Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio vapauttaa resurssejasi. Me kartoitamme tarpeesi, autamme valitsemaan sopivan järjestelmän ja toteutamme käyttöönoton.
Tarjoamme apua markinnoinnin automaation käyttöönottoon pk-yrityksille. Tyypillisesti käyttöönottokokonaisuus pitää sisällään ennakkotehtäviin vastaamisen, kaksi workshopia (4h + 4h) ja teknisen käyttöönoton. Tarjoamme myös apua sisällöntuotannossa.
Apua markkinoinnin automaation käyttöönottoon
Markkinoinnin automaatio kannattaa tehdä hyvin, jotta laatu ei kärsi. Saat meiltä ennakkotehtäviä, joiden avulla kartoitamme kattavasti kuvan nykytilanteestasi, minkä jälkeen räätälöimme workshopin sisällön vastaamaan tarpeitasi. Tämän jälkeen seuraa muutama lisävaihe:
Kahden workshopin (4h+4h) aikana pureudutaan yrityksen tarpeisiin markkinoinnin automaatioon liittyen. Opitun perusteella tiedämme erittäin tarkasti, miten tulee edetä.
Järjestelmän valinta. Workshopin pohjalta valitaan tarpeisiisi sopivin markkinoinnin automaatiojärjestelmä.
Tekninen käyttöönotto ja sisällöntuotanto
Järjestelmän tekninen käyttöönotto
Markkinoinnin automaatiojärjestelmä otetaan käyttöön halutussa laajuudessa. Laajuudesta riippuen tämä kustantaa n. 1000 €
Sisällöntuotanto
Markkinoinnin automaatio ei toimi ilman sisältöä. Nyrkkisääntönä voi sanoa, että sisältöjä per aihealue on hyvä olla alkuun vähintään kymmenkunta. Sisällöntuotannon hinta on 102 € / h tai erikseen sovittu projektikohtainen hinnoittelu.
Markkinoinnin automaatio -workshopin tyypillisiä sisältöaiheita:
Workshopien sisältö räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan.
- Mikä on markkinoinnin automaatio isossa kuvassa
- 10 syytä valita markkinoinnin automaatio
- Mihin tarkoitukseen markkinoinnin automaatio on tulossa
- Millainen järjestelmä sopii teidän yrityksen tarpeisiin
- Eri järjestelmien hinnoittelun perusteet
- Konkreettisia hinnoitteluesimerkkejä
- Hinnoitteluun vaikuttavat tekijät
- Järjestelmän käyttö
- Kontaktien hallinta ja segmentointi
- Automaatioiden rakentaminen
- Järjestelmien yhdistäminen muihin palveluihin
Markkinoinnin automaatio
- mihin sitä voi käyttää
- mitkä ovat järjestelmien erot
- miten valita itselle sopiva järjestelmä
Mitä ominaisuuksia kannattaa ottaa käyttöön
- mitkä ovat valittavia ominaisuuksia
- mitä järjestelmällä halutaan tehdä
- miten valittavat ominaisuudet vaikuttavat hinnoitteluun
Järjestelmään tutustuminen
- miten uusi järjestelmä otetaan käyttöön
- mitä asioita tulee tehdä heti alussa
- miten rakennat pohjan kuntoon
Miten saada tehoja järjestelmästä
- mitä voidaan automatisoida
- mitä ei kannata yrittää automatisoida
- miten automaatioita rakennetaan
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Infografiikka kommunikoi monimutkaiset asiat visuaalisesti
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.
Tehokkaampaa mainontaa bannerien A/B-testauksella
Paranna bannerimainonnan tehokkuutta A/B-testauksen avulla. Ajamalla useampaa eri mainosaineistoa samaan aikaan näet helposti erot niiden tuloksissa ja voit tehdä oikeita johtopäätöksiä tulevia aineistoja ajatellen.
Ammattilainen avuksi sisällöntuotantoon – 5 tapaa, joilla hyödyt ulkoisen sisällöntuottajan tuesta
Ulkoinen sisällöntuottaja suunnittelee ja toteuttaa sisältöjä, joiden avulla tulet löydetyksi verkosta ja tarjoat kiinnostavaa ja informatiivista tietoa tuotteistasi tai palveluistasi.
Mitä Oddyn ja asiakkaan välisessä tutustumispalaverissa tapahtuu?
Maksuttomassa tutustumispalaverissa asiantuntijamme kartoittavat digimarkkinoinnin toiveitasi ja tarpeitasi, jotta voimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.