Miksi valita Oddy Digital

hakusanamainonnan kumppaniksi?

Miksi valita Oddy Digital hakusanamainonnan kumppaniksi?

Kun mietit hakusanamainonnan kumppania.. Meillä jokaisella Oddylla on omat erikoisosaamisensa, jotka sopivat saumattomasti yhteen. Vahvuuksiamme ovat asiakaslähtöisyys, laaja alan tuntemus, ajantasainen osaaminen ja jatkuva uuden oppiminen, tuloksellisuus, ketteryys sekä käytännönläheinen palvelu.

Tuloksellisuus ja räätälöidyt toimenpiteet juuri sinun tavoitteidesi mukaan

Meidän maali on sinun maalisi. Olemme samalla puolella kanssasi ja haluamme onnistua saavuttamaan asetetut lyhyen ja pitkän aikavälin tavoitteesi. Kehitämme tekemistä jatkuvasti analytiikkaan pohjaten.

Ymmärrettävä ja läpinäkyvä raportointi

Asiakkaanamme ymmärrät, mitä teemme ja miksi. Raportoimme reaaliaikaisesti ja ymmärrettävästi saavuttamamme tulokset käyttäen Google Data Studiota. Kaiken tekemisen taustalla on aina analytiikka ja mitattavuus.

Ammattitaitoinen tiimi ja olemme hyviä tyyppejä tyyppejä 🙂

Tiimimme tekemisessä yhdistyy laaja digitaalisen markkinoinnin kokemus, näkemys ja liiketoimintaymmärrys, joka on täysimääräisesti käytössäsi. Tarvittaessa hoidamme kaiken ”avaimet käteen”-palveluna. Halutessasi meillä voit olla suoraan yhteydessä mainonnanhallinnan osaajaamme, ilman välikäsiä. Googlen oma yhteyshenkilömme auttaa meitä olemaan aina ajan tasalla viimeisimmistä uutuuksista.

Meillä on aina pieni pilke silmäkulmassa ja olemme luotettavia. Olemme hyviä tyyppejä, joiden kanssa on kiva tehdä hommia! Yritämme viimeiseen asti välttää turhaa alan jargoniaa ja olla lähestyttäviä sekä maanläheisiä. Tutustu meihin »

Hakusanamainonta tapahtuu yrityksesi omistamalta mainostililtä

Hakusanamainonta tehdään aina yrityksesi omistamalta mainostililtä, ei meidän omalta Google Ads tililtä. Tämä on tärkeää, jos esimerkiksi joskus haluatte itse ottaa mainostilin haltuunne, niin kaikki historiatieto jää teille eikä tekemistä tarvitse aloittaa alusta.

Kaikki digimarkkinointipalvelut yhdeltä luukulta – Pidä tekeminen linjassa

Hakusanamainonta on vain yksi osa digitaalista markkinointia. Kun hoidat kaiken digimarkkinoinnin yhden kumppanin kanssa, pysyy tekeminen linjassaan ja muodostaa kokonaisuuden. Esimerkiksi hakusanamainontaa ja hakukoneoptimointia kannattaa aina miettiä ja mitata yhtenä kokonaisuutena.

Kirjoittaja: Jenna Leino

AVAINSANAT:   

Tutustu myös muihin blogeihimme

Kiinnostaako sinua hakusanamainonta? Haluaisitko saada ammattilaisen arvion yrityksesi digitaalisen markkinoinnin tilasta?

Annamme ehdotuksemme yrityksesi digimarkkinoinnin kehittämiseen ILMAISEKSI.

Ota meihin yhteyttä!