Yrityksen tavoitteita tukevat graafiset materiaalit CH-Bioforcelle
Suunnittelimme ja tuotimme CH-Bioforcelle erilaisia digi- ja printtimuotoisia materiaaleja. Katso graafiset materiaalit ja toteutus.
Kun mainosmateriaalia tarvitsee tuottaa paljon ja säännöllisesti, esimerkiksi somekanaviin ja Googlen mainosbanneripaikoille, suosittelemme usein tekemään template- eli aineistopohjat työn helpottamiseksi. Muokattavat, eri käyttötarkoituksiin taipuvat pohjat nopeuttavat ja tehostavat työtä ja pitävät graafisen ilmeen yhtenäisenä ja tunnistettavana. Kun teksteille ja kuville on määritetty valmiiksi omat paikkansa, materiaalia on hyvin helppo tuottaa nopeallakin aikataululla.
Tuotimme AINA-keittiöille somekäyttöön sopivat kuvapohjat. Erimuotoiset pohjat tehtiin Instagramia, Facebookia sekä IG-storiesia varten. Variaatioita on useita, jotta erimuotoisten kuvien, sekä eripituisten tekstien käyttö on helppoa. Ketjutason kuvat erotettiin paikallisesta sometekemisestä siten, että paikallistasolla pohjat ovat tummia.
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Suunnittelimme ja tuotimme CH-Bioforcelle erilaisia digi- ja printtimuotoisia materiaaleja. Katso graafiset materiaalit ja toteutus.
Somekäyttöön soveltuvat kuvapohjat Darmentille osana laajempaa viestinnällistä kokonaisuutta.
Vastuullisuudesta kertova esteettinen huoneentaulu Taloykkösten toimistoon.
Oddyn graafisen tiimin ammattilaiset tuottivat Meriaura Energylle kaaviokuvia sekä suomeksi että englanniksi. Tutustu case-esimerkkiin!
Sosiaalisen median manageroinnin avulla tileistä saatiin aktiivisia, seuraajamäärät kasvoivat ja kanavia päästiin hyödyntämään tehokkaammin.
Oddyn asiantuntijoiden laaja kokemus ja ymmärrys kansainvälisestä mainonnasta auttoi etenkin hakusanamainonnan suunnittelussa.
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.