Google Display Network

Mainonnan tuloksia vuodelta 2019

Google Display Network mainonnan tuloksia vuodelta 2019

Otimme lavean otannan vuonna 2019 ajamistamme desktop-, mobiili- ja tablettikampanjoista Google Display Networkissa. Alla tuloksia.

Google Display Network desktopmainonnan lukuja vuodelta 2019

Otannassa mainosnäyttöjen kokonaismäärä on 34 817 844. Tämän lavean otannan pohjalta voi tehdä johtopäätöksen, että 300×250 on kerännyt suurimman osan mainosnäytöistä ja se on myös konvertoinut parhaiten konversioprosentin ollessa 15,73 %. Toiseksi parhaiten on toiminut koko 980×120.

Google Display Network tablettimainonnan tulokset 2019

Google Display Network mobiilimainonnan lukuja vuodelta 2019

Otimme lavean otannan vuonna 2019 ajamistamme mobiilikampanjoista Google Display Networkissa. Otannassa mainosnäyttöjen kokonaismäärä on 44 031 162. Tämän lavean otannan pohjalta voi tehdä johtopäätöksen, että 300×250 on kerännyt suurimman osan mainosnäytöistä ja se on myös konvertoinut parhaiten konversioprosentin ollessa 9,25 %. Toiseksi parhaiten on toiminut koko 300×600, samainen mainosformaatti on saanut myös parhaan klikkiprosentin (CTR 1,58 %).

Google Display Network mobiilimainonnan tulokset 2019

Google Display Network tablettimainonnan lukuja vuodelta 2019

Otimme lavean otannan vuonna 2019 ajamistamme tablettikampanjoista Google Display Networkissa. Otannassa mainosnäyttöjen kokonaismäärä on 11 226 564. Tämän lavean otannan pohjalta voi tehdä johtopäätöksen, että 980×120 on kerännyt suurimman osan mainosnäytöistä ja se on myös konvertoinut parhaiten konversioprosentin ollessa 8,85 %. Hyvin toimivia mainosformaatteja ovat myös 300×250, 160×600 ja 336×280.

Google Display Network desktopmainonnan tulokset 2019

Haluatko kuulla aiheesta lisää? Ota yhteyttä blogin kirjoittajaan!

Jenna LeinoCEO, Partner

Tutustu myös muihin blogeihimme

Kiinnostaako digitaalinen markkinointi, verkkoanalytiikka, sisältö- ja materiaalituotanto tai suunnittelu ja koulutukset?

Ota meihin yhteyttä, niin jutellaan lisää!