Snapchat-mainonta

Snapchat-mainonnalla tavoitat kohdeyleisöt edullisesti ja vaikuttavasti

Snapchat on yksi sosiaalisen median suosituimmista alustoista etenkin 12–24-vuotiaiden keskuudessa. Palvelua käyttää päivittäin yli 265 miljoonaa ihmistä, joista jopa 1,85 miljoonaa on suomalaisia. Mainostaminen tavoittaa siis laajan yleisön.

Snapchat-mainokset ovat vetovoimaisia

Snapchat-mainokset hyödyntävät interaktiivisia ominaisuuksia, jotka saavat alustan käyttäjät myös reagoimaan ja vuorovaikuttamaan mainosten kanssa. Persoonalliset ja samaistuttavat videomainokset auttavat katsojia kiinnostumaan palveluistasi ja täten myös todennäköisemmin konvertoivat heidät asiakkaiksesi. 

Snapchatia hyödynnetään yhteydenpitoon erityisesti läheisten ihmisten kanssa, joten se on otollinen kanava luoda pitkäaikaisia asiakassuhteita.

Snapchat-mainonnan palvelut

Me hoidamme mainonnan teknisen puolen ja analytiikan, sekä pidämme sinut ajan tasalla mainontasi toimivuudesta. Saat meiltä mainosmateriaalit aina suunnittelusta tuotantoon.

Snapchatin mainosformaatit

Snapchatissa voit mainostaa useammalla eri tavalla. Alusta tarjoaa myös monipuolisia filttereitä, joiden avulla myös kotikutoisemmasta sisällöstä saa mielenkiintoisempaa.

Single Image & Video Ads

Mainosta ja vaikuta yksittäisen kuvan tai videon avulla Snapchatissa. Joustava formaatti tarjoaa mahdollisuuden moneen.

Collection Ads

Ihastuttavat kollaasimainokset tekevät tuotteiden ja palvelujen selaamisesta – ja ostamisesta – helppoa. Esittele tuotteitasi neljässä eri ruudussa, joita ihmiset voivat klikata. Mainosmuoto tarjoaa sulavan tavan siirtyä tuotteidesi pariin.

Story

Story-formaatissa voi hyödyntää jopa 20 yksittäistä kuvaa tai videomainosta. Formaatin mainokset näkyvät orgaanisten storyjen välissä tai Snapchatin discover-osiossa.

Lens Experiences

AR-teknologiaa (Augmented Reality) hyödyntävät mainokset aktivoivat ihmisiä interaktioihin ja saavat paljon sosiaalisia jakoja. Formaatti toimii isomman skaalan vaikutelman luomiseen.

Commercials

Klassiset mainokset, joita ei voi skipata ensimmäiseen 6 sekuntiin. Hyödynnät tätä mainosmuotoa parhaiten kohdeyleisösi ja seuraajiesi sitouttamiseen ja brändisi tunnettuuden lisäämiseen.

6 syytä — Miksi Snapchat-mainonta?

  1. Skaalautuvaa ja kohdennettavaa. Snapchat-mainonta on edullista ja mainontaa voidaan kohdentaa erinomaisesti muun muassa sijainnin, kiinnostusten, iän ja alustalla käyttäytymisen perusteella. 
  2. Harvemmin hyödynnettyä. Snapchatia hyödyntää vielä harvempi mainostaja, joten siellä on vähemmän kilpailua näyttöpaikoista.
  3. Nuorten suosiossa. Mikään muu sosiaalisen median alusta ei tavoita nuoria ja nuoria aikuisia yhtä hyvin. 
  4. Rentous ja henkilökohtaisuus. Kuten TikTokissa, Snapchatin videomuotoiset mainokset tarjoavat yritykselle persoonallisen tavan kertoa sen taustasta, henkilöistä ja palveluista. Rennot, mutta laadukkaat mainokset auttavat potentiaalista asiakasta kiinnostumaan sinusta ja luo erinomaisen ensivaikutelman.
  5. Parempia konversioita. Snapchat-mainonta tuottaa konversioita enemmän kuin muut sosiaalisen median alustat. Mainostajan kannalta alusta on erittäin ideaali. 
  6. Luova vapaus. Alusta kannustaa luovaan ideointiin ja tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja mainosformaatille.

Kiinnostuitko?

Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Laura Nevasalo Oddy

Laura Nevasalo

Commercial & Client Director

Tutustu myös blogeihimme

Ota ihmeessä yhteyttä!

Kuinka voimme auttaa?

Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.

Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.

Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.

Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.

Ota yhteyttä

Etsitkö huoletonta ja kokonaisvaltaista ratkaisua yrityksesi markkinointiin? Oddyn markkinointipäällikköpalvelu auttaa. Lue lisää!
Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.