Brändäys ja brändin rakentaminen
Brändi on yrityksesi identiteetti, jonka avulla teet merkittävän ensivaikutelman
Vetovoimainen brändi rakentuu liiketoimintasi tarpeiden ja persoonallisuuden ympärille. Brändin avulla välität vakuuttavuutta, luot tunnettuutta ja houkuttelet asiakkaita luoksesi. Kun brändi on vakiintunut ja tunnistettavissa, se luo uskollisen yleisön, joka pysyy rinnallasi pitkään.
Haluaisitko lisätä brändisi vetovoimaisuuttasi tai luoda täysin uuden brändin? Brändityö on pitkäjänteistä ja strategista toimintaa, joka ohjaa kaikkea markkinointia ja suunnittelua.
Brändi on paljon enemmän kuin yrityksen logo, visuaaliset elementit tai nimi. Brändisi on kuin abstrakti ilmentymä siitä, mitä yrityksesi tarjoaa asiakkailleen. Brändissä kiteytyy yrityksen arvot, visio, kulttuuri ja se, millaisen tunteen se herättää asiakkaissa.
Brändin avulla erotut kilpailijoistasi
Menestyneet brändit ovat niitä, jotka ovat onnistuneet välittämään asiakkailleen selkeän lupauksen laadusta, arvoista ja kokemuksesta. Kaiken takana on pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentaminen luomalla aitoja yhteyksiä ja vastaamalla asiakkaiden tarpeisiin ja oletuksiin.
Brändityöhön kannattaa panostaa, sillä onnistunut brändi erottaa yrityksesi kilpailijoista, rakentaa luottamusta asiakkaiden keskuudessa ja varmistaa, että viestisi pysyvät eheinä. Brändin avulla luot mielikuvia ja tarinan, jonka potentiaali piilee kyvyssä sitouttaa asiakkaat.
Brändin rakentaminen on jatkuva prosessi, joka vaatii aikaa, panostusta ja sitoutumista, mutta samalla se on myös erittäin kannattava investointi, joka maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin ja kestää parhaimmillaan useamman eliniän lähes muuttumattomana.
Brändäyksen ja brändin rakentamisen palvelut
- Brändi-identiteetin rakentaminen: tarina, arvot ja visio
- Brändin visuaalisen ilmeen rakentaminen
- Brändikirja
- Kampanjat ja brändimarkkinointi
- Räätälöidyt kokonaisuudet
Jos brändisi kaipaa päivitystä, Oddyn ammattilaisilta saat apua prosessin jokaisessa vaiheessa. Markkinoinnin ammattilaisten avustuksella saat rakennettua tai kehitettyä vetovoimaisen brändin, joka kestää aikaa ja on yhtenäinen kaikissa kanavissasi.
Me mietimme kanssasi, millaisen viestin välittää asiakkaillesi ja millaisia tunteita heissä tulee herättää. Autamme sinua löytämään uniikin ja brändillesi sopivan visuaalisen ilmeen, sanoman ja strategian, jotka myös resonoivat kohdeyleisöllesi. Autamme mielellämme sinua niin isoissa kuin pienissä brändiin liittyvissä projekteissa.
Kiinnostuitko?
Varaa kanssamme ilmainen konsultaatioaika, niin katsotaan yhdessä, kuinka voisimme parantaa markkinointiasi.
![Laura Nevasalo Oddy](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2021/12/laura_nevasalo_2021.jpg)
Tutustu myös blogeihimme
![Pk-yritysten brändimarkkinointi](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/07/brandimarkkinointi_pk-yritykset.jpg)
Miksi pk-yrityksen kannattaa tehdä brändimarkkinointia?
Brändi on mielikuva yrityksestä asiakkaan ja kuluttajan silmissä. Brändimarkkinointi on strateginen investointi, joka voi tuoda merkittävää hyötyä myös pienille ja keskisuurille yrityksille.
![B2B sisällöntuotanto](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/06/b2b_sisallontuotanto_blogi.jpg)
Vinkit B2B-yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotantoon
B2B-yrityksille sosiaalisen median sisällöntuotanto voi olla erinomainen tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja rakentaa asiantuntijastatusta. Tässä blogissa on listattu teemoja, joista B2B-yrityksen tyypillisesti kannattaa tehdä somepostauksia.
![infografiikka koristekuva](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/blogiin73.jpg)
Infografiikka kommunikoi monimutkaiset asiat visuaalisesti
Infografiikan tärkein tavoite on selkeys, ja sen tehtävänä on selkeyttää monimutkaista viestiä. Infografiikan avulla teet datasta ymmärrettävää.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/blogiin52.jpg)
Tehokkaampaa mainontaa bannerien A/B-testauksella
Paranna bannerimainonnan tehokkuutta A/B-testauksen avulla. Ajamalla useampaa eri mainosaineistoa samaan aikaan näet helposti erot niiden tuloksissa ja voit tehdä oikeita johtopäätöksiä tulevia aineistoja ajatellen.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/ammattilainen-avuksi-sisallontuotantoon.jpg)
Ammattilainen avuksi sisällöntuotantoon – 5 tapaa, joilla hyödyt ulkoisen sisällöntuottajan tuesta
Ulkoinen sisällöntuottaja suunnittelee ja toteuttaa sisältöjä, joiden avulla tulet löydetyksi verkosta ja tarjoat kiinnostavaa ja informatiivista tietoa tuotteistasi tai palveluistasi.
![](https://oddydigital.fi/wp-content/uploads/2024/05/mita-oddyn-ja-asiakkaan-tutustumispalaverissa-tapahtuu.jpg)
Mitä Oddyn ja asiakkaan välisessä tutustumispalaverissa tapahtuu?
Maksuttomassa tutustumispalaverissa asiantuntijamme kartoittavat digimarkkinoinnin toiveitasi ja tarpeitasi, jotta voimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
Ota ihmeessä yhteyttä!
Kuinka voimme auttaa?
Laita meille viestiä matalalla kynnyksellä. Meillä puhutaan digiasioista kansankielellä.
Tiedätkö jo, mitä etsit? Kerro se meille! Saat meiltä selkeät hinta- ja aikatauluarviot projektillesi.
Varaa maksuton etäkahvitteluhetki, jonka jälkeen tiedät, mitä kannattaa tehdä ja mitä se maksaa.
Yhdessä saamme ihmeitä aikaan.