Site Audit -analyysi

Selvitä verkkosivustosi tila Site Auditin avulla

Site Audit on kuin sivustosi terveystarkastus

Tiedätkö miten verkkosivustosi voi?

Site Audit on raportti, joka antaa kattavan kuvan verkkosivusi nykytilasta. Analyysi on kuin verkkosivujesi terveyskartoitus. Se tarjoaa tarkan listauksen asioista, jotka vaivaavat verkkosivujesi terveyttä. Raportti auttaa paikantamaan verkkosivujesi virheet, varoitukset ja muut huomiot.  Korjaamalla nämä virheet, verkkosivujesi hakukonelöydettävyys (SEO = Search Engine Optimization), toimivuus ja käyttäjäkokemus paranevat.

Site Audit paikantaa virheet ja auttaa löytämään ratkaisut

Site Audit tutkii verkkosivun läpikohtaisin ja käy kaikki sivut läpi. Site Audit ottaa kantaa yli 130 tekniseen ja SEO-virheeseen. Analyysi löytää virheet, antaa konkreettisen kuvauksen virheestä ja sen korjaamisesta sekä näyttää sivun, missä virhe esiintyy. Raportti on usein kymmeniä sivuja, jopa satoja sivuja pitkä.

Raportista näet muun muassa:

  • Rikkinäiset linkit
  • Puutteelliset otsikot
  • Metadescription puutteet
  • Duplikaattisisällöt
  • Kuvien alt-tekstien puutteet
  • Puutteet sisällön määrästä sivuilla
  • Paljon muita teknisiä kehityskohtia

 

Käytämme Site Auditin tekemiseen maksullista Semrush-nimistä työkalua. Sivustoanalyysi on hyvä tehdä puolivuosittain tai ainakin vuosittain, muutoin virheet jäävät huomaamatta ja korjaamatta. Lisäksi isojen päivitysten ja muutostöiden jälkeen on aina hyvä ajaa uusi analyysi sivuille.

Site Audit ja raportin läpikäynti nyt talvihintaan

Meiltä saat verkkosivujen nykytilaan
pureutuvan Site Auditin hintaan:

500 – 1000 €

Hinta riippuu sivuston laajuudesta.

Site Audit sisältää:

PDF-raportin sivuston nykytilasta
Raportin läpikäynnin (1 h) Oddyn asiantuntijan kanssa.

Tarjous voimassa 31.3.2024 asti.

LUE AIHEESEEN LIITTYVÄT BLOGIKIRJOITUKSEMME

Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Haastavassa taloustilanteessa raha on tiukilla ja usein markkinointi on osa-alue, josta säästetään. Tässä blogipostauksessa kerromme, miksi markkinoinnin lopettaminen ainakaan täysin ei ole hyvä ratkaisu pitkässä juoksussa.
Suunnitelmallisempaa markkinointia vuosikellon avulla
Mikä on markkinoinnin vuosikello? Vuosikello sisältää markkinoinnin painopisteiden lisäksi jokaiselle jaksolle määritetyt tavoitteet sekä konkreettiset toimenpiteet.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.