Tiedote kertalähetyksenä
TILAA LEHDISTÖTIEDOTE ELI MEDIATIEDOTE KERTALÄHETYKSENÄ ODDYLTA
Etsitkö viestinviejää mediatiedotteellesi? Me autamme! Huoleton avaimet käteen -palvelumme sisältää tiedotteen sisällöntuotannon, jakelun ja raportoinnin.
Tavoita kohdeyleisösi kertatiedotteella
Kertaluontoinen mediatiedote välittää tärkeän viestisi toimialastasi kirjoittaville toimittajille. Kun tiedote lähetetään oikein valitulle toimittajakunnalle, on todennäköisempää, että se saa halutun huomion ja viestisi julkaistaan toimialaasi liittyvissä medioissa.
Voit saada ansaittua näkyvyyttä eri medioissa kuten aikakauslehdissä ja sanomalehdissä, sosiaalisessa mediassa, verkkojulkaisuissa, radiossa tai televisiossa. Viestisi välittyy tehokkaasti tuhansille silmäpareille ja tavoitat potentiaaliset asiakkaasi ja muut tärkeät kohderyhmäsi.
Onnistu tiedottamisessa Oddyn asiantuntijoiden avulla!
Tahdotko kontaktoida lehdistöä, mutta erillisen tiedotepalvelun käyttöönotto kertaluonteista tiedotetta varten on liian raskas vaihtoehto? Yksittäisen lehdistötiedotteen lähettäminen onnistuu Oddy Digitalin kautta huolettomana avaimet käteen -palveluna, joka ei sido pitkiin sopimuksiin tai suuriin kuluihin.
Avaimet käteen -pakettimme kertatiedotteita varten sisältää
Oddy Digitalin palveluihin kuuluvat muun muassa seuraavat mediatiedottamisen palvelut. Saat meiltä myös mediaseurannan palvelut.
- Oddyn sisällöntuottajat auttavat tuottamaan laadukkaan lehdistötiedotteen, josta viestisi tulee kristallinkirkkaasti ilmi.
- Voit tietenkin halutessasi tuottaa koko tekstin myös itse, ja me autamme vain jakelussa.
- Autamme löytämään juuri sinun yrityksesi toimialasta kirjoittavat toimittajat. Käytössämme on Meltwaterin globaali mediatietokanta, joka mahdollistaa sekä kotimaisen että kansainvälisen median kontaktoinnin.
- Huolehdimme kertatiedotteen jakelusta valitulle toimittajakunnalle juuri oikealla hetkellä.
- Raportoimme myös kertatiedotteen avaus- ja klikkiprosentin, jotta tiedät, kuinka moni tiedotteeseesi on reagoinut.
- Meiltä saat halutessasi myös tarkemman mediaseurannan jonka avulla näet, missä medioissa tiedotteesi pohjalta on kirjoitettu.
Tarjoamme huolettomuutta tiedottamiseen kätevällä avaimet käteen -paketilla, joka sisältää tiedotteen tekstituotannon, tiedotteen jakelun sekä avaus- ja klikkiraportin. Jos sinulla on valmis tiedote, voit myös tilata pelkän tiedotteen jakelun.
Räätälöimme myös mielellämme tarpeisiisi sopivan kokonaisuuden.
Tiedotelähetyksen hinta
Onko suunnitelmissasi useamman tiedotteen lähetys tai oletko kiinnostunut mediaseurannan palveluista?
Onko yritykselläsi tarve lähettää useampi mediatiedote? Tarjoamme tiedotteiden kertajakelun lisäksi myös säännöllisiä mediatiedottamisen vuosipaketteja.
Mediaseurannan palvelujen avulla voit puolestaan seurata lehdistötiedotteesta seuranneita osumia eri medioissa tai analysoida, mitä ja miten sinusta puhutaan.
Rakenna yrityksellesi korvaamattoman arvokasta näkyvyyttä! Lue 6 syytä, miksi mediatiedottaminen kannattaa.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Infografiikka kommunikoi monimutkaiset asiat visuaalisesti
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.
Tehokkaampaa mainontaa bannerien A/B-testauksella
Paranna bannerimainonnan tehokkuutta A/B-testauksen avulla. Ajamalla useampaa eri mainosaineistoa samaan aikaan näet helposti erot niiden tuloksissa ja voit tehdä oikeita johtopäätöksiä tulevia aineistoja ajatellen.
Ammattilainen avuksi sisällöntuotantoon – 5 tapaa, joilla hyödyt ulkoisen sisällöntuottajan tuesta
Ulkoinen sisällöntuottaja suunnittelee ja toteuttaa sisältöjä, joiden avulla tulet löydetyksi verkosta ja tarjoat kiinnostavaa ja informatiivista tietoa tuotteistasi tai palveluistasi.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.