Käännöstyö ja lokalisointi
Laadukkaat käännökset ja lokalisoinnin palvelut
Kauttamme saat kätevästi käännökset ja lokalisoinnin useille eri kielille. Tuotamme kustannustehokkaasti esimerkiksi englannin, ruotsin, saksan, ranskan, venäjän ja viron kieliversiot.
Hyvä käännös sopii paikalliseen kontekstiin
Hyvä käännös on aina paljon muutakin kuin sanasta sanaan toistettu versio toisella kielellä. Markkinointimateriaalien on tärkeää puhutella paikallista yleisöä myös tyylin ja tunnelman kautta, juuri oikealla tavalla. Huolehdimme siitä, että käännökset ovat oikein ja sopivat käännöskielen kontekstiin.
Lokalisointi
Lokalisoinnissa markkinointimateriaalien, kuten mainosten, verkkosivujen ja kampanjoiden sisällöt sopeutetaan vastaamaan kohdeyleisön kielellisiä, kulttuurisia ja paikallisia tarpeita. Siksi lokalisointi vaatii suunnittelua ja huolellisuutta. Käsittelemme käännösprojektisi kokonaisvaltaisesti ja huomioimme paikalliset tekijät tarkasti. Lokalisoinnissa otamme aina huomioon myös hakukoneoptimoinnin (SEO) ja varmistamme, että sivustosi on löydettävissä tehokkaasti myös kohdekielellä.
Kääntäjäverkostomme koostuu kokeneista ammattilaisista, joten tiedät saavasi laadukasta jälkeä. Tarvittaessa voit myös saada teknistä tukea sivuston monikielisyyteen Oddy Techiltä.
Autamme mielellämme käännöstyössä ja lokalisoinnissa. Eri kielillä toteutetut materiaalit auttavat löytämään potentiaaliset asiakkaasi globaalisti ja samalla varmistat, että viestisi välittyy oikein.
Ensisijaiset käännöskielemme
- suomi-englanti-suomi
- suomi-saksa-suomi
- suomi-ruotsi-suomi
- suomi-ranska-suomi
- suomi-venäjä-suomi
- suomi-viro-suomi
Tarjoamme joustavaa hinnoittelua, oli kyseessä sitten sanamäärään pohjautuva tai projektihinnoittelu. Lisäksi toteutamme myös harvinaisempien kielten käännökset tarpeidesi mukaan.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.

Tutustu myös blogeihimme

Videomainonnan mittaaminen verkossa
Videomainonnan mittaaminen verkossa perustuu useisiin keskeisiin mittareihin, jotka auttavat arvioimaan tekemisen tehokkuutta ja vaikuttavuutta.

Pk-yrityksen salainen ase: tarinankerronta brändimarkkinoinnissa
Hyvin kerrottu tarina herättää tunteita, tekee brändistä inhimillisen ja auttaa asiakkaita näkemään, miten yrityksesi voi parantaa heidän elämäänsä. Tutustu tarinankerronnan merkitykseen ja opi, miten löydät ja hyödynnät oman bränditarinasi.

Näin markkinointipäällikkö voi hyödyntää tekoälyä käytännön työssä
Tekoäly voi olla erittäin hyödyllinen assistentti markkinointipäällikölle tai muulle markkinoinnin parissa työskentelevälle. Tässä käytännönläheisiä vinkkejä aiheeseen!

Microlearning-sisällöt
Microlearning-sisällöt ovat yhä suositumpia monilla aloilla, kuten yrityskoulutuksessa, markkinoinnissa ja kuluttajasisällöissä. Microlearning vastaa tarpeeseen omaksua tietoa nopeasti ja tehokkaasti.

10+1 sisällöntuotannon trendit 2025
Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta myös haasteita. Lue vuoden keskeisistä sisällöntuotannon trendeistä ja niiden merkityksestä yrityksille.

Digitaalisen markkinoinnin trendit pk-yrityksille 2025
Mitä uutta vuosi 2025 tuo pk-sektorille digitaalisen markkinoinnin saralla? Lue koosteemme ja varaudu uuteen vuoteen!
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.