Site Audit -analyysi

Selvitä verkkosivustosi tila Site Auditin avulla

Site Audit on kuin sivustosi terveystarkastus

Tiedätkö miten verkkosivustosi voi?

Site Audit on raportti, joka antaa kattavan kuvan verkkosivusi nykytilasta. Analyysi on kuin verkkosivujesi terveyskartoitus. Se tarjoaa tarkan listauksen asioista, jotka vaivaavat verkkosivujesi terveyttä. Raportti auttaa paikantamaan verkkosivujesi virheet, varoitukset ja muut huomiot.  Korjaamalla nämä virheet, verkkosivujesi hakukonelöydettävyys (SEO = Search Engine Optimization), toimivuus ja käyttäjäkokemus paranevat.

Site Audit paikantaa virheet ja auttaa löytämään ratkaisut

Site Audit tutkii verkkosivun läpikohtaisin ja käy kaikki sivut läpi. Site Audit ottaa kantaa yli 130 tekniseen ja SEO-virheeseen. Analyysi löytää virheet, antaa konkreettisen kuvauksen virheestä ja sen korjaamisesta sekä näyttää sivun, missä virhe esiintyy. Raportti on usein kymmeniä sivuja, jopa satoja sivuja pitkä.

Raportista näet muun muassa:

  • Rikkinäiset linkit
  • Puutteelliset otsikot
  • Metadescription puutteet
  • Duplikaattisisällöt
  • Kuvien alt-tekstien puutteet
  • Puutteet sisällön määrästä sivuilla
  • Paljon muita teknisiä kehityskohtia

 

Käytämme Site Auditin tekemiseen maksullista Semrush-nimistä työkalua. Sivustoanalyysi on hyvä tehdä puolivuosittain tai ainakin vuosittain, muutoin virheet jäävät huomaamatta ja korjaamatta. Lisäksi isojen päivitysten ja muutostöiden jälkeen on aina hyvä ajaa uusi analyysi sivuille.

Site Audit ja raportin läpikäynti nyt tarjoushintaan

Meiltä saat verkkosivujen nykytilaan
pureutuvan Site Auditin hintaan:

500 – 1000 €

Hinta riippuu sivuston laajuudesta.

Site Audit sisältää:

PDF-raportin sivuston nykytilasta
Raportin läpikäynnin (1 h) Oddyn asiantuntijan kanssa.

Tarjous voimassa 31.3.2025 asti.

LUE AIHEESEEN LIITTYVÄT BLOGIKIRJOITUKSEMME

Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.
Tarinankerronta pk-yritysten brändimarkkinoinnissa
Hyvin kerrottu tarina herättää tunteita, tekee brändistä inhimillisen ja auttaa asiakkaita näkemään, miten yrityksesi voi parantaa heidän elämäänsä. Tutustu tarinankerronnan merkitykseen ja opi, miten löydät ja hyödynnät oman bränditarinasi.
Näin markkinointipäällikkö voi hyödyntää tekoälyä käytännön työssä
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!

Ota yhteyttä

Tilaa Oddy Digitalin uutiskirje

Tilaa tosi Oddy uutiskirje!

Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.