Kuvapohjat ja templatet
Brändillesi uskolliset kuvapohjat ja templet luovat yhtenäisen visuaalisen ilmeen
Kuvapohjat ja templatet varmistavat, että brändin visuaalisen yhtenäisyys säilyy ja välittyy kaikissa yrityksen kanavissa. Yksi suurimmista kuvapohjien eduista on helppokäyttöisyys ja muokattavuus, mikä nopeuttaa merkittävästi graafisen tuotannon työprosessia. Kuvapohjia on myös helppoa ja nopeaa muokata itse, jos osaa graafisten työkalujen perusteet.
Kuvapohjat nopeuttavat sisällöntuotantoa
Kuvapohjat soveltuvat monipuolisesti eri käyttötarkoituksiin, kuten sosiaalisen median postauksiin, verkkosivuston sisältöihin, dokumentteihin ja esityksiin sekä uutiskirjeisiin. Kuvapohjat sisältävät brändille tunnistettavat elementit, kuten fontit, värit ja muut design-elementit, ja niiden muokkauksen yhteydessä tarvitsee vain vaihtaa kuva ja tekstit.
Palvelumme: kuvapohjat ja templatet
- Sosiaalisen median kuvapohjat
- Verkkosisältöjen kuvapohjat
- Teams, Powerpoint- ja Word -templatet
Sosiaalisen median kuvapohjat
Sosiaalisen median postauksiin soveltuvat kuvapohjat ovat tehokas työkalu brändin rakentamiseen ja näkyvyyden kasvattamiseen sosiaalisessa median kanavissa. Kuvapohjat räätälöidään yrityksen ilmeeseen sopivaksi ja niitä on helppo muokata, kun tarve postaamiselle tulee. Kuvapohjien käyttö tehostaa sisällöntuotantoa ja säästää aikaa, kun jokaisen somesisällön kanssa ei tarvitse aloittaa tyhjästä. Graafisen suunnittelun ammattilaistemme avustuksella saat brändisi mukaiset, helposti muokattavat ja saavutettavat kuvapohjat somesisällöntuotannon tueksi.
Verkkosisältöjen kuvapohjat
Jos luot säännöllisesti sisältöä verkkosivustollesi tai blogiin, kannattaa kuvapohjat olla valmiina myös näihin sisältöihin. Valmiit pohjat helpottavat ja nopeuttavat sisällöntuotannon prosesseja, kun esimerkiksi jokaiselle artikkelikuvalle ei tarvitse suunnitella ulkoasua erikseen. Samalla varmistetaan, että brändin visuaalinen ilme säilyy johdonmukaisena kaikessa verkkoviestinnässä.
Teams, Powerpoint- ja Word -templatet
Templaattien avulla brändin visuaalinen ilme saadaan tuotua myös dokumentteihin ja esityksiin. Tämä vahvistaa yrityksen tunnistettavuutta ja luo tasokkaan kuvan yrityksestä. Lisäksi, kun työntekijät käyttävät valmiita pohjia esimerkiksi presentaatioissaan, vapautuu aikaa itse sisällön tekemiseen. Toteutamme brändillesi sopivat templatet alustalle kuin alustalle.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
![Laura Nevasalo Oddy](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2021/12/laura_nevasalo_2021.jpg)
Tutustu myös blogeihimme
![Pk-yritysten brändimarkkinointi](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/07/brandimarkkinointi_pk-yritykset.jpg)
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
![B2B sisällöntuotanto](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/06/b2b_sisallontuotanto_blogi.jpg)
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
![infografiikka koristekuva](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/blogiin73.jpg)
Infografiikka kommunikoi monimutkaiset asiat visuaalisesti
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/blogiin52.jpg)
Tehokkaampaa mainontaa bannerien A/B-testauksella
Paranna bannerimainonnan tehokkuutta A/B-testauksen avulla. Ajamalla useampaa eri mainosaineistoa samaan aikaan näet helposti erot niiden tuloksissa ja voit tehdä oikeita johtopäätöksiä tulevia aineistoja ajatellen.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/ammattilainen-avuksi-sisallontuotantoon.jpg)
Ammattilainen avuksi sisällöntuotantoon – 5 tapaa, joilla hyödyt ulkoisen sisällöntuottajan tuesta
Ulkoinen sisällöntuottaja suunnittelee ja toteuttaa sisältöjä, joiden avulla tulet löydetyksi verkosta ja tarjoat kiinnostavaa ja informatiivista tietoa tuotteistasi tai palveluistasi.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/mita-oddyn-ja-asiakkaan-tutustumispalaverissa-tapahtuu.jpg)
Mitä Oddyn ja asiakkaan välisessä tutustumispalaverissa tapahtuu?
Maksuttomassa tutustumispalaverissa asiantuntijamme kartoittavat digimarkkinoinnin toiveitasi ja tarpeitasi, jotta voimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.