Äänimainonta
Ainutlaatuista äänisuunnittelua kaikkiin medioihin
Äänimainonta tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden erottua massasta hiotulla äänisuunnittelulla ja toteutuksella. Räätälöimme toteutuksen tarpeidesi ja toiveidesi mukaan. Äänituotantoamme on kuultu osana monia valtakunnallisia mainoskampanjoita.
Äänimainonta on vetovoimaista ja herättää tunteita
Äänimainonta tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden herättää tunteita ja sitouttaa kohdeyleisöä, saaden sinut erottumaan visuaalisesta mainonnasta.
Ihmisen kuulo on voimakkaasti tunteisiin vaikuttava aisti. Äänimainonta mahdollistaa brändille näkyvyyttä monissa eri tilanteissa. Se on tehokas tapa tavoittaa ne kohdeyleisöt, jotka eivät välttämättä altistu perinteiselle visuaaliselle markkinoinnille.
Äänimainonta tarjoaa mahdollisuuden ottaa haltuun kaikki kuluttajan aistit, mikä tekee siitä erittäin tehokkaan markkinoinnin muodon.
Moderni äänimainonta ei rajoitu radioon
Moderni äänimainonta ei rajoitu pelkästään radioon, vaan sitä voidaan hyödyntää monipuolisesti eri markkinointikanavissa. Äänimainontaa pystytään toteuttamaan esimerkiksi äänen suoratoistopalveluissa, kuten YouTube Musicissa, Spotifyssa, sekä useilla muilla digitaalisilla audiopalvelujen alustoilla, kuten SoundCloudissa ja Bandcampissa.
Äänimainontaa on mahdollista toteuttaa laajalle ja sitoutuneelle yleisölle. Alustat tarjoavat myös mahdollisuuden kohdentaa mainontaa tarkasti ja personoida sitä.
Äänimainonta on hyvä valinta tilanteissa, joissa halutaan tavoittaa kuluttaja keskeltä arkea ruoanlaiton, siivouksen, liikunnan tai matkustamisen parista. Esimerkiksi taustalla kuuluva mainos jättää muistijäljen tai mahdollisesti herättää jopa huomion tylsien askareiden keskellä.
Äänimainonnan palvelut
- Kampanjoiden suunnittelu, toteutus, optimointi ja raportoint
- Kohderyhmämäärittelyt ja viestikärjet
- Räätälöitävät palvelukokonaisuudet
- Myös äänituotanto ja suunnittelu: jinglet, mainosmusiikki, äänimaailmat yms.
Äänimainontaa voidaan toteuttaa esimerkiksi YouTube Musiciin, Spotifyyn, SoundCloudiin, Bandcampiin, Bauer Median alustoille ja kanaville, Deezeriin ja Wonderyyn.
6 syytä — Miksi hyödyntää äänimainontaa?
- Tavoittaa laajan kohderyhmän. Äänimainonta tavoittaa laajan yleisön myös arkiaskareiden parista. Suoratoistopalvelut tarjoavat mahdollisuuksia mainonnan kohdentamiseen, auttaen löytämään juuri oikeat kuulijat. Mainostaja on ikään kuin mukana kuluttajan koko mediapäivässä.
- Lisää brändin tunnistettavuutta. Äänimainonta on tehokas tapa lisätä brändin tunnistettavuutta. Uniikit äänimaisemat, musiikki ja spiikki laadukkaasti toteutettuna mainoksena tarjoaa keinon jäädä kuulijan mieleen. Erotut myös kilpailijoista.
- Soveltuu moneen. Äänisisältöjä voi kuluttaa ”kädet vapaana” erilaisissa arjen tilanteissa, kuten liikkuessa, ruokaa laittaessa tai kotiaskareita tehdessä. Äänimainonnan avulla kuluttaja saadaan tavoitettua eri elämäntilanteista.
- Mitattavaa ja seurattavissa. Alustat tarjoavat mittareita ja analytiikkaa, jonka avulla saadaan tietoa mainonnan toimivuudesta. Analytiikan pohjalta kampanjoita pystytään optimoimaan tulosten parantamiseksi.
- Antaa tilaa luovuudelle. Brändin tai tuotteen tarinaa voidaan kertoa monipuolisesti äänimainonnan avulla. Hyvin toteutettu äänimainos luo parhaimmillaan vahvan tunneperäisen yhteyden kuulijoihin. Huomion herättävä äänimainos esimerkiksi musiikin suoratoistopalveluissa muistetaan varmasti.
- Monikanavaisuus on valttia. Äänimainonta täydentää muuta markkinointia ja lisää esimerkiksi kampanjoiden muistettavuutta. Yhteneväisyydestä on iso etu muistijäljen luomisessa.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Infografiikka kommunikoi monimutkaiset asiat visuaalisesti
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.
Tehokkaampaa mainontaa bannerien A/B-testauksella
Paranna bannerimainonnan tehokkuutta A/B-testauksen avulla. Ajamalla useampaa eri mainosaineistoa samaan aikaan näet helposti erot niiden tuloksissa ja voit tehdä oikeita johtopäätöksiä tulevia aineistoja ajatellen.
Ammattilainen avuksi sisällöntuotantoon – 5 tapaa, joilla hyödyt ulkoisen sisällöntuottajan tuesta
Ulkoinen sisällöntuottaja suunnittelee ja toteuttaa sisältöjä, joiden avulla tulet löydetyksi verkosta ja tarjoat kiinnostavaa ja informatiivista tietoa tuotteistasi tai palveluistasi.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.