Matomo
Kun haluat varmistaa, että omistat kaiken keräämäsi datan – nyt ja tulevaisuudessa
Matomo on avoimen lähdekoodin kävijäseuranta- ja analytiikkapalvelu, joka tarjoaa tietoturvallista ja räätälöitävää analytiikkaa.
Eettisempää ja tietoturvallisempaa dataa
Avoimen lähdekoodin palveluna Matomon yksi isoin etu on palvelun läpinäkyvyys ja nopea kehitystyö. Kehitystyö tapahtuu laajan kehittäjäyhteisön johdosta, mikä vahvistaa palvelun luotettavuutta. Henkilötietojen käsittely on palvelua hyödyntävän käsissä, sillä asiakas omistaa palvelun keräämän datan, käytti hän mitä tahansa Matomon palvelua. Henkilötiedot saadaan säilytettyä Euroopan Unionin sisällä.
Palvelu tarjoaa myös WordPress-lisäosan analytiikkaan. Näin palvelu voidaan ottaa nopeasti käyttöön esimerkiksi pienemmälle yritykselle. Palvelua käyttää yli miljoona verkkosivustoa ja se soveltuu hyvin keskisuurten ja pienten yritysten analytiikan tarpeisiin. ”Ilmaisuuslause” ja maksumuurit+palvelimet
Matomo antaa sinulle täydellisen omistusoikeuden kerättyyn dataan. Eettinen tietoturva on yksi palvelun isoimmista valteista. Palvelu ei myöskään myy dataa eteenpäin. Matomoa käytettäessä asiakas päättää, mitä datalleen tapahtuu. Datan säilytys- ja hallintatavan voi valita, ja omistusoikeus on turvattu myös pilvipalvelua käyttäessä, ja datan voi siirtää turvallisesti pois milloin tahansa.
Matomo-palvelumme
- Asennus ja käyttöönotto
- Konversioasennukset
- Käyttökoulutukset
- Raportointi
Ammattilaisten avustuksella saat Matomon käyttöön helposti ja vaivatta. Autamme sinua asentamalla palvelun mittaamaan toivottuja asioita. Laadukkaat palveluun saatavat lisäosat tarjoavat joustavuutta ja skaalautuvuutta analytiikan keräämiseen.
Reaaliaikainen analytiikka mahdollistaa vahvempaa strategista lähestymistapaa tulosten tulkitsemiseen ja nopeuttaa mahdollisesti tarvittavien käännösliikkeiden tekemistä.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Tutustu myös blogeihimme

Mikrovaikuttajat ja yhteisöpohjainen markkinointi
Suuren yleisön vaikuttaja saattaa tavoittaa miljoonia, mutta yksittäisen postauksen sitoutumisaste jää usein matalaksi. Mikrovaikuttajat sen sijaan luovat vuorovaikutusta, keskustelua ja luottamusta.

Analytiikka – yrityksen salainen säästötyökalu
Analytiikka ei ole vain raportteja ja numeroita vaan työkalu, jolla yritys säästää rahaa. Kun analytiikkaa hyödynnetään oikein, se kertoo selkeästi, mihin eurot kannattaa sijoittaa ja missä niitä kuluu turhaan.

Tekoälyn rooli sisällöntuotannossa
Tekoäly on noussut hetkessä yhdeksi markkinoinnin puhutuimmista aiheista, mutta milloin se tukee markkinoijaa ja milloin tarvitaan ihmisen luovuutta sekä brändin ymmärrystä?

Kevyt videotuotanto tuo brändisi tehokkaasti esiin
Kevyt videotuotanto tarjoaa yrityksille kustannustehokkaan ja nopean tavan tuottaa kiinnostavaa videosisältöä.

10 vinkkiä AI-optimointiin
10 vinkkiä AI-optimointiin: tee sisällöstäsi tekoälylle ja käyttäjille selkeää, rakenteellista ja helposti löydettävää.

Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.