Ähtäri Zoo eli Ähtärin eläinpuisto on yksi kotimaan tunnetuimmista eläinpuistoista. Jo viidenkymmenen vuoden ajan ihmisiä ilahduttaneessa eläinpuistossa vierailee vuosittain noin 150 000 kävijää.
Oddy Digital on saanut ilon olla mukana kasvattamassa Ähtärin eläinpuiston digitaalista läsnäoloa ja näkyvyyttä monipuolisen mainonnan ja materiaalituotannon avulla.
Oddy Digital on mukana rakentamassa Ähtärin eläinpuiston digitaalista näkyvyyttä monikanavaisesti ja laaja-alaisesti, ja syksyllä 2023 toteutettu syysloma-kampanja on yksi osa kokonaisuutta. Mainonnan lisäksi toteutimme kampanjaa varten graafiset materiaalit.
Sosiaalisen median runsas kuvatulva vaatii mieleenpainuvia ja muistettavia sisältöjä ja materiaaleja, jotka saavat myös aikaan toimintaa. Tämän takia valitsimme toteutustavaksi brändivärejä ja -ilmettä hyödyntävän karusellikuvan.
Ähtäri Zoon syyslomakampanjaa varten luotiin karusellikuva, joka on toteutettu yhtenäisenä kollaasina. Yhtenäisen kollaasin selaaminen sujuu saumattomasti ja houkuttelee tehokkaammin klikkaamaan mainosta ja konvertoitumaan. Asiakas käytti materiaalia myös syyslomakampanjan laskeutumissivulla.
Kuvakaruselli on erittäin toimiva keino somemainontaan, sillä se on vetovoimainen myös orgaanisesti. Kuvakarusellien parissa vietetään enemmän aikaa kuin yksittäisen kuvan sisältävien postausten, ja siksi karuselli saa myös aikaan muistijäljen tehokkaammin.