Google Analytics 4 opas – Kymmenen tärkeintä vinkkiä
Haluatko saada enemmän irti liiketoiminnastasi? Data johdattaa sinut oikeiden päätösten äärelle
Tiedätkö jo, mitä mittaat?
Datan merkitys on liiketoiminnan kannalta valtava. Google Analytics 4 (GA4) -työkalun avulla hyödynnät dataa täysimääräisesti. Oikein käytettynä GA4 tarjoaa sinulle kattavan kuvan kävijöistäsi, heidän käyttäytymisestään ja tapahtumista, jotka johdattavat tärkeisiin konversioihin. Datan avulla voit kehittää markkinointistrategiaasi, parantaa sivustosi käytettävyyttä, tarjota parempaa sisältöä kävijöillesi ja paljon muuta!
Analytiikan avulla ymmärrät asiakkaitasi syvemmin ja teet parempia päätöksiä. Google Analytics 4 on voimakas työkalu datan analysointiin ja hyödyntämiseen. Me puolestamme haluamme auttaa sinua pääsemään paremmin kiinni työkalun käyttöön.
Jätä yhteystietosi ja lähetämme sinulle ilmaisen Google Analytics 4 -oppaan, joka sisältää 10 vinkkiä analytiikkatyökalun menestyksekkääseen käyttämiseen. Opas auttaa sinut tehokkaasti alkuun GA4:n kanssa.
Antaisitko mieluummin analytiikan ammattilaisten käsiin? Saat meiltä kaikki GA4-palvelut tarpeisiisi
Eikö Google Analytics 4 opas ja kymmenen vinkkiä riitä tarpeisiisi? Ei hätää. Olemme Googlen virallinen kumppanitoimisto, jolta saat ammattitaitoista ja asiantuntevaa apua verkkoanalytiikkaan. Tarjoamme kokonaisvaltaisia digitaalisen markkinoinnin palveluja ja tartumme mielellämme niin isoihin kuin pieniinkin projekteihin.
Google Analytics 4:n asennus ja määritys ammattilaisilta? Ota yhteyttä ja tilaa GA4-palvelu.
LUE AIHEESEEN LIITTYVÄT BLOGIKIRJOITUKSEMME
Mikä on Google Analytics 4
Google Analytics 4 ei ole vain uusin päivitys Analyticsiin, vaan se tuo mukanaan täysin uusia ominaisuuksia, kuten uuden tavan mitata asioita tapahtumiin perustuen.
Google Looker Studio ja sen hyödyt
Google Looker Studio (ent. Data Studio) on työkalu, jonka avulla luodaan helposti ymmärrettäviä ja visuaalisesti hienon näköisiä raportteja. Tutustu Looker Studion hyötyihin!
Markkinoinnin mittaaminen. Tiedätkö mitä mittaat?
Se, mitä mittaamme, vaikuttaa tuloksiin. Markkinoinnille pitää olla asetettu tarkoitukseen soveltuvat liiketoiminnalliset mittarit. Lue lisää!