Blogi
#ODDYBLOGGAA
Blogissamme luvassa on vinkkejä, asiantuntemusta ja näkemystä, rohkeaa kyseenalaistamista sekä kevyemmin ja vapaammin aiheita käsittelevää pohdintaa.
Lue ja koukutu!
Aiheita
Analytiikka Animaatiot Avainsanatutkimus Bannerimainonta Bannerituotanto Brändi Brändäys ja brändityö ChatGPT Copywriting Digitaalinen markkinointi Facebook GDN GMB Google Analytics Google Analytics 4 Google Display -mainonta Google Display Network Google My Business Graafinen suunnittelu Hakukoneoptimointi Hakusanamainonta Hotjar Instagram LinkedIn Markkinoinnin automaatio Natiivimainonta Ohjelmallinen ostaminen Pinterest Remarketing SEM SEO Sisällöntuotanto Sosiaalinen media Spotify Strateginen suunnittelu Suunnittelu Sähköpostimarkkinointi Tekstituotanto Tiktok utm Valokuvaus ja kuvapankit Verkkosivut Videotuotanto Äänimainonta Äänituotanto
Pk-yritysten digitaalisen markkinoinnin trendit vuonna 2024
12.12.2023 |
Mitä uusia tuulia pk-sektorille on luvassa digitaalisen markkinoinin saralla vuonna 2024? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
Oman datan hyödyntäminen markkinoinnissa
11.12.2023 |
Tiesitkö, että sinunkin yritykselläsi on käytettävissään runsaasti dataa, jota voit hyödyntää markkinoinnin kehittämisessä ja tehostamisessa? Lue lisää!
Ulkoistettu markkinointipäällikkö rekrytoinnin vaihtoehtona
11.12.2023 |
Ulkoistettu markkinointipäällikkö on toimiva vaihtoehto markkinoinnin toteuttamiseen. Lue ulkoistamisen hyödyistä ja kenelle se sopii!
Chatbot on markkinoinnin digitaalinen avustaja
24.10.2023 |
Chatbotit ovat digitaalisia avustajia, jotka tarjoavat verkkosivustojen kävijöille välitöntä vuorovaikutusta ja toimivat porttina digitaalisten palvelujen pariin.
Mitä on mainosten ohjelmallinen ostaminen?
16.10.2023 |
Ohjelmallisesta ostamisesta puhutaan paljon, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Kirjoittamamme opas avaa ohjelmallisen ostamisen salat ja auttaa pääsemään alkuun ohjelmallisessa mainonnassa.
Sisällön mittaaminen
11.10.2023 |
Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on parantaa yrityksen myyntiä ja tuottoa. Mutta miten sisältöjä voi mitata ja mistä tietää, saavutetaanko sisällöllä asetetut myynnilliset ja tuotolliset tavoitteet?
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.