Leadoo-konversioalusta
Enemmän myyntiä ja liidejä verkkosivuiltasi
Oletko pohtinut, kuinka konvertoida yhä useampi verkkosivukävijä asiakkaaksi? Sivustosi passiiviset kävijät on mahdollista aktivoida keskustelemaan vuorovaikutuksellisella sisällöllä, joka edistää myös konversioita. Tutustu Leadoon konversioalustaan, jonka avulla tuotat verkkosivujesi kävijöistä liidejä ja lisäät myyntiä – kasvattamatta sivuston kävijämäärää.
Leadoo on tietoturvaystävällinen konversioalusta, jonka monipuoliset chatbotit, liidien tunnistusominaisuus, helppokäyttöinen analytiikka sekä monet muut toiminnot auttavat konvertoimaan enemmän laadukkaita liidejä ja lisäämään myyntiä verkkosivuilta.
Työkalun avulla parannat myös asiakaspalvelua ja tehostat rekrytointia sekä mahdollisesti automatisoit osan asiakaspalvelustasi. Leadoo toimii yhdessä kaikkien yleisimpien markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun ja rekrytoinnin työkalujen kanssa, kuten mm. Hubspot, Active Campaign, Mailchimp, Pipedrive ja Shopify.
Kasvata Leadoon avulla laadukkaiden liidien määrää keskimäärin jopa 30-70% – kasvattamatta sivuston kävijämäärää!
— Leadoo
Leadoon ominaisuudet tiivistettynä
Leadoon avulla voit aktivoida verkkosivujesi käyttäjät, kerätä tietoa heidän ostopoluistaan sekä olla vuorovaikutuksessa heidän kanssaan. Voit myös mainostaa kohderyhmällesi sekä analysoida ja optimoida verkkosivun eri toiminnallisuuksia. Tutustutaanpa tarkemmin näihin ominaisuuksiin.
Botit
Olet varmasti kuullut puhuttavan chatboteista? Chatbotteja pystytään hyödyntämään tehokkaasti digitaalisessa markkinoinnissa. Leadoon botit ovat konversioon erikoistuneita chatbotteja, joiden avulla voit keskustella sivustosi kävijöiden kanssa ja ohjata heitä eteenpäin ostopolullaan. Chatbottien avulla keräät myös yhteydenottoja asiakasystävällisesti.
Live Chat messaging
Tuot tiimisi osaamisen asiakkaiden saataville Live Chatin avulla. Palvelet sen välityksellä asiakkaita nopeasti ja persoonallisella otteella. Yhdistämällä henkilökohtaisen palvelun bottien automaatioon annat asiakkaiden valita juuri heille sopivimman tavan asioida yrityksesi kanssa.
Mainonta
Teet tuloksellista mainontaa niillä sivustoilla, joilla kohderyhmäsi viettää aikaa. Saat kerätyä liidejä suoraan bannerimainoksesta ja jätät lähtemättömän vaikutuksen personalisoiduilla mainoksilla. Leadoon BannerBotissa yhdistyvät tavallinen display-mainos ja konversioon tähtäävä bottikeskustelu, yhdessä siistissä paketissa.
Analytiikka
Helppokäyttöinen analytiikka tekee sivuston tulosten ja konversioiden optimoinnista vaivatonta. Analysoit bottikeskustelujen toimivuutta, löydät ideoita markkinoinnin kehittämiseen ja opit tuntemaan asiakkaiden tarpeet paremmin visualisoidun datan avulla.
Oddyn asiakkaana saat Leadoo-kokeilujakson ilmaiseksi
Ensimmäiset 3 kk veloituksetta
Ensimmäinen vuosi 499 €/kk (norm. 599 €/kk)
Käyttöönottomaksu 1000 € (norm. 2000€)
Käyttöönottomaksu sisältää
- 10 ensimmäisen chatbotin suunnittelu ja rakentaminen
- Käyttöönottokoulutus
Säästä tarjouksen avulla
Kokeilujakson jälkeen tarjoamme palvelun käyttöönne 12 kk sopimuksella erikoishintaan 499 €/kk ja 1000 € käyttöönottomaksulla, joka sisältää 10 ensimmäisen chatbotin ja chatin rakentamisen verkkosivuillenne sekä käyttöönottokoulutuksen. Botit rakennetaan tukemaan yrityksesi liiketoiminnallisia tavoitteita ja tarpeita, yhteistyössä kanssasi.
Tarttumalla tarjoukseen säästät tuntuvasti, jolloin voit käyttää säästetyt eurot muuhun yrityksesi toimintaan.
(Normaalihinta 12 kk sopimukselle 599 €/kk ja 2000 € käyttöönottomaksu.)
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
Tutustu myös blogeihimme
Graafisen suunnittelun 10 trendiä
Mitä trendejä graafisessa suunnittelussa on ollut viime vuosina? Lue 10 tämän hetken trendiä, jotka auttavat sinua ja yritystäsi pysymään kilpailukykyisenä.
Saavutettavuuden huomioiminen graafisessa suunnittelussa
Saavutettavuus graafisessa suunnittelussa ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan edistää myös yhdenvertaisuutta ja laajentaa käyttäjäkuntaa.
Väripsykologian voima graafisessa suunnittelussa
Väripsykologia on keskeinen tekijä markkinoinnissa, sillä värit luovat erilaisia merkityksiä ja luovat tunteita. Lue blogistamme miten värien avulla voi jäädä katsojan mieleen.
Responsiivinen suunnittelu
Responsiivinen suunnittelu takaa miellyttävän käyttökokemuksen kaikilla laitteilla, sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä.
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.