Matomo
Kun haluat varmistaa, että omistat kaiken keräämäsi datan – nyt ja tulevaisuudessa
Matomo on avoimen lähdekoodin kävijäseuranta- ja analytiikkapalvelu, joka tarjoaa tietoturvallista ja räätälöitävää analytiikkaa.
Eettisempää ja tietoturvallisempaa dataa
Avoimen lähdekoodin palveluna Matomon yksi isoin etu on palvelun läpinäkyvyys ja nopea kehitystyö. Kehitystyö tapahtuu laajan kehittäjäyhteisön johdosta, mikä vahvistaa palvelun luotettavuutta. Henkilötietojen käsittely on palvelua hyödyntävän käsissä, sillä asiakas omistaa palvelun keräämän datan, käytti hän mitä tahansa Matomon palvelua. Henkilötiedot saadaan säilytettyä Euroopan Unionin sisällä.
Palvelu tarjoaa myös WordPress-lisäosan analytiikkaan. Näin palvelu voidaan ottaa nopeasti käyttöön esimerkiksi pienemmälle yritykselle. Palvelua käyttää yli miljoona verkkosivustoa ja se soveltuu hyvin keskisuurten ja pienten yritysten analytiikan tarpeisiin. ”Ilmaisuuslause” ja maksumuurit+palvelimet
Matomo antaa sinulle täydellisen omistusoikeuden kerättyyn dataan. Eettinen tietoturva on yksi palvelun isoimmista valteista. Palvelu ei myöskään myy dataa eteenpäin. Matomoa käytettäessä asiakas päättää, mitä datalleen tapahtuu. Datan säilytys- ja hallintatavan voi valita, ja omistusoikeus on turvattu myös pilvipalvelua käyttäessä, ja datan voi siirtää turvallisesti pois milloin tahansa.
Matomo-palvelumme
- Asennus ja käyttöönotto
- Konversioasennukset
- Käyttökoulutukset
- Raportointi
Ammattilaisten avustuksella saat Matomon käyttöön helposti ja vaivatta. Autamme sinua asentamalla palvelun mittaamaan toivottuja asioita. Laadukkaat palveluun saatavat lisäosat tarjoavat joustavuutta ja skaalautuvuutta analytiikan keräämiseen.
Reaaliaikainen analytiikka mahdollistaa vahvempaa strategista lähestymistapaa tulosten tulkitsemiseen ja nopeuttaa mahdollisesti tarvittavien käännösliikkeiden tekemistä.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Miksi verkkosivuston analytiikkaa tarvitaan?
Opi ymmärtämään, mitä yrityksesi verkkosivuston analytiikan määrittely tarkoittaa käytännössä ja miksi analytiikkaa ylipäätään tarvitaan.
Ovatko Google Perfomance Max -kampanjat oikeasti tehokkaita?
Google Performance Max on uusi mainontaratkaisu, joka tarjoaa mahdollisuuden maksimoida mainoskampanjoiden suorituskykyä entistäkin helpommin. Tämä kampanjamuoto perustuu tekoälyyn ja koneoppimiseen.
Miksi somen vuosikellon tekeminen kannattaa?
Suunnitelmallisuus on avain tehokkaaseen sometekemiseen. Tässä postauksessa käsittelemme, miksi somen vuosikello on niin tärkeä ja mitä sillä saavutetaan.
Mikä on Threads?
Metan lanseeraama uusi somealusta Threads on nyt myös Suomessa. Mistä Threadissa puhutaan, miten se otetaan käyttöön ja mitä mainostajille on luvassa? Lue blogimme, niin tiedät!
Meta-mainonnan kohdentaminen
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Painotuotteet brändin ja digitaalisen mainonnan tukena
Painotuotteilla on edelleen merkittävä rooli brändin vahvistamisessa ja näkyvyyden lisäämisessä digitaalisen markkinoinnin rinnalla.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.