Copywriting
Laadukkaat ja osuvat tekstit markkinointiisi
Miksi turvautua copywriting-palveluihin? Taitava copywriter osaa pukea asian kuin asian houkuttelevaan pakettiin, joka saa ihmiset tarttumaan tuumasta toimeen ja tutustumaan yritykseesi ja tarjoomaasi.
Oddyn sisältöasiantuntijat taipuvat ketterästi copywritingin eli tekstisisällön kirjoittamisen tehtäviin. Ammattilaistemme käsissä syntyvät korkealaatuiset tekstit mainoksiin, markkinointimateriaaleihin tai verkkosivuille suomeksi, englanniksi tai millä tahansa muulla tarvitsemallasi kielellä.
Parhaat copytekstit ovat ytimekkäitä, osuvia ja suorastaan runollisia. Ne herättävät mielenkiintoa, tunteita ja keskustelua. Parhaassa tapauksessa copytekstit jäävät jopa elämään, sillä kukapa ei muistaisi esimerkiksi lapsuutensa hittimainosten sloganeita.
Copywritingin tavoitteena on houkutella uusia asiakkaita
Copywritingin tavoitteena on houkutella yrityksellesi uusia asiakkaita. Esimerkiksi hakukoneoptimoitujen artikkelien kirjoittaminen tähtää liikenteen lisäämiseen ja sisällön rikastuttamisen. Tämän takana on strateginen lähestymistapa, joka huomioi tarkasti yrityksesi ajankohtaiset tavoitteet ja liiketoiminnalliset päämäärät.
Copywriting voi olla myös mediatyötä tai video- ja äänimainosten käsikirjoittamista. Copywriterin avusta on myös hyötyä kampanjoiden mainostekstien suunnittelussa. Taitavan copywriterin käsissä myös verkkosivuston tekstit saavat uutta puhtia.
Laadukas copywriting puhuttelee
Jotta copyteksti toimisi ja puhuttelisi haluttua kohdeyleisöä, vaaditaan ymmärrystä kohdeyleisöstä ja brändin tone-of-voicesta.
Taitava copywriter osaa kohdistaa viestin oikein ja vangita lukijan huomion ensimmäisistä sanoista alkaen. Copytekstin tarkoitus on herättää kiinnostus, herättää tunteita ja vakuuttaa lukija toimimaan halutulla tavalla. Se on sanojen taidetta, jossa jokainen sana on huolella valittu ja aseteltu.
Copywriting-palvelumme
- Mainostekstit
- Verkkosivuston tekstit
- Tuotekuvaukset
- Sosiaalisen median tekstit
- PR-materiaalit
- Video- ja äänimainosten käsikirjoitukset
- Koulutusmateriaalit
Kattavat copywriting-palvelumme tarjoavat yrityksellesi sananikkareita, jotka luovat laadukkaita tekstejä markkinointisi tarpeisiin. Copywriting-palvelumme on saatavilla jatkuvana tai kertaluonteisena riippuen tarpeestasi. Tuotamme sisällöt suunnittelusta toteutukseen tai huolehdimme kertaluontoisesti haluamastasi osuudesta.
10 syytä — Miksi ammattilainen copywritingiin?
- Ammattilainen ymmärtää tekstituotannon salat. Copywriting vaatii ymmärrystä kohdeyleisöstä ja brändin tone-of-voicesta
- Copyja, jotka toimivat. Ammattilaisen kynästä syntyy nappiin meneviä copytekstejä.
- Tavoitteellinen, mutta puolueeton. Ammattikirjoittaja tähtää tavoitteisiisi kanssasi, mutta on objektiivinen.
- Eheä linja markkinointimateriaaleihin. Ammattikirjoittajan avulla ylläpidät markkinoinnissasi yhtenäisen linjan ja välität ammattimaisen kuvan.
- Huoliteltu kieli. Vältä kielivirheet ja yleisimmät toimimattomat kliseet.
- Vaikuta yleisöösi. Mielenkiintoinen sisältö lisää vuorovaikutusta ja saa aikaan haluttua toimintaa.
- Sopeutuvaa. Markkinointimateriaalisi saadaan mukautumaan kanavaan kuin kanavaan.
- Hakukoneystävällisyys. Ammattimaisessa copywritingissa huomioidaan myös hakukoneoptimoinnin.
- Kasvata brändin tunnetuutta. Eheä ja uskollinen, kiinnostava sisältö tukee brändisi jatkumoa.
- Optimoitavissa. Sisältöjäsi voidaan tehokkaasti optimoida saadun datan perusteella.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Ulkomainonta tavoittaa ihmiset siellä missä he liikkuvat
Ulkomainonta on tehokas tapa tavoittaa yleisö laajasti eri ympäristöissä. Ulkomainontaa kannattaa hyödyntää osana monikanavaista markkinointikampanjaa.
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.