Linkedin-mainonta
LinkedIn-mainonta auttaa kääntämään yrityspäättäjien päät
LinkedIn-mainonta on oleellinen osa B2B-yrityksen markkinointia ja liidien keruuta. LinkedIn on erinomainen kanava kasvattaa asiantuntijamielikuvaa ja rekrytoida osaajia.
LinkedIn-mainonta on tehokasta
LinkedIniä kutsutaan työelämän Facebookiksi, ja se kerää ammattilaisia verkostoitumaan ja keskustelemaan alan polttavista puheenaiheista. LinkedInillä on maailmanlaajuisesti jo 500 000 miljoonaa käyttäjää ja Suomessa käyttäjiä on noin miljoona. Yritykselle LinkedIn on hyvä kanava, joka tarjoaa useita mahdollisuuksia niin markkinoinnin kuin rekrytoinninkin saralla. Saat varmaa näkyvyyttä kohderyhmiesi parissa ja kasvatat samalla asiantuntijamielikuvaasi siihen tarkoitetussa kanavassa. LinkedIn-mainonnan avulla on mahdollista myös saada laadukkaita liidejä, myös erittäin kustannustehokkaasti.
LinkedInissä mainonta on tyypillisimmillään uutisfeedin sekaan tulevia sponsoroituja julkaisuja, jotka koostuvat kuvasta, otsikosta ja tekstistä. Mainonta voidaan kohdentaa esimerkiksi tittelin, toimenkuvan, senioriteetin, koulutuksen, kiinnostuksen kohteiden, demografisten tietojen, yrityksen nimen, toimialan ja koon mukaan. LinkedInissä kannattaa myös toteuttaa esimerkiksi rekrytointia, sillä alusta tarjoaa loistavat työkalut rekrytoinnin mainostamiseen ja toteuttamiseen.
LinkedIn-mainonnan palvelumme
- Kampanjoiden suunnittelu, toteutus, optimointi ja reaaliaikainen raportointi
- Kohderyhmämäärittely ja viestikärjet
- Mainosmateriaalien suunnittelu ja tuotanto
10 syytä — Miksi LinkedIn mainonta?
- Tavoittavuus. Suurin maailmanlaajuinen ammattilaisverkosto. Noin miljoona suomalaista käyttäjää.
- Kohdentaminen. Erinomaiset B2B kohdennusmahdollisuudet.
- Mediaympäristö. Laadukas ja arvostettu mediaympäristö, missä mainonta erottuu hyvin.
- Käyttäjät oikeassa moodissa. Käyttäjien mieli on avoin bisnekselle, Facebook ja useat muut sosiaalisen median kanavat ovat enemmän vapaa-ajan käyttöön.
- Erilaisia mainosmuotoja eri tarpeisiin: bannerit, dynaamiset mainokset, sponsoroidut postaukset ja in mail ‑viestit sekä tekstimainokset.
- Klikkihinnoittelu. B2B-mainonta on usein hinnakasta. Kustannustehokkaampi klikkihinnoittelu mahdollinen.
- Osa markkinointia. Tehostaa muuta markkinointia ja tukee muita markkinointitoimenpiteitä.
- Mittaaminen. Mainonnan tehokkuuden mittaus on nopeaa ja helppoa.
- Mainonta erottuu. Hyvin kohdennettuun mainontaan suhtaudutaan pääsääntöisesti positiivisesti ja mainontaa ei ole liikaa.
- Rekrytoinnin apu. Kun tulee rekrytointitarvetta, niin LinkedIn on useilla toimialoilla lyömätön kanava.
LinkedIn-mainonnan hinta
Kuten varmasti tiedät, yrityspäättäjien huomio on arvokasta. Sen takia näyttökerroista käydään kovaa kilpailua LinkedInissä. Kohderyhmän huomiosta voi helposti joutua maksaa esimerkiksi jopa 6 euroa klikkaukselta.
LinkedIn-mainonta budjetoidaan kampanjakohtaisesti. Jokaiselle kampanjalle voi asettaa kokonaisbudjetin ja päiväkohtaisen budjetin. Huutokaupassa mainoksen hinta määritellään joko klikkausten tai näyttökertojen perusteella.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Ulkomainonta tavoittaa ihmiset siellä missä he liikkuvat
Ulkomainonta on tehokas tapa tavoittaa yleisö laajasti eri ympäristöissä. Ulkomainontaa kannattaa hyödyntää osana monikanavaista markkinointikampanjaa.
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.