Käännöstyö ja lokalisointi
Laadukkaat käännökset ja lokalisoinnin palvelut
Kauttamme saat kätevästi käännökset ja lokalisoinnin useille eri kielille. Tuotamme kustannustehokkaasti esimerkiksi englannin, ruotsin, saksan, ranskan, venäjän ja viron kieliversiot.
Hyvä käännös sopii paikalliseen kontekstiin
Hyvä käännös on aina paljon muutakin kuin sanasta sanaan toistettu versio toisella kielellä. Markkinointimateriaalien on tärkeää puhutella paikallista yleisöä myös tyylin ja tunnelman kautta, juuri oikealla tavalla. Huolehdimme siitä, että käännökset ovat oikein ja sopivat käännöskielen kontekstiin.
Lokalisointi
Lokalisoinnissa markkinointimateriaalien, kuten mainosten, verkkosivujen ja kampanjoiden sisällöt sopeutetaan vastaamaan kohdeyleisön kielellisiä, kulttuurisia ja paikallisia tarpeita. Siksi lokalisointi vaatii suunnittelua ja huolellisuutta. Käsittelemme käännösprojektisi kokonaisvaltaisesti ja huomioimme paikalliset tekijät tarkasti. Lokalisoinnissa otamme aina huomioon myös hakukoneoptimoinnin (SEO) ja varmistamme, että sivustosi on löydettävissä tehokkaasti myös kohdekielellä.
Kääntäjäverkostomme koostuu kokeneista ammattilaisista, joten tiedät saavasi laadukasta jälkeä. Tarvittaessa voit myös saada teknistä tukea sivuston monikielisyyteen Oddy Techiltä.
Autamme mielellämme käännöstyössä ja lokalisoinnissa. Eri kielillä toteutetut materiaalit auttavat löytämään potentiaaliset asiakkaasi globaalisti ja samalla varmistat, että viestisi välittyy oikein.
Ensisijaiset käännöskielemme
- suomi-englanti-suomi
- suomi-saksa-suomi
- suomi-ruotsi-suomi
- suomi-ranska-suomi
- suomi-venäjä-suomi
- suomi-viro-suomi
Tarjoamme joustavaa hinnoittelua, oli kyseessä sitten sanamäärään pohjautuva tai projektihinnoittelu. Lisäksi toteutamme myös harvinaisempien kielten käännökset tarpeidesi mukaan.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Ulkomainonta tavoittaa ihmiset siellä missä he liikkuvat
Ulkomainonta on tehokas tapa tavoittaa yleisö laajasti eri ympäristöissä. Ulkomainontaa kannattaa hyödyntää osana monikanavaista markkinointikampanjaa.
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.