Hotjar
Hotjar auttaa sinua ymmärtämään palveluitasi verkkosivustosi kävijän näkökulmasta
Innovatiivinen analytiikan työkalu Hotjar näyttää heatmapin eli lämpökartan sekä tallenteiden avulla sen, mitä verkkosivusi kävijät sivulla tekevät.
Hotjarista saatavan datan avulla pystytään parantamaan verkkosivuston käyttäjäkokemusta sekä optimoimaan konversioita tavoitteiden mukaiseksi. Palvelun tarjoaman visuaalisen kävijäpolun avulla pystytään tutkimaan ostopolkua ja tekemään siitä faktuaalisia johtopäätöksiä, joita voidaan hyödyntää tuote- ja palvelukehityksessä.
Hotjar on saatavilla sekä maksullisena että ilmaisversiona. Ilmaisversio on poikkeuksellisen kattava, eikä palvelu vaadi sitoutumista ilmaisversion käyttämiseen. Käyttöönotto on suhteellisen vaivatonta ja käy optimaalisesti ammattilaisten osaavissa käsissä.
Hotjar-palvelumme
- Asennus ja käyttöönotto
- Koulutukset
- Raportointi
- Analysointi ja kehitysehdotukset
Heatmap
Hotjarin heatmapin avulla näet visuaalisesti sen, mitä sivustosi kävijät sivuilla klikkaavat. Tietoa voidaan hyödyntää muun muassa käyttöliittymän, sisältöjen, tuotteiden ja visuaalisten elementtien toimivuutta miettiessä ja niiden parantamiseen. Esimerkiksi mainonnan kampanjasivuilla (landing pageilla) saatuna tämä tieto on erittäin arvokasta.
Käyttäjäpolun seuraaminen
Hotjarin käyttäjäpolun anonyymi seuranta paljastaa sinulle, miten kävijät etenevät sivuilla ja mikä sivustollasi kiinnittää heidän huomionsa.
Käyttäjäpolusta on saatavilla myös visuaalinen funneli-toiminto, joka kertoo kuinka kävijät etenevät sivustollasi ja missä kohtaa he poistuvat. Tämä tieto paljastaa sinulle, mitä verkkosivustosi sisältöjä sinun tulisi kehittää liiketoimintasi parantamiseksi, ja samalla näet mahdolliset pullonkaulat käyttäjäpolussa.
Kyselyt ja tutkimukset
Hotjarissa voit myös luoda lomakkeita ja seurata, kuinka niitä täytetään ja käytetään. Hotjar antaa toteuttaa useita erilaisia kyselyitä ja tutkimuksia, joita voit hyödyntää esimerkiksi verkkokauppasi asiakaspalautteen keräämiseen.
Palvelua voit hyödyntää myös muuhun, kysy meiltä lisää!
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Tutustu myös blogeihimme

Mikrovaikuttajat ja yhteisöpohjainen markkinointi
Suuren yleisön vaikuttaja saattaa tavoittaa miljoonia, mutta yksittäisen postauksen sitoutumisaste jää usein matalaksi. Mikrovaikuttajat sen sijaan luovat vuorovaikutusta, keskustelua ja luottamusta.

Analytiikka – yrityksen salainen säästötyökalu
Analytiikka ei ole vain raportteja ja numeroita vaan työkalu, jolla yritys säästää rahaa. Kun analytiikkaa hyödynnetään oikein, se kertoo selkeästi, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja missä niitä kuluu turhaan.

Tekoälyn rooli sisällöntuotannossa
Tekoäly on noussut hetkessä yhdeksi markkinoinnin puhutuimmista aiheista, mutta milloin se tukee markkinoijaa ja milloin tarvitaan ihmisen luovuutta sekä brändin ymmärrystä?

Kevyt videotuotanto tuo brändisi tehokkaasti esiin
Kevyt videotuotanto tarjoaa yrityksille kustannustehokkaan ja nopean tavan tuottaa kiinnostavaa videosisältöä.

10 vinkkiä AI-optimointiin
10 vinkkiä AI-optimointiin: tee sisällöstäsi tekoälylle ja käyttäjille selkeää, rakenteellista ja helposti löydettävää.

Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.