Hotjar
Hotjar auttaa sinua ymmärtämään palveluitasi verkkosivustosi kävijän näkökulmasta
Innovatiivinen analytiikan työkalu Hotjar näyttää heatmapin eli lämpökartan sekä tallenteiden avulla sen, mitä verkkosivusi kävijät sivulla tekevät.
Hotjarista saatavan datan avulla pystytään parantamaan verkkosivuston käyttäjäkokemusta sekä optimoimaan konversioita tavoitteiden mukaiseksi. Palvelun tarjoaman visuaalisen kävijäpolun avulla pystytään tutkimaan ostopolkua ja tekemään siitä faktuaalisia johtopäätöksiä, joita voidaan hyödyntää tuote- ja palvelukehityksessä.
Hotjar on saatavilla sekä maksullisena että ilmaisversiona. Ilmaisversio on poikkeuksellisen kattava, eikä palvelu vaadi sitoutumista ilmaisversion käyttämiseen. Käyttöönotto on suhteellisen vaivatonta ja käy optimaalisesti ammattilaisten osaavissa käsissä.
Hotjar-palvelumme
- Asennus ja käyttöönotto
- Koulutukset
- Raportointi
- Analysointi ja kehitysehdotukset
Heatmap
Hotjarin heatmapin avulla näet visuaalisesti sen, mitä sivustosi kävijät sivuilla klikkaavat. Tietoa voidaan hyödyntää muun muassa käyttöliittymän, sisältöjen, tuotteiden ja visuaalisten elementtien toimivuutta miettiessä ja niiden parantamiseen. Esimerkiksi mainonnan kampanjasivuilla (landing pageilla) saatuna tämä tieto on erittäin arvokasta.
Käyttäjäpolun seuraaminen
Hotjarin käyttäjäpolun anonyymi seuranta paljastaa sinulle, miten kävijät etenevät sivuilla ja mikä sivustollasi kiinnittää heidän huomionsa.
Käyttäjäpolusta on saatavilla myös visuaalinen funneli-toiminto, joka kertoo kuinka kävijät etenevät sivustollasi ja missä kohtaa he poistuvat. Tämä tieto paljastaa sinulle, mitä verkkosivustosi sisältöjä sinun tulisi kehittää liiketoimintasi parantamiseksi, ja samalla näet mahdolliset pullonkaulat käyttäjäpolussa.
Kyselyt ja tutkimukset
Hotjarissa voit myös luoda lomakkeita ja seurata, kuinka niitä täytetään ja käytetään. Hotjar antaa toteuttaa useita erilaisia kyselyitä ja tutkimuksia, joita voit hyödyntää esimerkiksi verkkokauppasi asiakaspalautteen keräämiseen.
Palvelua voit hyödyntää myös muuhun, kysy meiltä lisää!
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Näin markkinointipäällikkö voi hyödyntää tekoälyä käytännön työssä
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!
Microlearning-sisällöt
Microlearning-sisällöt ovat yhä suositumpia monilla aloilla, kuten yrityskoulutuksessa, markkinoinnissa ja kuluttajasisällöissä. Microlearning vastaa tarpeeseen omaksua tietoa nopeasti ja tehokkaasti.
10+1 sisällöntuotannon trendit 2025
Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta myös haasteita. Lue vuoden keskeisistä sisällöntuotannon trendeistä ja niiden merkityksestä yrityksille.
Digitaalisen markkinoinnin trendit pk-yrityksille 2025
Mitä uutta vuosi 2025 tuo pk-sektorille digitaalisen markkinoinnin saralla? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
Ulkomainonta tavoittaa ihmiset siellä missä he liikkuvat
Ulkomainonta on tehokas tapa tavoittaa yleisö laajasti eri ympäristöissä. Ulkomainontaa kannattaa hyödyntää osana monikanavaista markkinointikampanjaa.
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.