Näin markkinointipäällikkö voi hyödyntää tekoälyä käytännön työssä
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!
Graafisena suunnittelijana Reetta on luova ja kekseliäs, täynnä uusia ja innovatiivisia ideoita, jotka tuovat raikkaita näkökulmia visuaaliseen suunnitteluun. Reetta nauttii erityisesti videoiden dynaamisesta ja visuaalisesti vaikuttavasta sisällöstä. Hän on taitava tiivistämään viestin selkeään ja ytimekkääseen muotoon, kiinnittäen huomiota myös itse tarinankerrontaan. Videon rakenteen ja rytmin ymmärtäminen on hänelle tärkeää, sillä lyhyt mainosvideo vaatii tiukan aikarajoituksen vuoksi nopeaa, mutta vaikuttavaa kerrontaa.
Reetta nauttii siitä, että saa herättää asiakkaan ideat eloon, yhdistäen tekstin, kuvan, musiikin ja efektit saumattomaksi kokonaisuudeksi. Hän on tarkka yksityiskohdista ja osaa hyödyntää ajan tehokkaasti, jotta videon jokainen sekunti palvelee viestin välittämistä. Videoiden ja animaatioiden lisäksi Reetan vahvuuksia ovat esimerkiksi taittotyöt, mainosmateriaalien tuotanto, logosuunnittelu ja painomateriaalit.
Vapaa-ajallaan Reetta harrastaa neulomista, joka on paitsi rentouttavaa, myös toinen tapa ilmaista luovuutta ja rakentaa kauniita, harmonisia kokonaisuuksia – aivan kuten graafisessa suunnittelussa. Luovaa työtä ja harrastuksia tasapainottaa liikunta joogasta juoksuun. Metsäpolkuja kulkiessa mieli palautuu ja raivaa tilaa uusille ideoille.
Reetalla on runsaasti innovatiivisia ideoita, jotka tuovat tuoreita ja oivaltavia näkökulmia visuaaliseen suunnitteluun. Hänen osaamisalueitaan graafisessa suunnittelussa ovat erityisesti videoeditointi, animointi, taittotyöt, mainosmateriaalien tuotanto, logosuunnittelu ja painomateriaalien suunnittelu.
Aiempi koulutus kosmetologina tukee vahvasti hänen visuaalista osaamistaan. Kosmetologitausta on kehittänyt Reetan tarkkaa silmää väreille ja muodoille, sekä huolellisuutta yksityiskohtien huomioimisessa. Asiakaspalvelutaidot ja kokemus brändäyksestä auttavat Reettaa ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja markkinoinnin tavoitteita entistä paremmin.
Graafisena suunnittelijana Reetta tuo projekteihin luovaa energiaa ja uusia ideoita heti alusta alkaen. Reetalla on monipuolisia konsepteja ja ehdotuksia, mutta hän osaa myös kuunnella asiakkaan tarpeita ja sovittaa omat ideansa projektin tavoitteisiin. Hän on iloinen ja vastuullinen tiimipelaaja, joka antaa täyden panoksensa ja huolehtii siitä, että projekti etenee joustavasti ja tuloksellisesti aikataulun puitteissa.
2022 – – Oddy Digital Oy
Graafinen suunnittelu
2018–2022 Medianomi, Karelia-ammattikorkeakoulu
2014–2017 Kauneudenhoitoalan perustutkinto, Pohjois-Karjalan ammattiopisto
Reetta on mukana muun muassa näissä Oddy Digitalin asiakkuuksissa:
AINA-keittiöt, Suomen Sijoitusmetsät, Smartum, Antell, Upfronts, Mellano, Espoon asunnot, Savosolar, JOT Automation, Verisure, Savon Kinot, Darment, Halva, Ähtäri Zoo, Pieni Kulkija, CH-Bioforce
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!
Microlearning-sisällöt ovat yhä suositumpia monilla aloilla, kuten yrityskoulutuksessa, markkinoinnissa ja kuluttajasisällöissä. Microlearning vastaa tarpeeseen omaksua tietoa nopeasti ja tehokkaasti.
Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta myös haasteita. Lue vuoden keskeisistä sisällöntuotannon trendeistä ja niiden merkityksestä yrityksille.
Mitä uutta vuosi 2025 tuo pk-sektorille digitaalisen markkinoinnin saralla? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Meta-mainonnan avulla voit tavoittaa halutun yleisön hienovaraisesti ja vaikuttavasti. Mutta mistä aloittaa ja miten varmistaa, että mainoksesi osuvat oikeille silmäpareille?
Tilaa noin kerran kuussa ilmestyvä uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin trendeistä.