Matomo
Kun haluat varmistaa, että omistat kaiken keräämäsi datan – nyt ja tulevaisuudessa
Matomo on avoimen lähdekoodin kävijäseuranta- ja analytiikkapalvelu, joka tarjoaa tietoturvallista ja räätälöitävää analytiikkaa.
Eettisempää ja tietoturvallisempaa dataa
Avoimen lähdekoodin palveluna Matomon yksi isoin etu on palvelun läpinäkyvyys ja nopea kehitystyö. Kehitystyö tapahtuu laajan kehittäjäyhteisön johdosta, mikä vahvistaa palvelun luotettavuutta. Henkilötietojen käsittely on palvelua hyödyntävän käsissä, sillä asiakas omistaa palvelun keräämän datan, käytti hän mitä tahansa Matomon palvelua. Henkilötiedot saadaan säilytettyä Euroopan Unionin sisällä.
Palvelu tarjoaa myös WordPress-lisäosan analytiikkaan. Näin palvelu voidaan ottaa nopeasti käyttöön esimerkiksi pienemmälle yritykselle. Palvelua käyttää yli miljoona verkkosivustoa ja se soveltuu hyvin keskisuurten ja pienten yritysten analytiikan tarpeisiin. ”Ilmaisuuslause” ja maksumuurit+palvelimet
Matomo antaa sinulle täydellisen omistusoikeuden kerättyyn dataan. Eettinen tietoturva on yksi palvelun isoimmista valteista. Palvelu ei myöskään myy dataa eteenpäin. Matomoa käytettäessä asiakas päättää, mitä datalleen tapahtuu. Datan säilytys- ja hallintatavan voi valita, ja omistusoikeus on turvattu myös pilvipalvelua käyttäessä, ja datan voi siirtää turvallisesti pois milloin tahansa.
Matomo-palvelumme
- Asennus ja käyttöönotto
- Konversioasennukset
- Käyttökoulutukset
- Raportointi
Ammattilaisten avustuksella saat Matomon käyttöön helposti ja vaivatta. Autamme sinua asentamalla palvelun mittaamaan toivottuja asioita. Laadukkaat palveluun saatavat lisäosat tarjoavat joustavuutta ja skaalautuvuutta analytiikan keräämiseen.
Reaaliaikainen analytiikka mahdollistaa vahvempaa strategista lähestymistapaa tulosten tulkitsemiseen ja nopeuttaa mahdollisesti tarvittavien käännösliikkeiden tekemistä.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.