Site Audit
Site Audit tarjoaa kattavan kuvan verkkosivustosi nykytilasta
Sivustoanalyysin eli Site Auditin avulla saadaan syvällinen ja kattava kuva verkkosivustosi nykytilasta. Analyysin tulokset kertovat, mitä toimenpiteitä tulisi tehdä yrityksen hakukonelöydettävyyden verkkosivuston toimivuuden ja käyttäjäkokemuksen parantamiseksi.
Site Audit on verkkosivuston nykytilan analyysi, joka voidaan ajatella ikään kuin verkkosivun terveyskartoituksena. Se toimii diagnostisena työkalu, joka paikantaa yksilöidysti verkkosivustolla olevat virheet, varoitukset ja huomiot sekä tarjoaa tarkan listauksen asioista, jotka vaikuttavat verkkosivuston terveyteen.
Korjaamalla virheet ja esille tulleet epäkohdat voit parantaa verkkosivustosi hakukonelöydettävyyttä ja varmistaa sivustosi sujuvan toiminnan
Site Audit tutkii yli 130 asiaa verkkosivustosta
Site Audit tutkii verkkosivuston läpikohtaisesti. Auditoinnin tarjoama sivustoanalyysi ottaa kantaa yli 130 tekniseen ja SEO-virheeseen. Saat löydetyistä virheistä konkreettisen kuvauksen ja ohjeet askel askeleelta niiden korjaamiseksi.
Raportista pääset myös kätevästi suoraan sivulle, missä virhe esiintyy. Raportti on usein kymmeniä sivuja, jopa satoja sivuja pitkä. Saat raportista halutessasi sekä palaverimuotoisen yhteenvedon että täyden raportin käytettäväksesi. Autamme tulkitsemaan raportin sisällön ja viemään sen fiksusti toimenpidetasolle.
Site Audit -analyysi sisältää muun muassa
- Listaus rikkinäisistä linkeistä
- Otsikko- ja metakuvausten puutteet
- Duplikaattisisällöt
- Kuvien puuttuvat alt-tekstit
- Sisällön määrän puutteet sivuilla
- Monia erilaisia teknisiä kehityskohteita
Analyysin tarjoamien tietojen myötä saat kehitettyä sivustoasi monipuolisesti. Sivustoanalyysi on hyvä tehdä puolivuosittain tai ainakin vuosittain, muutoin virheet jäävät huomaamatta ja korjaamatta.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Infografiikka kommunikoi monimutkaiset asiat visuaalisesti
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.
Tehokkaampaa mainontaa bannerien A/B-testauksella
Paranna bannerimainonnan tehokkuutta A/B-testauksen avulla. Ajamalla useampaa eri mainosaineistoa samaan aikaan näet helposti erot niiden tuloksissa ja voit tehdä oikeita johtopäätöksiä tulevia aineistoja ajatellen.
Ammattilainen avuksi sisällöntuotantoon – 5 tapaa, joilla hyödyt ulkoisen sisällöntuottajan tuesta
Ulkoinen sisällöntuottaja suunnittelee ja toteuttaa sisältöjä, joiden avulla tulet löydetyksi verkosta ja tarjoat kiinnostavaa ja informatiivista tietoa tuotteistasi tai palveluistasi.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.