiakkaisiinkin. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun Lauralle on avautunut henkilökohtaisista huolistaan asiakas tai lähikollega.
Vapaa-ajalla kolme lasta ja kaksi koiraa pitävät Lauran kiireisenä. Aina kuin vain on mahdollisuus, lähtee Laura mielellään urheilemaan, esimerkiksi kuntosalille, spinning-tunnille, kick boxing -tunnille tai ratsastamaan.
Projektinjohtaminen. Digistrategian suunnittelu. Digimarkkinoinnin suunnittelu. Liiketoiminnan kehittäminen. Prosessien kehittäminen. Data-analyysit. Henkilöstöjohtaminen. Laura on asunut useamman vuoden Kiinassa ja kerännyt sitä kautta kansainvälistä kokemusta.
Laura toimii projektinjohtajana ja varmistaa, että halutut tavoitteet saavutetaan sovitussa aikataulussa. Laura vastaa kokonaisuuksien suunnittelusta yhteistyössä tiimin kanssa.
04/2022 Oddy Digital /
Commercial Director / Client Director
2016 – 2022 Oddy Digital / Oddy Tech (ent. Brave Digital Oy)
Client Director
2008-2016 Yrittäjä
Sisustussuunnittelija, Personal Trainer
2001-2008 Roche Oy
Markkinointikoordinaattori
Tradenomi
Viestinnän perusopinnot, Avoin yliopisto
Psykologian perusopinnot, Avoin yliopisto
Mm. O.K. Auto, VCT Finland, GC Sportswear, Upfronts, Savosolar, Espoon Asunnot, Elpy ry, Cobello, KPA Unicon, dSign, Naps Solar Systems, Assa Abloy, Kanresta ja Softability.
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!
Microlearning-sisällöt ovat yhä suositumpia monilla aloilla, kuten yrityskoulutuksessa, markkinoinnissa ja kuluttajasisällöissä. Microlearning vastaa tarpeeseen omaksua tietoa nopeasti ja tehokkaasti.
Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta myös haasteita. Lue vuoden keskeisistä sisällöntuotannon trendeistä ja niiden merkityksestä yrityksille.
Mitä uutta vuosi 2025 tuo pk-sektorille digitaalisen markkinoinnin saralla? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.